De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Mijn Tractor ook wel liefdevol Leopard2 genoemd


BMW GS 1150 Adventure 2002
-ABS2
-RVS remleidingen
-30liter tank
-mistlampen
-getinte ruit
-Witte knippers
-Valbeugel
-Kofferset

Gekocht als demo met ongeveer 7000km op te teller inmiddels 42dzd +
intussen m'n zoveelste Gs. ben er gewoon aan verslingerd. superpraktisch en supersturend.
Kom er aardig mee uit de voeten :wink: al zeg ik het zelf
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Leuk dat ik 'm ook eens van voren zie.
Meestal laat je me alleen je achterkant zien .

Karin

Citaat van: "Desmo-devil"Leuk dat ik 'm ook eens van voren zie.
Meestal laat je me alleen je achterkant zien .

Dwars is zeker altijd voorrijder  :lol:  :wink:

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

ben echt een knapperd he? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Je bent net een wout :oops: :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Citaat van: "Herr Tod"Je bent net een wout :oops: :oops:

Whaahah ,dat dacht ik net ook !!
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Leuk dames, heel leuk :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Het bordje "STOP politie" ontbreekt er idd nog maar nét aan.

Dr. A.

Citaat van: "Schmetzke"Het bordje "STOP politie" ontbreekt er idd nog maar nét aan.

kun jij lezen dan??  :twisted:
otor Forum Limburg Ghost

Busaberke

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Herr Tod"Je bent net een wout :oops: :oops:

Whaahah ,dat dacht ik net ook !!

ik voel een fotosoep - projectje aankomen........  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

JAAAAAAAAAAAAAAAAA jong  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

ene uit de ouwe doos; met cameraman achterop tijdens werelduurrecord op de 5 Km door Lorna Kiplagat





stoer, niet van mij; maar Lorna liep toen iets van 8 sec onder het wereldrecord. Publiek ging uit z'n bol; kippevel als je daar naast rijdt over de finish. mooi moment 8) topprestatie vd kleine splinter :wink: tering kan dat wijf hard lopen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Zo de Beemer is gepoetst (ongeveer 5 uurtjes mee bezig geweest) de metamorfose gestart. Typestickers op de tank verwijderd (wat een pokkewerk :cry: )

Nu wil ik het zadel nog zwart/grijs laten overtrekken zodat ie helemaal in mat-grijs/zwart wordt 8)

Haya wat heb ie betaald voor zadel overtrekken bij Guy??? (ander topic, ik weet ut :? )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

... ook toevallig dat ik vandaag bij mezelf dacht dat ik die stickers al 2 jaar geleden van dat ding had afgehaald :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: