Hoofdmenu

crazy-j

Gestart door crazy j, 30 april, 2007, 20:50:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

 Sjunne brommrt,  :cool: hou um heel. Want dat is nou de truuk. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Vier foto's, er kan ineens wel heel veel af.  :mrgreen:

Heel mooi motorke J  :worship-cool: , hou hem in ere met heel veel veilige kilometers.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Héél mooi!  :cool:
Hoe klinkt die Akro? Istie gekeurd / Duitse politie bestendig?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

crazy j

Citaat van: Busaberke op 26 januari, 2013, 17:39:12
Héél mooi!  :cool:
Hoe klinkt die Akro? Istie gekeurd / Duitse politie bestendig?
De Akro klinkt egt heerlijk ook met DB killer.
hij is gekeurd en duitser proof  :mrgreen: was een van voorkeuren wat ik met de jong waar ik m van gekocht had afgesproken had als ie geen keur had en geen DB killer had ie me de orginele uitlaat eronder moeten laten monteren
living the life the way it comes

m@rtijn

proficiat...mooie motor... :worship-cool:
heel veel plezier ermee...

en nu nog even ervan genieten in de garage...af en toe starten...lekker erop zitten...even gassen om dat diepe geluid te horen...geweldig!!
maar vandaag start de dooi...hopelijk 't begin van het einde van de kou!!! en dan eindelijk de Eifel in!!

off-line

Toledo

Proficiat, mooie motor. Veel en veilige kilometers maken met die mooie masjien
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

@Nippon

mooie swatte brommer  :yes6rs:

schroef er maar Crash Pads op  :oops:
mocht je 'm uit de handen glijden, dan doet 't niet zo'n pijn in de beurs  :mrgreen:
of koffers erop  :-X  spaart de uitlaat ;)

crazy j

Citaat van: @Sambal op 27 januari, 2013, 14:00:08
mooie swatte brommer  :yes6rs:

schroef er maar Crash Pads op  :oops:
mocht je 'm uit de handen glijden, dan doet 't niet zo'n pijn in de beurs  :mrgreen:
of koffers erop  :-X  spaart de uitlaat ;)

aan zo'n setje van die valdoppen aan zij kant was ik wel aan het denken.
koffer no way, dan jat ik de beemer van pap wel als ik veel moet vervoeren :P
living the life the way it comes

Busaberke

Citaat van: m@rtijn op 27 januari, 2013, 08:01:04

en nu nog even ervan genieten in de garage...af en toe starten...lekker erop zitten...even gassen om dat diepe geluid te horen...geweldig!!

Doe dat maar niet te vaak.
Bij dit soort korte runs wordt het blok niet warm genoeg en het veroorzaakt daardoor veel condensvorming, wat het hele systeem niet ten goede komt.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Op tijd inruilen  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

Citaat van: Busaberke op 28 januari, 2013, 09:19:12
Citaat van: m@rtijn op 27 januari, 2013, 08:01:04

en nu nog even ervan genieten in de garage...af en toe starten...lekker erop zitten...even gassen om dat diepe geluid te horen...geweldig!!

Doe dat maar niet te vaak.
Bij dit soort korte runs wordt het blok niet warm genoeg en het veroorzaakt daardoor veel condensvorming, wat het hele systeem niet ten goede komt.
dit was ik ook niet van plan, indd omdat het niet goed is voor het blok, maar t aller belangrijkste nog dan krijg ik ruzie met de mam as de garage na benzine stinkt  :twisted:
living the life the way it comes