Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TTigertje

Net thuis ....met koekblik pech gehad :evil: .....op terugweg nèt achter Visé en 1km vóór de grens.....zodat de belgische wegenwacht ons moest komen ophalen(1uur voorbij)........en die ons eerst weer terug naar de garage in Hervé moest brengen(1/2uur voorbij)....toen weer (2uur) interessant doen in de garage met als conclusie dat ze hem (de radiator) niet konden maken.......weer ANWB bellen.....auto moet mee naar Maastricht!......is goed......andere chauffeur oproepen die ons dan thuis bracht mèt auto (nog 1uurvoorbij).......ach ja, shit happens! Was wel errug fijn sneeuwpoppen maken in omgeving Vielsalm  :lol:  
En 'n koekblik blijft maar een koekblik........  :wink:

Misschien tijd voor Route Mobiel......?
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

karz

Citaat van: "TTigertje"Net thuis ....met koekblik pech gehad :evil: .....op terugweg nèt achter Visé en 1km vóór de grens.....zodat de belgische wegenwacht ons moest komen ophalen(1uur voorbij)........en die ons eerst weer terug naar de garage in Hervé moest brengen(1/2uur voorbij)....toen weer (2uur) interessant doen in de garage met als conclusie dat ze hem (de radiator) niet konden maken.......weer ANWB bellen.....auto moet mee naar Maastricht!......is goed......andere chauffeur oproepen die ons dan thuis bracht mèt auto (nog 1uurvoorbij).......ach ja, shit happens! Was wel errug fijn sneeuwpoppen maken in omgeving Vielsalm  :lol:  
En 'n koekblik blijft maar een koekblik........  :wink:

Misschien tijd voor Route Mobiel......?

Met een kapotte radiator kun je toch nog rijden ? Af en toe uitstappen, wat sneeuw op die motor gooien en weer verder ;)
Maareh lullig verhaal ja. Tuurlijk ook Frans lullen de hele tijd :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

TTigertje

Citaat van: "karz"
Met een kapotte radiator kun je toch nog rijden ? Af en toe uitstappen, wat sneeuw op die motor gooien en weer verder ;)
Tuurlijk, kan dat....en met de verwarming VOL open en nog wat van dat soort tijdelijke trucjes........maar eh daar lag geen sneeuw...en ergens houdt het op.......voor mij was dat bij hectometerpaaltje 1,4..... :?
Vanavond nieuwe radiator laten plaatsen, alles dubbelchecken.......en we kunnen/mogen weer de weg op! :D
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Desmo-devil

Vanmorgen op de Noorderbrug mijn Mondeo Totall loss gereden door een vrachtauto-combinatie die ineens zijn richting uitgooide en mijn rijbaan opkwam. Hij raakt me achter aan de zijkant waardoor de auto voor zijn vrachtauto dwars kwam te staan, 50 meter meegesleurd werd en vervolgens om de vrachtauto heen in de vangrail geduwd.
De mondeo is nu een eenzitter.
Ik sta nu nog een beetje te shaken. Is geen fijn gevoel als je dwars aan het schuiven bent met een vrachtauto tegen je zijruit.
Maar goed ik kan het navertellen, stel je voor je zit op je motor of in een smartje !!
Wel balen, de dagwaarde van mijn koekblik is natuurlijk veel minder dan wat de auto voor mij waard was. Ik moet dus op korte termijn een andere auto en de verzekering betaald pas uit als alles verhaald is op de tegenpartij, lekker ! Ga toch echt geen motor verkopen.
Iemand nog een Golf IV TDI in de aanbieding ??

AngelInMe

Damn :shock: kan me er wat bij voorstellen dat je nu nog staat te shaken! Maar wees inderdaad maar blij dat je het kunt na vertellen :!: Succes met de verzekering en het vinden van een andere auto!

