Hoofdmenu

Kawasaki ZZR 1400

Gestart door DeWitte, 24 september, 2005, 20:28:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg


Hakinnen

Alé. met ne busa kan best "gegumd" worden imo. zo slecht sturen ze nu ook weer niet. als ze maar de ruimte hebben.



Vindt die nieuwe kawa wel tof eigenlijk,  heeft tenminste geen  koffers en cardanaandrijving  :mrgreen:

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"In het kader van discussies, ben ik benieuwd wat iemand beweegt zulke motoren te kopen. Sturen (gummen) kan je er niet mee. Om te toeren lijkt het me qua zitpositie ook niet geschikt. Wie o wie brengt mij het verlossende antwoord??


Citaat van: "Hakinnen"En dan...de foute Big Bad Busa Brigade.

Kent u die niet,..?
175 echte overpotente paardenkrachten onder de vetlerenbroek bij stilstand, waarschijnlijk een bruinachtige substantie in de vetleren broek bij volacceleratie! .....

need i say more  :shock:

:mrgreen:


Heb ik dat gezegd..? :roll:

Maaruh,, da heeft niks met de Busa te maken maar meer met sommige berijders ervan.

Busa's zijn tof.

"Nothing beats the Mighty Busa on sheer power and speed" (tsja,  de Gix1000k5 wel natuurlijk maar daar die vergeten we even... :wink:

Hakinnen

Citaat van: "Speedtwin"Moet je er mee?
Zoveel vermogen is toch alleen maar interessant op de Duitse autosnelweg. Geen koffers, hoog verbruik, kleine tank, matige windbescherming, hoge verzekeringspremie en je moet
NOG STEEDS JE KETTING SMEREN>>>>>>>>>>>>>
:lol:  :lol:  :lol:




Uh...

dus er moet voldoende bagageruimte zijn, voldoende windbescherming , een redelijk grote tank gecombineerd met een laag gebruik en het ding mag geen ketting hebben?

Voilamijn beste,  ........u bent "vet in de markt" voor ne Opel astra. :D  :wink:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"Alé. met ne busa kan best "gegumd" worden imo. zo slecht sturen ze nu ook weer niet. als ze maar de ruimte hebben.



Vindt die nieuwe kawa wel tof eigenlijk,  heeft tenminste geen  koffers en cardanaandrijving  :mrgreen:

Ik vind die Kawa ook wel tof, maar je kunt er zo weinig mee imo. Wat is de definitie van gummen eigenlijk.. :?:  :?:

:arrow:  Burnen
:arrow:  Hard vooruit gaan, waarbij band met 1000 km kaal is.
:arrow:  Het serieuse gooi en smijtwerk.

Ik ga voor de laatse optie.. 8) Igg mijn verklaring voor de definitie.

Speedtwin

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Speedtwin"Moet je er mee?
Zoveel vermogen is toch alleen maar interessant op de Duitse autosnelweg. Geen koffers, hoog verbruik, kleine tank, matige windbescherming, hoge verzekeringspremie en je moet
NOG STEEDS JE KETTING SMEREN>>>>>>>>>>>>>
:lol:  :lol:  :lol:




Uh...

dus er moet voldoende bagageruimte zijn, voldoende windbescherming , een redelijk grote tank gecombineerd met een laag gebruik en het ding mag geen ketting hebben?

Voilamijn beste,  ........u bent "vet in de markt" voor ne Opel astra. :D  :wink:


Thanks, but no thanks.............. :lol:

The Dominator

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Hakinnen"Alé. met ne busa kan best "gegumd" worden imo. zo slecht sturen ze nu ook weer niet. als ze maar de ruimte hebben.



Vindt die nieuwe kawa wel tof eigenlijk,  heeft tenminste geen  koffers en cardanaandrijving  :mrgreen:

Ik vind die Kawa ook wel tof, maar je kunt er zo weinig mee imo. Wat is de definitie van gummen eigenlijk.. :?:  :?:

:arrow:  Burnen
:arrow:  Hard vooruit gaan, waarbij band met 1000 km kaal is.
:arrow:  Het serieuse gooi en smijtwerk.

