De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

DeWitte



Dwars zit te dromen over een SM :?

deze ook bijv.  8)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"tis de V-snaar maar hoor; die de Dynamo aandrijft; als ie breekt kan ie buiten dat de Dynamo geen "saft" mee levert ook 'n zgn. Hal-gever kapot slaan; joost mag weten waar die voor dient; klingt wel duur :?

De hall-gever is een contactpuntloze electronische ontsteking en zonder dit vrij dure ding(+/- 100-150 euro) zal je brommert niet lopen.
Ik heb deze prul onlangs nog vervangen in mijn koekblikje.
Echt wel een duur geintje. :(
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Dwars zit te dromen over een SM :?

deze ook bijv.  8)

Maakt niet uit Hub, ik droom ook wel vaker over "SM"  :rofl:

Neo

Hallo Dwars,

gewoon kopen die KTM SM, !!( kost ook maar 12.500 euro value for money zou ik zeggen, kijk eens naar die prijzen van BMW   :shock:  :shock: )

Zeer goede allronder in real life performance ( net als de GS maar deze is duidelijk scherper> mean machine)

Kreeg vorig jaar op mijn GS adv 8500 euro inruil..............bij de Ruiter Motoren Utrecht op een SM.



eniet nooit met mate

DeWitte

vanmorgen lekker stukkie naar ut werk gekoetscht, ben toch wel verslingerd aan ut Gs principe, stuurt fijn/scherp, remt goed, vermogen plenty, zithouding rechtop, handvatverwarming aan :lol:  en niet onbelangrijk koffers voor de bammetjes :mrgreen:

denk dat ik toch ga voor de 1200GS :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"vanmorgen lekker stukkie naar ut werk gekoetscht, ben toch wel verslingerd aan ut Gs principe, stuurt fijn/scherp, remt goed, vermogen plenty, zithouding rechtop, handvatverwarming aan :lol:  en niet onbelangrijk koffers voor de bammetjes :mrgreen:

denk dat ik toch ga voor de 1200GS :wink:



Mietje  :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

yep  :oops:



:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

blijf idd me huidige Gs A rijden: een fatsoenlijk alternatief is er niet voor mij althans nu niet :wink:

Denk dat ik um beetje ga pimpen: er schijnen 120 pk uit het blok te peuteren te zijn :shock: 88 KW / 120 PS • 111,7 Nm

zoiets en dan anders :twisted:


nog iemand goeie ideetjes :idea:  :idea:  :idea:  :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Compressie terug naar 1:9 en een flinke turbo erop  :twisted:

Is een superduke niks dan?
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Schmetzke

Citaat van: "May Day"Is een superduke niks dan?

:stupid:  :yes6rs:

Superduke = Supervet

DeWitte

Citaat van: "May Day"Is een superduke niks dan?

nope :wink: moet altijd consessies doen: blijf deze rijden en dan aanpassen en zodanig dat ie altijd in orginele staat is terug te brengen:
dus niet gaan zagen of flexen :wink:

Dus wellicht andere wielen, andere vering, andere uitlaat a la S (onder het kontje), mss chiptunen ?? :wink:

shoot....
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

No way. Dat zeg ik  :wink:

May Day

Blok van een 1200 S?
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

DeWitte

Wel errug rigoreus zo'n ander blok :? gaat mij meer om de looks in 1e instantie dus laat ik eerst maar eens onderzoeken wat een ander set wielen kost en of dat zo maar gaat (km-teller afwijking?? :? ) en waar je dan nog tegenaan loopt :wink:

@ Schmetzke; denk eens mee :idea:  (of vraag ik nou iets onmogelijks :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Dus eigenlijk is het een pimp-my-kuh projectje? Bling Bling en verder niks?

Even serieus: waarvoor wil je die wielen? Hij gaat er echt niet beter door rijden. Wel heb je dan een grotere bandenkeus natuurlijk.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober