De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Hey Dwars, is het allemaal gelukt ?
Die zien we hier voorlopig niet denk ik, zal wel in de garage zitten om de uitlaten te wisselen en de DB killers te slopen. :wink:

db-killers blijven voorlopig zitten (kreeg ze er niet uit :oops: ) en geluid is hard VET genoeg :wink:

10 min keuring (piece of cake) en 2,5 uur wachten in totaal :shock: wel de toezegging dat het vandaag afgehandeld werd en dat het kenteken morgen wordt opgestuurd. Dus als tante post ook ff meewerkt, heb ik vrijdag het kenteken. Denk wel een absoluut record: zaterdag wezen kijken en rijden. Zondag via e-mail gekocht, maandag gebeld en kon gelijk woensdag op keuring :lol: zou binnen 7 dagen incl weekend dan zijn als alles goed komt. Ja het geluk is met de dommen wa? :lol:

iig ik was in totaal 120 km verdwaald vandaag. (lekker gekoetscht) Dat Elsloo was maar niet te vinden :rofl: en de weg naar huus was ik ook kwijt :lol: mja dat gebeurt me wel vaker :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Gefeliciteerd Hub met je nieuwe aanschaf!!

8)

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Gefeliciteerd Hub met je nieuwe aanschaf!!

8)

Dankjewel :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Gefeliciteerd met de goedkeuring :wink:
Smells like rubber

crazy j

proficiat met de nieuwe aanwinst  8)
living the life the way it comes

karz

Nu kun je wel geen geparkeerde Kawa's meer crashen he..

Ohja, en niet vergeten te tanken op tijd nu je geen car-size tank meer hebt.

:mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"Nu kun je wel geen geparkeerde Kawa's meer crashen he..

Ohja, en niet vergeten te tanken op tijd nu je geen car-size tank meer hebt.

:mrgreen:

nou bijna 26 liter is toch nie nix (tegen 30 voorheen), daarbij is ie bijna net zo hoog en zo zwaar :twisted:

dus parkeren ernaast valt niet aan te raden 8)

edit:
daarbij nu 2 tripmeters (die afzonderlijk van elkaar standen doorgeven) en een boordcomputertje dat gemiddeld verbruik berekend en de nog af te leggen afstand mogelijk. :shock: theoretische actieradius bijna 400 km bij een verbruiik van 1op 15.

en een heel mooi oranje lampie dat de reserve aangeeft als die wordt aangesproken. Moet alleen nog ff een handleiding scoren bij de dealert :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Cyclebase

aaahhh, ik zie al dat het gelukt is, mooi !!
Heb je inderdaad geluk gehad met die afspraak.

in ieder geval veel plezier ermee   :D
ILLEjaar dat ging hard .... maar deze gaat hardeR1

DeWitte

tadaa, kentekenbewijs lag in de bus, nu snel naar heuts plaat laten maken 8) en vanaaf koetsche al regent ut dat ut zeikt :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"tadaa, kentekenbewijs lag in de bus, nu snel naar heuts plaat laten maken 8) en vanaaf koetsche al regent ut dat ut zeikt :lol:

Hou 'm wel heel jou nieuwe Vaderdero. :wink:

Heel veel plezier en veel veilige kilometers, Hub.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

och vandaag was pas de eerste dag dat je mocht koetsje? niet meegekregen :oops:  
wel n mooi apparaat btw, en idd een vet geluid  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Ich zou zegge veul veilige kilometers mit dien nuuje machineke, en alvast een veilige rit noa ut pruusjes gewenst.

Es ut goot is kom ich volgende week ff pose en dien nuuje machineke bewondere :wink:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: "Steefke"Ich zou zegge veul veilige kilometers mit dien nuuje machineke, en alvast een veilige rit noa ut pruusjes gewenst.

Es ut goot is kom ich volgende week ff pose en dien nuuje machineke bewondere :wink:

koffie steet kloar :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schalkseruiter®

Schuun machientje Hub.......btw die lady in je avatar mag je bij mij droppen,kom gerust een keertje belgieland bezoeken, kan ik hem gelijk effe testen :lol:
Grtz
Van je vriendje :nana9oi: .....hahahahaha

DeWitte

Citaat van: "Schalkseruiter®"
Van je vriendje

ik heb geen vrienden :mrgreen: alleen homo's hebben vrienden :lol:


:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away