Hoofdmenu

GSR upgrade

Gestart door suzuki-girl, 12 april, 2007, 21:42:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Toledo"Ik zou het zitten laten, wel op kleur laten spuiten en dan zou ik direct het voorspatbord ook mee laten spuiten

nou dit zwart vind ik meer bij mijn stijl passen.
maar ik laat het iig ffkes zitten, kijken hoe het bevalt.
mooier vind ik het zonder, maar dit is wel zo comfortabel
:?
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

Citaat van: "suzuki-girl"
mooier vind ik het zonder
:?

:stupid:  :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

La vieux

Heb je het kuipje er nog op laten zitten?

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Dit is wat ik nu weer wil:

http://www.youtube.com/watch?v=DBU-oe9voXM&mode=related&search=

WOW



Nog ffkes sparen dus :?

wat is daar anders aan behalve de kleur en de uitlaten?  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Gaat zich om de uitlaten sjlumme..... :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ik vond die GSR-Yoshimura maar een sound gelijk ne kijvend oud wijf hebben :lol: . imo echt niet mooi en zeker de meerprijs niet waard. Maar da's puur persoonlijk.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Voor het geluid zou ik het inderdaad ook doen.
Voor het design vind ik het jammer, want dat kontje met die 2 achterlicht units en die bijpassende uitlaat-eindes vind ik toch wel heel apart en juist zo kenmerkend voor de GSR.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Citaat van: "SuzukiLimburg"Voor het geluid zou ik het inderdaad ook doen.
Voor het design vind ik het jammer, want dat kontje met die 2 achterlicht units en die bijpassende uitlaat-eindes vind ik toch wel heel apart en juist zo kenmerkend voor de GSR.

vind ze ook minder mooi uitzien als de orginele...geluid is wel mooi, maar niet voor de eifel denk ik..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Hier verschillen de smaken, die orginele uitlaten, zijn niet meer dan 2 zielige pijpjes afgewerkt met een stuk goedkoop Suzuki Plastic, nogmaals, Plastic is voor Barbie.
Ik vind dan zo'n Shark uitlaatje mooier dan dat :wink:

en ja La Vieux, heb het kuipje er nog op.
Blijft ook ffkes zitten, want 1 Sept gaan we op vakantie,(daar was het voor bedoeld) daarna gaat ie er weer vanaf :wink:

En wat de Yoshimura uitlaten betreft, die klinken idd niet mooi.
Ga eens rondshoppen voor deze Sharks..iemand die weet waar ik die kan bestellen, laat maar weten :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

La vieux

Citaat van: "suzuki-girl"
en ja La Vieux, heb het kuipje er nog op.
Blijft ook ffkes zitten, want 1 Sept gaan we op vakantie,(daar was het voor bedoeld) daarna gaat ie er weer vanaf :wink:

Afgelopen zaterdag met een vrouwke gereden die zonder kuipje rijdt, op de snelweg rijdt ze 210  :shock:

B-Witch

Citaat van: "La vieux"
Citaat van: "suzuki-girl"
en ja La Vieux, heb het kuipje er nog op.
Blijft ook ffkes zitten, want 1 Sept gaan we op vakantie,(daar was het voor bedoeld) daarna gaat ie er weer vanaf :wink:

Afgelopen zaterdag met een vrouwke gereden die zonder kuipje rijdt, op de snelweg rijdt ze 210  :shock:

ja en...????

Houdt die dat ook 750 km vol???
Beetje comfort op een lange reis moet kunnen.
You may own the bike, but the bike possesses you.

La vieux

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "La vieux"
Citaat van: "suzuki-girl"
en ja La Vieux, heb het kuipje er nog op.
Blijft ook ffkes zitten, want 1 Sept gaan we op vakantie,(daar was het voor bedoeld) daarna gaat ie er weer vanaf :wink:

Afgelopen zaterdag met een vrouwke gereden die zonder kuipje rijdt, op de snelweg rijdt ze 210  :shock:

ja en...????

Houdt die dat ook 750 km vol???
Beetje comfort op een lange reis moet kunnen.

Jezus je hebt toch geen lange tenen?

Nee ik heb niet gezegd dat ze dat 750km lang volhoudt. Maar ik vind dat hard op een naked al is het maar een paar minuten. Jij waarschijnlijk niet!

En ja een beetje comfort of zelfs veel comfort op een lange of korte reis moet kunnen.

B-Witch

Citaat van: "La vieux"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "La vieux"
Citaat van: "suzuki-girl"
en ja La Vieux, heb het kuipje er nog op.
Blijft ook ffkes zitten, want 1 Sept gaan we op vakantie,(daar was het voor bedoeld) daarna gaat ie er weer vanaf :wink:

Afgelopen zaterdag met een vrouwke gereden die zonder kuipje rijdt, op de snelweg rijdt ze 210  :shock:

ja en...????

Houdt die dat ook 750 km vol???
Beetje comfort op een lange reis moet kunnen.

Jezus je hebt toch geen lange tenen?

Nee ik heb niet gezegd dat ze dat 750km lang volhoudt. Maar ik vind dat hard op een naked al is het maar een paar minuten. Jij waarschijnlijk niet!

En ja een beetje comfort of zelfs veel comfort op een lange of korte reis moet kunnen.

Nee hoor heel korte tenen zelfs :lol:

Vroeg me alleen even af wat dat met mijn kuipje te doen had :wink:
Hard rijden kan met elke motor met of zonder kuip

Dat kuipje moet gewoon wat comfort brengen, en ik moet zeggen tot nu toe werkt het prima, als je rond de 180 rijdt, heb je nog steeds geen last van de wind)
En 210 zal ik maar niet doen, behalve dat ik daar het nut niet van inzie, weet ik dat mijn nek dat wss niet trekt :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

bij mij gaat de looks voor het comfort op den husq merk ik daar toch niks van. :rofl:  :)} k heb toch al geen comfort, alleen maar brute ééncilinder power.
Smells like rubber