De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Karin

Citaat van: "Dwars"Zo de Beemer is gepoetst (ongeveer 5 uurtjes mee bezig geweest) de metamorfose gestart. Typestickers op de tank verwijderd (wat een pokkewerk :cry: )


Gaat dat met een föhn niet heel makkelijk? Ik heb dat toen meteen gedaan, al die reclame op mijn motor wil ik niet  :lol:

DeWitte

de Fohn heeft overuren gedraaid, (heb tussendoor me haar nog gedaan :lol: )toch ging het met hele kleine stukkies :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Als er "BMW" op mijn motor stond, zou ik het er óók meteen afhalen! :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

geef toe: dan vráág je er toch om! :rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

jij leest niet :? of alleen hetgeen je wilt lezen :wink:  ik zei de type/stickers niet de merkemblemen :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Dwars"jij leest niet :? of alleen hetgeen je wilt lezen :wink:  ik zei de type/stickers niet de merkemblemen :roll:

1 plaatje zegt meer als 1000 woorden......... :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

WhomBom

waarom moeten die stickers er eigenlijk af???
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "Dwars"Zo de Beemer is gepoetst (ongeveer 5 uurtjes mee bezig geweest) de metamorfose gestart. Typestickers op de tank verwijderd (wat een pokkewerk :cry: )

Nu wil ik het zadel nog zwart/grijs laten overtrekken zodat ie helemaal in mat-grijs/zwart wordt 8)

Haya wat heb ie betaald voor zadel overtrekken bij Guy??? (ander topic, ik weet ut :? )

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

beetje robocop idee?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

ja, maar dan anders :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Hij wil een saaie grijze brommert hebben. En daar hoort geen kleur op.  :lol:  :wink:

DeWitte

bedankt ook voor jouw bijdrage :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Karin"Hij wil een saaie grijze brommert hebben. En daar hoort geen kleur op.  :lol:  :wink:

bijpassend bij zn grijze koppie dus??? bluhh idd saai ja
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl