Hoofdmenu

Kawasaki ZZR 1400

Gestart door DeWitte, 24 september, 2005, 20:28:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Hakinnen"Afgelopen vrijdag objectief gemeten (jaros testbank)

ZZR 1400: 120KW aan het achterwiel (is ca 163 achterwielpk's)

Is (voor de optimisten) ca 183 pk aan de krukas (zonder ram-air)

alé...

valt tegen  :twisted:
mijn busa had op diezelfde bank ook al 160 achterwiel pk's

hoeveel koppel leverde die Kwak ?

sorry...weet ik ff niet meer...

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

CJ_Texas_Ranger

Het is alemaal een beetje jammer dat afkraken van nieuwe motoren. Of het nnou kawa of suz is. De ZX14 is het nieuwste en wordt meteen afgekraakt wanneer de nieuwe suz komt wotdt deze ook afgekraakt.
Ik rij een ZX14 en ik vind de Suzukis ook erg mooi.

Anyway my ZX14 heeft ongetuned 181 op het achterwiel en dat hebben de meesten europeese ZX14 / ZZR1400 omdat de mapping anders is dan in de states, daar hebben ze wel 165 op het achterweel,. heeft te maken met emessie eisen. Dus niet bullshitten hier. En trouwens een motor kan nog zoveel PK's hebben, maar bij de sprint is de DRIVER het belanrijkste niet de motor.
En wat is MOOI en wat is LELIJK ?????? Depends on the eyes of the beholder TOCH ??????

Het zijn allemaal op hun eigen manier mooie motoren ........

En de top is niet zo belangrijk, de mijn is open en echt snel,
maar belangrijker hoe snel je er bent .........
en nog belangrijker is dat motor rijden gewoon leuk is of je nou een SUZ, een YAM, een Honda of een KAWA rijdt ........ samen rijden dat is leuk, al de verschillende motoren zien das leuk ........... en bij sprints de patsers in hun dikke porsches, bmws, ferraries of what ever op hun plaats te zetten ....

Anyway, ik rij NU NET met Two Brothers en de PowerCom III is besteld dus dan gaat ie weer op de bank om te kijken bij Ruud Fredericks

[/img]




May Day

Euh, welkom.........


Die uitdraai die je daar post is uit een motorblad, algemeen bekend dat die geen achterwielpk's meten maar het vermogen omgerekend naar krukas. Dus zodra je een uitdraai hebt van een goede bank die echte achterwielpk's toont, hoor ik het graag van je.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

karz

Welkom,

Je kunt je hier even voorstellen :
http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=27

Cool dat al iemand dat apparaat rijd ;)




Staan nogalwat moto's bijelkaar daar waar je hem gekocht hebt. Bij welke dealer is dat ?

Je had eerst een ZX12 las ik. Is het een grote stap zo'n ZX14 ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke


DeWitte

Citaat van: "karz"Welkom,

Je kunt je hier even voorstellen :
http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=27

:stupid:  Welkom 8)

Citaat van: "CJ_Texas_Ranger"Dus niet bullshitten hier.
Op een motorforum bulshitten?  :shock: dat zul je hier nie vaak meemaken :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Welkom,

Je kunt je hier even voorstellen :
http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=27

:stupid:  Welkom 8)

Citaat van: "CJ_Texas_Ranger"Dus niet bullshitten hier.
Op een motorforum bulshitten?  :shock: dat zul je hier nie vaak meemaken :mrgreen:

CiteerGeplaatst: Zo Jul 16, 2006

RoadRage

ZZ-R 1400:
prachtige machine!

toeren gaat prima en gassen of gummen gaat ook goed! Zelfs met duo die overigens ook voor langere ritten prima zit. Hij stuurt heerlijk op binnenwegen.

En als antwoord op de eerder gestelde vraag: JA, HIJ BLAAST DE BUSA ERUIT!
k heb mijn principes, maar als ze je niet bevallen, heb ik wel andere
Kleren maken de man, naakte mensen hebben weinig tot geen invloed in de maatschappij

DeWitte

wat een vernieuwde Busa niet allemaal teweegbrengt: en het dan brengen onder de noemer "emissie-eisen" :rofl:

iig de ZZR1400 voor 2008

Maximumvermogen verhoogd! Dankzij wijzigingen aan de motor en het uitlaatsysteem voldoet de ZZR1400 voor 2008 aan de strenge Euro III-emissienormen. Bovendien zijn de Kawasaki-technici erin geslaagd het mechanische geluid te verminderen, vermogensintervallen te minimaliseren, het algemene motorkarakter te verbeteren en het maximumvermogen te vergroten.



Belangrijkste kenmerken ZZR1400:
Hoog vermogen en koppel uit de machtige 1.352 cm3-motor met vier cilinders in lijn.
Uitstekende stabiliteit en intuïtief rijgemak dankzij het goed uitgebalanceerde aluminium monocoque frame.
Veel feedback en controle dankzij de upside-downvoorvork van 43 mm en volledig verstelbare Uni-Trak-achtervering.
Fenomenaal remvermogen en -gevoel door drie wave-type-schijfremmen, radiaal geplaatste voorremklauwen en een remhoofdcilinder met radiale pomp.
Hoogwaardige rijeigenschappen door ergonomisch ontwerp en ontspannen rijpositie.
Opvallende avant-gardistische vormgeving met bijna tastbare uitstraling.

Bij de ZZR1400 voor 2008 zijn al deze geweldige kenmerken behouden, evenals de fantastische rijeigenschappen. Algemeen gezien is het totale potentieel van de ZZR1400 vergroot. De emissie- en geluidsniveaus zijn lager, het maximumvermogen is hoger, het middelhogetoerenbereik biedt een soepeler verloop en het koppel bij lage toerentallen is verhoogd.


Bron: Kawasaki Nederland
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away