Klokkenwinkel van den Soes

Gestart door Jor, 03 juni, 2007, 20:58:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Citaat van: "suzuki-girl"Het is idd fijn als je in een oogopslag ziet welke versnelling je zit.
Ik heb dat van het weekend weer ondervonden.
Zou mijn gear indicator niet meer willen missen.
Een must is het niet, maar alleen zo'n verrekte handig iets, dat wanneer je dat gewent bent (net zoals anderen met ABS hebben) je het niet meer kwijt wil 8)

ik zou niet weten waar ik het kwijt moet komen lolol
Smells like rubber

DeWitte

heb ut op al me beemers gehad, op de Hando nog geen moment gemist :wink: wel een leuke gadget, dat wel.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:roll: Op toeren rijden, dat werkt perfect. :wink:

:roll: Toerenteller N.A.W. of kapot, op het gehoor en ook dat werkt goed, mits je natuurlijk niet doof bent. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Jor

De Gear Indicator WERKT eindelijk!!!
Na lang zoeken heb ik eindelijk de juiste draden gevonden.....
En dan nu er achter komen dat het eigenlijk stiekem heel
makkelijk is om de juiste draden te vinden gewoon dmv een
multimeter, waarmee je oa Herz kunt meten!!!
Hier enkele piccies van hoe het er uit ziet, de afwerking van de toerenteller schijf moet ik nog doen...




Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Is wel erg fel verlicht. Of komt dat door de foto. Op diezelfde foto lijkt het alsof hij in z'n 7 staat, terwijl het neutraal lampje brand. Ken dat?

Ziet er wel leuk uit en kan soms best handig zijn.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

volgens mij staat ie zelfs in z'n 8, volgens mij schakel je jezelf onnozel met zoveel versnellingen :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Jor

hmm...
Das waar er staat idd un 7 , als de DGI niet is in geleerd heeft hij zelfs 9 versnellingen.
Het neutraal lichtje is op dat moment, ook geen neutraal lampje ma een controle lampje.
Daaraan kun je zien of de dgi goed is aangesloten.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

QuattroFrits

Citaat van: "Jor"hmm...
Das waar er staat idd un 7 , als de DGI niet is in geleerd heeft hij zelfs 9 versnellingen.
Het neutraal lichtje is op dat moment, ook geen neutraal lampje ma een controle lampje.
Daaraan kun je zien of de dgi goed is aangesloten.

:shock: Zo van : De digi is goed aangesloten en nu heb ik dus ineens 7 versnellingen ??.  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.