Ik ga voor de laatse optie.. 8) Igg mijn verklaring voor de definitie.

nooit op nne busa gereden zeker????

hard vooruit gaan gaat zeker (heel hard zelfs) band met 1000km kaal?? als je t zou willen zou t gaan, wil je dat is de vraag dan??

wat is serieus gooi en smijtwerk?? op de openbare weg is dat sowieso niet aan te raden (met geen ene motor, <moraalridermodus aan>openbare weg is geen circuit he <moraalriddermodus uit>) partijtje goed doorsturen en ook na 500km nog kunnen zeggen, sow nu effe lunchen en dan weer door! nou dat zie ik mezelf op een (vergeef me t woord) 600cc grasmaaiertje niet doen.... laat me dan maar op die lompe overpotente maar wel stabiele en relaxt rijdende busa doen!

maarja ik zeg maar zo, ieder zijn ding.....
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Speedtwin

Citeer


Uh...

dus er moet voldoende bagageruimte zijn, voldoende windbescherming , een redelijk grote tank gecombineerd met een laag gebruik en het ding mag geen ketting hebben?

Voilamijn beste,  ........u bent "vet in de markt" voor ne Opel astra. :D  :wink:

Ik ga lekker met mijn motor op vakantie, hoef geen kettinspray mee te nemen, hoef ook geen nylon aftermarket namaak koffers op de een of andere manier op mijn motor te pakken, kom ik eens een keertje op een zandpad uit hoef ik niet om te keren, na 500 km minder goede wegen heb ik na het afstappen nog steeds geen last van mijn polsen of pijn in mijn rug...............kortom dit soort motoren wordt alleen ontwikkeld om elkaar de loef af te steken (tussen fabrikanten onderling), want laten wij nou eens heel eerlijk zijn onder elkaar: hoeveel motorrijders kunnen een motorfiets aan met bijna 200pk, waar kun je +300 rijden (op een verantwoorde manier) en wie durft er bij 300 km vol in de remmen te gaan........................... :roll:

Busaberke

Citaat van: "Speedtwin"
Overbodige motor dus en alleen geschikt voor mannen met een kleine p..... die indruk denken te moeten maken met een dikke motor :lol:  :lol:

jaja......... zo ken ik er nog wel een paar:  :jack:

DUS: BMW-rijders zijn gewoon mannen die hun frustratie die ze opgelopen hebben nadat ze afgekeurd zijn voor de politieschool botvieren door te pretenderen dat zij de betere motorrijders zijn.

En dan nog wat:
Je geeft jezelf wel erg "bloot" , Speedtwin.
Het immers bekend dat mannen die het lid van hun soortgenoten proberen te kleineren zelf achteraan in de rij gestaan hebben bij het uitdelen ervan.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Speedtwin"
Overbodige motor dus en alleen geschikt voor mannen met een kleine p..... die indruk denken te moeten maken met een dikke motor :lol:  :lol:

Citaat van: "Busaberke"
DUS: BMW-rijders zijn gewoon mannen die hun frustratie die ze opgelopen hebben nadat ze afgekeurd zijn voor de politieschool botvieren door te pretenderen dat zij de betere motorrijders zijn.

:oops:  :oops:  zou ik hier nooit durven zeggen op het limburgse BMW forum  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Speedtwin

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Speedtwin"
Overbodige motor dus en alleen geschikt voor mannen met een kleine p..... die indruk denken te moeten maken met een dikke motor :lol:  :lol:

jaja......... zo ken ik er nog wel een paar:  :jack:

DUS: BMW-rijders zijn gewoon mannen die hun frustratie die ze opgelopen hebben nadat ze afgekeurd zijn voor de politieschool botvieren door te pretenderen dat zij de betere motorrijders zijn.

En dan nog wat:
Je geeft jezelf wel erg "bloot" , Speedtwin.
Het immers bekend dat mannen die het lid van hun soortgenoten proberen te kleineren zelf achteraan in de rij gestaan hebben bij het uitdelen ervan.


HAP HAP HAP :rofl:

The Dominator

Citaat van: "Dwars"nee jij niet :roll:

mag ik toch niet van jou......  :oops:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Dwars"nee jij niet :roll:

mag ik toch niet van jou......  :oops:

heb jij, als recalci-dinges je nog nooit iets van aangetrokken :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away