750 Supersport metamorfose

Gestart door Desmo-devil, 21 april, 2007, 20:50:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

kijk  :worship-cool: ook voor die stickers  :worship-cool:  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Ik had zo mijn bedenkingen maar het ziet er wel gaaf uit zo zonder ut kuipje.  :yes6rs:
Smells like rubber

Hakinnen

sjiek desmo

maaruh..waarom 3 kroonplaten?  :?

of lees ik nu niet goed?

;)

Desmo-devil

Nee nee, twee kroonplaten, heb de originele laten zitten en in een tweede handse gaten geboord voor de
stuurklemmen. Daardoor heb ik de vork op de originele hoogte kunnen laten zitten en had ik precies de hoogte van de cilipons overwonnen.

Desmo-devil

Zo de motor is zo goed als klaar, maar nu heb ik besloten per 01 januari terug te verhuizen naar Nederland dus kan ik alles weer origineel terug gaan zetten voor de keuring bij de RDW :cry: :cry: :cry: haha
Gisteren gemaild met de rdw en het invoeren van een voertuig dat reeds op NL kenteken heeft gestaan kost slechts 50 eurootjes dus dat is wel een meevaller. Voor de auto is dat 79 euro omdat daar de apk nog bijkomt.

Timeeh

Kun je je motor zo niet invoeren dan? Alles klopt toch?!  :lol:

Desmo-devil

Ik ga het niet riskeren, dubbele kroonplaat, verlichting zonder e keurmerk, stuurbreedte en nog wat kleine dingetjes.
Ik denk als je de verkeerde tegenkomt dat ie je naar huis stuurt en ik alsnog alles kan ombouwen.
En in feite is het niet zo heel veel werk.


Timeeh

Ja, als het niet veel werk is zou ik het ook niet riskeren, maar veel controleren doen ze niet. Ze kijken alleen of je licht goed staat, het frame nummer en het profiel van de banden.
Tenminste dit was bij de Fazer van Ms....

B-Witch

Citaat van: Desmo-devil op 26 november, 2009, 06:16:49
Zo de motor is zo goed als klaar, maar nu heb ik besloten per 01 januari terug te verhuizen naar Nederland dus kan ik alles weer origineel terug gaan zetten voor de keuring bij de RDW :cry: :cry: :cry: haha
Gisteren gemaild met de rdw en het invoeren van een voertuig dat reeds op NL kenteken heeft gestaan kost slechts 50 eurootjes dus dat is wel een meevaller. Voor de auto is dat 79 euro omdat daar de apk nog bijkomt.


Welkom home dan  ;)

You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil


Steefke™

Citaat van: Desmo-devil op 26 november, 2009, 11:02:43
Ik ga het niet riskeren, dubbele kroonplaat, verlichting zonder e keurmerk, stuurbreedte en nog wat kleine dingetjes.
Ik denk als je de verkeerde tegenkomt dat ie je naar huis stuurt en ik alsnog alles kan ombouwen.
En in feite is het niet zo heel veel werk.



Moet je ze dan toch nog bij de RDW laten zien?
Smells like rubber

Desmo-devil


Herr Tod

Sjiek! Lekker eigenwijs gemaakt zo, ik vind hem cool :cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: