750 Supersport metamorfose

Gestart door Desmo-devil, 21 april, 2007, 20:50:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: "BoxerQ"isda carbonlook  :?:

da is inventief zijn :wink:  als het niet te koop is mot je ut zelf maken toch :?:  :lol:
Smells like rubber

WhomBom

wat boxerQ bedoelt is denk ik, is dat echt carbon, dat plakt, of is het  carbon-look, dat plakt  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"wat boxerQ bedoelt is denk ik, is dat echt carbon, dat plakt, of is het  carbon-look, dat plakt  :wink:

oke ja, dit is plakfolie die in vorm kunt krijgen door te fohnen. Ik had het besteld via internet met in gedachte als het niks was ik het nog altijd op de skelter van mijn nickname zou kunnen plakken. :wink:
Smells like rubber

Desmo-devil

Afgelopen dagen verder gegaan met het zitje.
Eerst een onderplaat gesneden en geklopt uit aluminium plaat.

Rubberfoam geknipt , geplakt en afgerond.

Aluminium gril geknipt en gekit in de luchtinlaten.

Achterlicht gemonteerd.

Nu nog een mooi stuk leer meenemen uit Italie dit weekend.
Voorlopig eindresultaat

Daarna witte striping geplakt op de tank en op de topkuip zodat het straks een geheel wordt met het wit van het zitje !
Rode middenstukje vervangen door carbon.


Verder nog een onderplaat gemaakt van aluminium voor het zitje, zodat de onderkant ook mooi dicht is.
Morgen gaat de gestripte motor naar Rosa motoren voor nieuwe riemen en kleppen stellen. Zelf heb ik al de olie,oliefilter,  remolie, koppelingsolie, remblokken, bougies en koppelingsplaten vernieuw en een nieuwe achterband laten monteren. Dus volgende week helemaal opbouwen en dan knallen en posen natuurlijk.

Steefke™

Je hebt toch helemaal geen spuiter nodig dat ziet er toch hartstikke strak uit
Smells like rubber

Desmo-devil

MISSION COMPLETED !!










Kleppen zijn gesteld, riemen vervangen en op de valreep ook nog andere "knipperkes" gemonteerd. Nu alleen nog die kabeltjes beter weg werken zie ik op de foto  :oops:

DeWitte

Desmo jij maakt nog van ne keutel ne kunstwerk vlgs mij 8)

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"Desmo jij maakt nog van ne keutel ne kunstwerk vlgs mij 8)

:wink:

:stupid:   :worship-cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: "Dwars"Desmo jij maakt nog van ne keutel ne kunstwerk vlgs mij 8)

:wink:

8)  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool: 8)
Smells like rubber

Desmo-devil

Altijd op zoek naar leuke details aan mijn bike.
Zo zag ik vorige week bij de Ducati races in Assen dat het verplicht was een olie-opvang flesje te monteren op de carter ontluchting om te voorkomen dat er olie op de baan lekt.
De meesten gebruikten hiervoor een plastic flesje.Ik vond dat stoer uitzien en dat wilde ik ook, maar dan wel mooi.
Dan ga je zoeken en vind je een ongebruikte verchroomde zeepdispencer .
Beugeltje maken stukje slang kopen en voila mijn olieopvangcarterontluchtingspotje is geboren. Is ie mooi of niet ?




Nou ? Shoot

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:lol: Als je het pompje bewaard hebt kun je er onderweg nog de ketting mee olieën.  :lol:

Ziet er netjes uit en heel veel mooier dan zo'n dom plastic flesje. 8)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Hakinnen

Citaat van: "QuattroFrits":lol: Als je het pompje bewaard hebt kun je er onderweg nog de ketting mee olieën.  :lol:

Ziet er netjes uit en heel veel mooier dan zo'n dom plastic flesje 8)

ey :shock:   :evil:

Hakki gebruikt daar een zwart plastic 0.5 ltr fleske "ex bitubo vorkolie" voor he...oppe "bevel-duc"



maar dat zie je niet zitten.. :roll:




@desmoducatidude:  ReteTof..

ennuh..nog bedankt voor da piccie he  :wink:

Desmo-devil

#29
Eindelijk de tijd gevonden om ook de voorkant van de Duc onderhanden te gaan nemen.
Daarvoor op Marktplaats een tweede hands topkuip gekocht ( 45 euro inclusief smoke ruit ) is een lachertje.
Gisteren begonnen met het dichtmaken van het koplampgat met polyester.
Deze week nog een aantal lagen opbouwen en dan begint het plamuren en schuren.
Ben nog op zoek naar een tweede hands 999 lichtunit om erin te bouwen. Of iets vergelijkbaars.
Piccies:





Foto shopje welke ongeveer het beoogde eidresultaat weergeeft. ( Nog niet letten op de kleurstelling.
Wordt meer rood en minder wit