WhomBom

holy moly  :shock:  das wel n heftige ervaring denk ik ja  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

Gelukkig ben je er zelf heelhuids van afgekomen en het gevoel dat je hebt als je een vrachtauto aan je zijruit hebt....onbeschrijfelijk. Zelf ook een keer meegemaakt in een Opel Kadet GSI in duitsland. Ik zelf zat toen als bijrijder en kon het kenteken van de vrachtauto nog lange tijd navertellen. Gelukkig ook niks aan over gehouden.

Tja, die verzekeringen. Ik heb bij mijn laatste schade (1991) eerst zelf de schade moeten laten repareren, betalen en de rekeningen opsturen...pfff en dat moest zelfs binnen drie maanden of zo..tja, en alsd je schade dan erg hoog is en je bent pas verhuisd etc etc..kloete..

We zullen eens uitkijken of een Golfje TDI kunnen vinden..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Da's schrikken, ja en dan is het weer goed dat je een beetje groot blik om je heen hebt. idd niet aan denken wat er gebeurt zou zijn als je een dinky toy had gereden... :shock:
Hopelijk kun je gauw wat regelen met de verzekering.

enne een Golf heb ik niet in de aanbieding, wel een Chrysler Neon (sneller dan een GTI!) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Jeetje Desmo, gelukkig heb je het heelhuids afgebracht. Tjonge wat zullen dat angstige momenten zijn geweest, vooral met een vrachtauto  :shock:

Hoop dat je snel iets nieuws vind en de verzekering je alsnog goed uitkeert. Succes.

DeWitte

Zeg Desmo voor de mooie somma van 15.000 pleuro  heb ik een zgan. knalrode cabrio in de aanbieding :mrgreen: Superzuinig, Babe-magnet, bekeuringvriendelijk, 4 deurs, trekhaak :shock:  en jaja een radio (tis de deluxe uitvoering) :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Hey Desmo!

Gelukkig dat je  :angel:  naast je in de auto zat.......

Hoop dat ie ook goed werk verricht bij de afhandeling van de verzekering... :roll:

Sterkte!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Herr Tod

Bah... ik had bijna een Suzuki GT 750 gekocht. OK het was een verbasteld ding maar de eigenaar beweerde alle originele onderdelen nog te hebben. Dus ik bel vol goede moed op en vraag een voorzichtig of de originele uitlaten en velgen bijvoorbeeld er bij zijn... neu die had ie niet meer. Op de vraag wat die dan wel nog had antwoorde hij 'uhm... het achterlicht... het stuur... enz' :evil: Zeg dan gewoon meteen 'tis een gaar ding en zal altijd gaar blijven, helaas ik heb een prachtmachine verneukt... shoot me!' :x De zoektocht gaat verder...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Vanmorgen meende weer ene dat ie onsterfelijk is :roll:

Om 7uur op de autosnelweg en ik wil net een vrachtwagen inhalen, komt opeens van rechts een motor langs die dus tussen mij en vrachtwagen langsschiet :shock: Vraag me niet wat voor ene het was :? Maar die is echt levensmoe. En met zo iemand wil ik als motorrijder niet geassocieerd worden :!:

Als het iemand van hier is dan ben je echt een debiel  :banghead4rv:

Busaberke

Citaat van: "AngelInMe"
Als het iemand van hier is dan ben je echt een debiel  :banghead4rv:

en alstie niet van hier is ?  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Vanmorgen meende weer ene dat ie onsterfelijk is :roll:

Om 7uur op de autosnelweg en ik wil net een vrachtwagen inhalen, komt opeens van rechts een motor langs die dus tussen mij en vrachtwagen langsschiet :shock: Vraag me niet wat voor ene het was :? Maar die is echt levensmoe. En met zo iemand wil ik als motorrijder niet geassocieerd worden :!:

Als het iemand van hier is dan ben je echt een debiel  :banghead4rv:

je moet ook goed in je spiegeltjes kijken :rofl: (nope wasn't me)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away