De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R-yen

Hij kan hem natuurlijk beter in laten rijden door iemand die al de nodige LC8 ervaring heeft en altijd verstandig rijd  hypocrite

Mounty

Sjiek, ruig en stoer..sjunne motor, proficiat.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Citaat van: R-yen op 22 april, 2013, 20:43:35
Hij kan hem natuurlijk beter in laten rijden door iemand die al de nodige LC8 ervaring heeft en altijd verstandig rijd  hypocrite

..of door iemand die nog overtuigd moet worden van de LC8   :twisted:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

thedutchrockstar

Citaat van: karz op 22 april, 2013, 22:35:53
Citaat van: R-yen op 22 april, 2013, 20:43:35
Hij kan hem natuurlijk beter in laten rijden door iemand die al de nodige LC8 ervaring heeft en altijd verstandig rijd  hypocrite

..of door iemand die nog overtuigd moet worden van de LC8   :twisted:

Of door iemand die nog overtuigd moet worden van KTM :mrgreen:
2 wheel madness

Desmo-devil

Ik heb begrepen dat ik eerste op de lijst sta, dus daarna is inrijden niet meer nodig  :mrgreen:

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

mafketels, :yes6rs:

inrijden? wasda?  :mrgreen:

Volle gaazzzzzzzz :cool:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Inrijden dat is zorgen dat mensen die geen nieuwe motor kunnen kopen en tweede hands rijden ( zoals ik) ook nog een paar jaar plezier hebben van hun fiets.  :mrgreen: Dus eigenlijk is inrijden liefdadigheidswerk . :lol:

Joker

Ruig ding. maar waar blijven de pics ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Ruhig blut herr Joker, krijg de brommert wss donderdag of vrijdag.  :yes6rs: :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

thedutchrockstar

beetje een heel forum jaloers zitten maken... lekker bezig ben jij :mrgreen:
2 wheel madness

Joker

Citaat van: DeWitte op 23 april, 2013, 20:46:31
Ruhig blut herr Joker, krijg de brommert wss donderdag of vrijdag.  :yes6rs: :cool:

Verdammt  :(
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: thedutchrockstar op 23 april, 2013, 21:03:37
beetje een heel forum jaloers zitten maken

:shock:  :shock:  :shock:

Echt niet, tenminste mij niet.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Ik koop ook geen andere brommert om iemand jaloers te maken maar voor mezelf.  :yes6rs:


Hoop wel dat ik hem snel krijg, kan ik tenminste nog iemand de ogen uit steken :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

waar ruil je hem in duitsland of in nl
KTM SMT 2011