Motorisch gestoord

Gestart door DeWitte, 15 mei, 2007, 17:30:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Joost Overzee is motorisch gestoord :lol: alsof je dat nog niet wist wa?

Joost "Jozef" Overzee, de bekendste motorjournalist van Nederland. In zijn boek "Motorisch Gestoord" verhaalt hij zeer, zeer bloemrijk over 15 jaar gekte in motoren, testen, avonturen en drank. Vaste lezers van zijn "motorboekie" krijgen hier de achtergronden van de motorpers, introducties, beurzen, pr-dames en meer te zien.

ik wil ut wel lezen :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

heb het altijd wel "ne aparte' gevonden..die joost..beetje "ne rare" soms..

en hij lult beter dan ie rijdt...alez..kan hakki ook  :lol:

ga het wel eens lezen denk ik..

Joep

Ik heb 'm besteld zodat ik wat lees voer heb als ik naar Zuid-Afrika ga.

Normaal lees ik nooit een boek, maar11 uur in een vliegtuig zitten is maar saai. Dan maar over motoren lezen :wink:

Road Racing Tonnie

Ik heb het altijd een motorverslaggever gevonden, van geen 13 in een dozijn, heel apart zijn woordkeuzes, soms tegendraads, maar altijd met de wil, om er iets goeds van te maken.
Voor jaren terug, vroeg hij in het blad motor, of iemand zijn Hayabusa beschikbaar wou stellen, voor een vergelijkingstest, met een Honda Blackbird, heb direct een mailtje gestuurd, dat ik de Busa beschikbaar stelde, kreeg daarop een hele mooie mail terug, voor een zulks spontane bereidwilligheid, bij nader inzien, hebben ze me laten weten, dat het toch niet zo,n goed idee was, om een Busa te vergelijken met een Blackbird, en heeft hij er geen gebruik van gemaakt.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********