Hoofdmenu

Super Duke

Gestart door Jodokus, 13 april, 2007, 15:29:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jodokus

beste mensen

Toen ik mij voorstelde en opmerkte dat ik een KTM Superduke wilde kopen, werd mij gevraagd om mijn ervaringen even door te geven. Welnu, ik heb hem (nog) niet gekocht omdat het lastig is om je Hayabusa in te ruilen bij die moto-cross boys, maar ik ben hedenochtend wel even wezen rijden. KTM heeft bij dealers een stand waar je dan een oranje t-shirt kunt winnen door een half uur in een groepje olv de lokale dealer rond te 'schtubbe'  op een KTM.

Dat heb ik dus gedaan en daarvoor moest ik naar Baarle-Nassau (of Baarle-Hertog dat weet ik niet meer). Dat is een dorp waar je Nederlander bent als je in de voorkamer van je ouderlijk huis geboren bent en Belgje als je in de achterkamer uit je moeder gekropen bent.

Hoe dan ook, de zoon van de dealer voorop op een Supermoto 990 of zoiets, een lokaal dorpsjong (die volgens mij alle 4 de dagen bij elk ritje meeging) op eenzelfde Supermoto daarachter en als laatste ikke op de Superduke (het was vroeg dus een kleine groep).

Ik kan maar een ding zeggen:

MILJAAR

Nu zeg ik even erbij dat ik -na ooit een trauma opgelopen te hebben na een ritje van 500 meter op een BMW R65 waarna ik gezworen heb nog liever op de centrifuge van mijn moeder te kruipen dan nog ooit een tweecillinder te zullen bestijgen- een echter 4-cillinder freak ben en ik dus moest wennen aan het op de motor afremmen in combinatie met een giftige voorrem. Tevens kende ik de wegen daar niet en gezien het aantal tractortjes en uitritjes heb ik dus het groepje niet altijd kunnen bijhouden. Ik heb niet harder gereden dan 156 km per uur op die bochtige B-weggetjes, terwijl die andere gasten vrolijk wheely-end van mij wegliepen......
Wat een geweldig speelgoed, ik kan het niet anders zeggen. Nu die inruil nog......

groet
Rob

Schmetzke

Mooi verslagje  :worship-cool:

Geef toe, je vraagt je af wat je al die tijd op die Hayabusa gedaan hebt...  :lol:

WhomBom

alez, verveeld zal ie zich toch wel niet hebben op die busa  :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Jodokus

o ja:

t.k.a.  oranje KTM t-shirt, maat XL

prijs: heren    10 euro
       dames    gratis mits persoonlijk afgehaald

B-Witch

Citaat van: "Jodokus"o ja:

t.k.a.  oranje KTM t-shirt, maat XL

prijs: heren    10 euro
       dames    gratis mits persoonlijk afgehaald


:? tis niet zo mijn maat :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Jodokus"o ja:

t.k.a.  oranje KTM t-shirt, maat XL

prijs: heren    10 euro
       dames    gratis mits persoonlijk afgehaald

liefhebber van "stevige" dames begrijp ik??  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jodokus

shit, dat is zware fout......

eeeehhh....de mode is toch erg wijd deze zomer..????

Jor

Als je het t-shirt nog hebt wil ik em wel van je over nemen!!!
Neem aan dat er wel ergens wat van tekst op staat.
Dus ik zou zegge vertel ff waar je woont en we kunne wat regelen!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

8)  :twisted:  8)
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten