Toch raar dat bijna niemand praat over z'n demper/onderhoud veelal te verklaren dat de meeste maar 30.000 km rijden en hun hok verkopen voor een jonger model tis net alsof ik over een vrouw praat ik zelf rij al 80.000 km met de zelfde WP demper :!: mot daar geen nieuwe olie/rubbers en wat nog meer : .terwijl ik wel ieder jaar de voorpoten verwen ( WP veren/olie) WP is hier in nederland de weg kwijt waar kan ik terecht voor een revisie ik kan alleen dit vinden wat in de buurt ishttp://www.franzracing.eu/startseite/.
Het is toch wel erg dat ik het weer moet vragen, maar wat is WP nu weer, Werk Plaats of zoiets ??
uh...
Citaat van: "BoxerQ"Toch raar dat bijna niemand praat over z'n demper/onderhoud veelal te verklaren dat de meeste maar 30.000 km rijden en hun hok verkopen voor een jonger model tis net alsof ik over een vrouw praat ik zelf rij al 80.000 km met de zelfde WP demper :!: mot daar geen nieuwe olie/rubbers en wat nog meer : .terwijl ik wel ieder jaar de voorpoten verwen ( WP veren/olie) WP is hier in nederland de weg kwijt waar kan ik terecht voor een revisie ik kan alleen dit vinden wat in de buurt ishttp://www.franzracing.eu/startseite/.uh... www.bitubo-raceservice.nlaan de andere kant...als ie goed is..en niet lekt..alhoewel..80K kilometer..zal ie wel een servicebeurtje kunnen gebruiken idd..kunt ge hier langsbrengen evt (losse shock)...lekker dichtbij..na 1 mei.van te voren is "reeds vol"..servicebeurtje kost zo'n 110 eurokesmoest ie echt gereviseerd..zo'n 160 eurokes..het verschil tussen service en revisie is dat er bij revisie onderdelen vervangen worden..De keuze tussen service en revisie is pas duidelijk wanneer het spul "openligt" en er gekeken kan worden of revisie noodzakelijk is..
Citaat van: "Hakinnen"Citaat van: "BoxerQ"Toch raar dat bijna niemand praat over z'n demper/onderhoud veelal te verklaren dat de meeste maar 30.000 km rijden en hun hok verkopen voor een jonger model tis net alsof ik over een vrouw praat ik zelf rij al 80.000 km met de zelfde WP demper :!: mot daar geen nieuwe olie/rubbers en wat nog meer : .terwijl ik wel ieder jaar de voorpoten verwen ( WP veren/olie) WP is hier in nederland de weg kwijt waar kan ik terecht voor een revisie ik kan alleen dit vinden wat in de buurt ishttp://www.franzracing.eu/startseite/.uh... www.bitubo-raceservice.nlaan de andere kant...als ie goed is..en niet lekt..alhoewel..80K kilometer..zal ie wel een servicebeurtje kunnen gebruiken idd..kunt ge hier langsbrengen evt (losse shock)...lekker dichtbij..na 1 mei.van te voren is "reeds vol"..servicebeurtje kost zo'n 110 eurokesmoest ie echt gereviseerd..zo'n 160 eurokes..het verschil tussen service en revisie is dat er bij revisie onderdelen vervangen worden..De keuze tussen service en revisie is pas duidelijk wanneer het spul "openligt" en er gekeken kan worden of revisie noodzakelijk is.. kwist nie dat je iets deed met WP ik heb dit type SA/BA EMU als ik 'm na 1 mei los breng :!: heb ik 'm voor de bouwvak terug :