Ik zit momenteel aan ............ onder ut MFL doorkruisen

Gestart door DeWitte, 29 mei, 2007, 20:29:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Kopje thee :oops: en boterham met hagelslag :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

karz

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "karz"laphroaig


niet in het verkeerde keelgat geschoten toen ik net bij je langs kwam met den Husq :wink:

AAh was jij dat :lol: (kijk maar in het gespot topic).  Ook nog extra aan het gas janken he vuilak :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Citaat van: "WhomBom"ben ik de enige hier die geen alcoholist is... tis dinsdag  :?


:mrgreen:

Nee hoor...ik drink ook geen alcohol..koffie thee cola sinas of weet ik wat allemaal...door de week zelden wijn of bier..

Nu zit ik op een stuk kip te knauwelen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

:oops: Alweer ( nog steeds ) aan de koffie. :oops:
Ik drink al jaren geen alcohol meer en heb er ook geen behoefte aan. :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Nu aan de koffie met jawel hoor ZELFGEBAKKEN CAKE :lol:  :lol:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Nu aan de koffie met jawel hoor ZELFGEBAKKEN CAKE :lol:  :lol:

:mrgreen:

:evil:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

zelfgebakken :rofl: als je iets met geld afrekend bij de bakker, heb je het gekocht hoor  :lol:

iig ik zit aan de ZELF-gebakken wafels (met Rozijnen) en ne fleske Bar le Duc  :shock: (nope heeft niks met motoren te maken)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"zelfgebakken :rofl: als je iets met geld afrekend bij de bakker, heb je het gekocht hoor  :lol:

iig ik zit aan de ZELF-gebakken wafels (met Rozijnen) en ne fleske Bar le Duc  :shock: (nope heeft niks met motoren te maken)

Ach wat, jij schreeuwlelijk, ZELFGEBAKKEN of je het gelooft of niet, btw, jij durfde mijn bakkunsten toch zowiezo niet aan :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"zelfgebakken :rofl: als je iets met geld afrekend bij de bakker, heb je het gekocht hoor  :lol:

iig ik zit aan de ZELF-gebakken wafels (met Rozijnen) en ne fleske Bar le Duc  :shock: (nope heeft niks met motoren te maken)

Ach wat, jij schreeuwlelijk, ZELFGEBAKKEN of je het gelooft of niet, btw, jij durfde mijn bakkunsten toch zowiezo niet aan :roll:

ben niet levensmoe  :nana9oi:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"zelfgebakken :rofl: als je iets met geld afrekend bij de bakker, heb je het gekocht hoor  :lol:

iig ik zit aan de ZELF-gebakken wafels (met Rozijnen) en ne fleske Bar le Duc  :shock: (nope heeft niks met motoren te maken)

Ach wat, jij schreeuwlelijk, ZELFGEBAKKEN of je het gelooft of niet, btw, jij durfde mijn bakkunsten toch zowiezo niet aan :roll:

ben niet levensmoe  :nana9oi:

Strychnine das toch suiker he?

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Strychnine das toch suiker he? :mrgreen:

:shock: Ja natuurlijk wat zou het anders moeten zijn.  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

angel

Citaat van: "suzuki-girl"
Strychnine das toch suiker he?

:mrgreen:


:rofl:

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

:rofl:

Frits je begint te raaskallen....cup a soup tijd is 4 uur in de middag :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.