Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
je moet ook goed in je spiegeltjes kijken :rofl: (nope wasn't me)

Heeft niks met spiegeltjes te maken hoor. Pikkedonker en hij reed behoorlijk hard... Was ook een racer geen Blik Met Wielen ;)

WhomBom

sja... debielen geeft t overal, ook hier in aken... :shock:

ik kom vanmorgen aangekachelen op mn brommertje rijd weer zon debiel gewoon de weg op, effe later bedenkt zich opeens ene dat ie toch naar links moet enz.

Ik kan dus gewoon niet de deur uit zonder tas koffie :?   anders ben ik nog duf, en heb ik minstens 3 ongelukken op de weg hierheen  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Stomme piemels in Opels.... ga toch dood :evil: :evil: :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Ja niet alleen piemels in Opels mogen sterven, ook die wat op een fiets het verkeer terroriseren.
Reed vanmiddag in mijn blik door Brunssum, staat een busje voorgesorteerd ( in een voorsorteervak) kom naast het busje, ik rijdt netjes 50, en vliegt zo'n wielreneikel me zo voor de auto...ik dus vol in de remmen.
Mijn Jongste zoon zijn boek vloog ongeveer door de voorruit.
Begint die gast ook nog te schelden. Heb um dus ff middels een paar krachttermen laten weten wat ik van die loser vond.
Eikels zijn het!! :guns:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: "Busaberke":stupid:

klote fietsrenners!

Idd, ik was al blij dat ik mijn zoontje altijd netjes in de gordels laat zitten.
Het kind was anders gegarandeerd door de voorruit gecatapulteerd.
de banden van de auto hoorde ik behoorlijk doorslippen ( keb geen ABS)
weer een laagje rubber verloren aan zo'n etterbak :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Maar goed dat het niet het boek was dat ie van de sint heeft gekregen ;)
Fietserenners moeten ze verbieden!

Ja of van die scooters en brommers die je van rechts inhalen in een 30-zone :shock: abknallen!  :guns:

Oh nog even mn hart luchten...

Had ik al verteld dat ik 5 weken aan 1 stuk zomervakantie heb :?: Bij deze dan :mrgreen:

TTigertje

:guns:  :nana9oi:  :guns:  :nana9oi:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Had ik al verteld dat ik 5 weken aan 1 stuk zomervakantie heb :?: Bij deze dan :mrgreen:

:shock:  :shock: en maar zeuren :mrgreen: (als je 9 september maar vrij houdt :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Had ik al verteld dat ik 5 weken aan 1 stuk zomervakantie heb :?: Bij deze dan :mrgreen:

:shock:  :shock: en maar zeuren :mrgreen: (als je 9 september maar vrij houdt :wink: )

Ik zeur nooit :angel: En zeker hou ik 9 september vrij ;)
Oh ja je hebt geen toestemming gevraagd om 2x een foto te gebruiken met mij derop voor doeleinden zoals kerstwensen :shock: Wel leuk opgezet :wink:

WhomBom

Afgelopen vrijdag was t weer zover. Kwart voor vijf zoiets, ik stap op mn brummerke, en ga op pad naar mn werk.
Alles gaat goed, alles gaat mooi, tot ik in schin op geul kom  :evil:

staat daar op dat weggetje voor t tankstation n zilverkleurig, klein autoke stil, ik heb voorrang, dus alles goed denk ik. ik kijk nog even dat raampje in, ik zie iemand zn hoofd naar mij draaien ik denk goedzo die heeft je gezien.

Ik ben 15 meter voor dat mobiel, zie ik hem voor uit de veren komen, en toen werd t al vrij snel pijnlijk duidelijk, dat hij optrok, ik moest remmen...en t nooit ging halen. Zo gezegd zo gedaan, en ik knalde met twee slippende wielen vol op zn motorkap, waarna ik over die motorkap vloog, en me in mid-air bedacht dat t gewoon weer zo'n ouwe l*l móest zijn.

ik krabbel op, hij stapt uit, ik kijk hem aan en jawel hoor... 72 was ie, inclusief fout petje.

Schadeformulier ingevul, wouten afgewimpeld die een of andere getuige gebeld had, en naar t werk dan maar, met een geknikte voorvork enz.  :cry:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Citaat van: "WhomBom"Afgelopen vrijdag was t weer zover. Kwart voor vijf zoiets, ik stap op mn brummerke, en ga op pad naar mn werk.
Alles gaat goed, alles gaat mooi, tot ik in schin op geul kom  :evil:

staat daar op dat weggetje voor t tankstation n zilverkleurig, klein autoke stil, ik heb voorrang, dus alles goed denk ik. ik kijk nog even dat raampje in, ik zie iemand zn hoofd naar mij draaien ik denk goedzo die heeft je gezien.

Ik ben 15 meter voor dat mobiel, zie ik hem voor uit de veren komen, en toen werd t al vrij snel pijnlijk duidelijk, dat hij optrok, ik moest remmen...en t nooit ging halen. Zo gezegd zo gedaan, en ik knalde met twee slippende wielen vol op zn motorkap, waarna ik over die motorkap vloog, en me in mid-air bedacht dat t gewoon weer zo'n ouwe l*l móest zijn.

ik krabbel op, hij stapt uit, ik kijk hem aan en jawel hoor... 72 was ie, inclusief fout petje.

Schadeformulier ingevul, wouten afgewimpeld die een of andere getuige gebeld had, en naar t werk dan maar, met een geknikte voorvork enz.  :cry:

Levensgevaarlijk, die "patsjen" op de openbare weg!
Waarom hebben die mensen geen eigen wegen net zoals voetgangers en fietsers ?   :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Ja ik blijf derbij dat ze die rijbewijzen moeten afpakken en die keuringen voor 70+ stellen ook niet veel voor eerlijk gezegt :roll:

Lullig dat jij er nu de dupe van bent :(

The Dominator

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hebben die belgen hier hun internetserver opgeruimd net voor de jaarwisseling... resultaat: internetaccount gecancelled,  :evil:  :evil:  nu moet ik weer vanvoorafaan de bureaucratische carroussel gaan opstarten om eventueel misschien als t effe kan en niet teveel moeite kost weer internet te krijgen op mn werkplak.............  :?
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

Citaat van: "hayasjeelski"whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hebben die belgen hier hun internetserver opgeruimd net voor de jaarwisseling... resultaat: internetaccount gecancelled,  :evil:  :evil:  nu moet ik weer vanvoorafaan de bureaucratische carroussel gaan opstarten om eventueel misschien als t effe kan en niet teveel moeite kost weer internet te krijgen op mn werkplak.............  :?

whwahahaha hier is het precies hetzelfde.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.