De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

1200 is écht wel mooier vind ik  :yes6rs:

Maarja, ik heb überhaupt geen smaak dus let maar niet op mij... niet dat je dat ooit zou doen maargoed
 :roll:

WhomBom

Citaat van: "Schmetzke"
Maarja, ik heb überhaupt geen smaak :roll:

klopt, hij gaat van het enig ware merk, het neusje van de motorrijdende zalm, naar een zweedse kettingzaag  :?









:mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Schmetzke"
Maarja, ik heb überhaupt geen smaak :roll:

klopt, hij gaat van het enig ware merk, het neusje van de motorrijdende zalm, naar een zweedse kettingzaag  :?









:mrgreen:

:)}

Toledo

Ik vind de GS-1150 ruiger uiterlijk hebben t.o.v.de 1200, eventueel verder pimpen met touratech of wunderlich spul, En een GS blijft toch waardevast ook bij hogere kmstanden.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"waarom pimpj je die 1150 niet n beetje? of zijn er geen echt leuke onderdeeltjes voor te krijgen?

enige dat ik er niet op heb zitten is ne raketlanceerinrichting (a la james B.) voor kettingzagen enzo die me in de weg rijden :twisted:

zou dus niet weten wat? andere wielen? imo niet mooi, ander kleurtje? dit matgrijs vin ik net mooi? andere neus (bijv touratech) ook spuuglelijk. Nee al te veel verbouwen zal ik niet doen. Ik ben er nog niet uit wat ik doe :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Schmetzke"
Maarja, ik heb überhaupt geen smaak :roll:

klopt, hij gaat van het enig ware merk, het neusje van de motorrijdende zalm, naar een zweedse kettingzaag  :?
:mrgreen:

Iltaliaanse kettingzaag bedoel je :mrgreen:

gelukkig is ie wakker geworden wie rijd er nu op dat jappen spul :wink:
Smells like rubber

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

heb nog eens zitten graven naar ouwe actie pics

Hier met ne fotograve (yep ne meid) achterop 8) werd nog uitgefoeterd door de jury omdat ik haar achterstevoren een stuk liet zitten om mooiere pics te maken :lol:


Amstel Goldrace met Ronde Arts van Service Medical achterop 8)

nog nooit zo hard door dorpen gereden met politiebegeleiding. We kregen opdracht om van noorbeek ri vijlenerbos (via hoogcruts en slenaken) te rijden om ons bij de kopgroep te voegen die 12 min voorsprong hadden.

Voor me 2 politiemotoren van het KLPD met de lampies en toeters aan en ik erachteraan. dikke 170 -180 buiten de bebouwde kom en schat met 80-90 door die dorpen om in Slenaken rechts ingehaald te worden door de Theo de Rooy in de Rabo ploegleider auto. :shock:
Mooie tijden toch wel, wel link soms :? let wel in internationale wielerwedstrijden rijden de motoren links van de wegas en de auto's rechts :roll: ja ik heb het ook niet verzonnen :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"

rijden de motoren links van de wegas en de auto's rechts :roll:

:shock: Dan kijk eens achter je. :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

da's ne Juryauto; die doen wat ze willen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Beemer staat bij de motoshop :cry: Je voelt een "onbalans" vergelijkbaar met een beginnende lekke band :? geeft je iig niet het vertrouwen om volluit te gaan :?   wss cardanlager(s) kaduk :? de lagers zijn iig "bij te stellen"?  ff afwachten voor de exacte diagnose :wink: komt wel goed :wink: gaat ik ondertussen ff Benzen (wordt toch kloteweer)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Al wat meer bekent wat met die boot aan de hand is :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"boot

:stupid:


:rofl:

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Al wat meer bekent wat met die boot aan de hand is :?:

Boot? :roll:  staat in het droogdok  :? helaas. analyse volgt :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away