stotteren bij 10.000 toeren

Gestart door NrGiZeR, 21 april, 2007, 19:23:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Sorry, had niet gezien dat het een 2004 was, maar inderdaad principe blijft gelijk, en nauwkeurig afstellen nog belangrijker.

karz

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "NrGiZeR"Heb vandaag Mille Pajic gebeld en hij verklaarde het ook vaker meegemaakt te hebben, het kan de kantelbeveiliging zijn of de zijstandaard beveiliging.
lijkt wel logisch, het kan natuurlijk zo zij dat de standaard of de kantelbeveiliging bij dat toerental dusdanig trilt dat dit een storing kan veroorzaken.

:? moa weet niet, standaard en kantel beveiliging is meestal aan of uit. Niet een 'beetje' uit.

Maar jij weet ook niet HOE ERG hij tekeer gaat bij dat toerental, het is niet een beetje stotteren maar gewoon compleet inhouden cq stilvallen van de motor en dat weer BAM vol vermogen en dat een paar keer in een fractie van een seconde. Dus wanneer hij de beveiliging ff inschakeld waardoor de motor uitvalt en de trilling weg is dan weer de beveiliging uitschakeld.
Het frapante ervan is dus dat Mille zelf aangeeft dat dit alleen gebeurd wanneer ie warm is.

Aaah ok , dan kan ik me er iets bij voorstellen. Maareh stilvallen is iets anders dan inhouden :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

_P_

Zeker net (een jaartje) buiten de garantie?  :roll:

Maar had een soortgelijk probleem met m'n CBR, zijn we nog samen bobines voor gaan scoren @veldhoven, remember? Bij mij was m'n shiftlight de boosdoener..

WhomBom

kort geleden iets nieuws geinstalleerd, of aangepast??
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Road Racing Tonnie

Marc, je zou ook nog te rade kunnen gaan bij, een andere Kawa goeroe, zijnde Nol Bikker in Noorderloos, echt een man die de klappen v/d Kawa zweep kent.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********