Hoofdmenu

KNASTERCROSS

Gestart door Steefke™, 26 mei, 2007, 08:48:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor

Trouwens..
CiteerEr is een maximum aantal bezoekers dat we kunnen ontvangen op de Knastercross 2007. Daarom worden er voorverkooppunten ingezet. Vanaf 1 juli vind je hier de adressen waar je de felbegeerde toegangsbewijzen kan scoren.

http://www.knastercross.nl/index.htm
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

Ik wil zeker wel mee doen, het beste lijkt me de : Kijkmaarwatjeindeschuurhebtstaanklasse :mrgreen: Maaaaar wat hebben we in de schuur staan? Kom, we moeten een datum prikken deze week om de dingen te bespreken. Het kan hier iedere avond, dus gooi maar eens wat!

Jor

Wie nog niet op de lijst staat , kan het hier ff aangeven!!

Aangezien de nudistenklasse is opgeheven, kunne we de organisatie niet vragen een dames nudistenklasse op te zetten??  :lol:  8)  :lol:
Lijkt mij wel un strak plan  8)  :P
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

ik ben wel present als fan
8)
living the life the way it comes

Steefke™

de nudistenklasse is om getoverd tot Groetenuitderimboeklasse

botje door de neus en gaas der op :wink:

kinne ver toch nog naaks troije rukske aan en aan hem :rofl:  :)}
Smells like rubber

Bianca

Dat is aog waal ruig, mer krieg ut geveul dat ut allemaol nix weurt? Dan gewoen mit zien alle goon kieke?

Desmo-devil

Ben ook bang dat een goed idee strand in tijdgebrek.

DeWitte

gunt vier toch ouwhoore en os inge (of 2) drinke doa :mrgreen:

had ich al verteld dat ich fijn sigarette kin driene ? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik kan 1 en 2 sept niet....
Zijn wij weg met de motor op vakantie voor een weekje 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Citaat van: "Dwars"had ich al verteld dat ich fijn sigarette kin driene ? :mrgreen:

Ig geluif der niex van :mrgreen:

Bianca

mmm, de voorverkoop datum is nu 15 juli ipv 1 juli... nog even geduld dus :roll:  Wie gaat er nu allemaal? Op de site staat dat je kaartjes beter van tevoren kunt  hebben omdat ze maar een bepaald aantal bezoekers kunnen toelaten op het evenement...

Jor

Ben weer in het land, ben net terug van 2,5 week spanje.
Oefening van de baas..  8)  8)
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

Maare hoe zit het nu eigenlijk met de knastercross wie gaat er mee kijken en er unne drinke???

Rijden er nog mensen mee in een of andere klasse??
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Citaat van: "Jor"Maare hoe zit het nu eigenlijk met de knastercross wie gaat er mee kijken en er unne drinke???

Rijden er nog mensen mee in een of andere klasse??

Ik ga zowiezo want m'n nickname/zoontje en een vriendje doen mee met een zijspannetje bij de kinder/pocketbike klasse. Ik ben eens benieuwd morgen gaan de mannen (5 en 6 jaar) de kinderbaan in Waubach onveilig maken.

ik zal wel een paar piccies maken. :wink:
Smells like rubber