Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

haha gelukkig de zon, zaterdag heb ik dat wel nodig, terras wordt eindelijk gelegd... :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

zo even een oud topic uit de kast trekken.

vandaag rijexamen BE rijbewijs.
ben ik gezakt omdat ik volgens de visie van de heren te snel op een gelijkwaardig kruispunt afreed.
ik hield de voor mij met de auto bekende snelheid van +- 30 km/h aan
nou dit was dus te hard dit moest +- 20 km/h zijn.
goed kan ik inkomen dat ik daarop zak
zegt de rij instructeur achteraf toen we naar auto liepen tjaa ik had het vanmorgen ( tijdens rijlessen) al in de gaten dat je dat niet goed doorhad.
heb ik hem eens bekeken en gevraagd waarom die me er toen niet op gewezen had.
krijg je het antwoord : ' ik dacht dat je dat wel wist '   ik zeg ja nu weet ik het maar is het te laat
:( had de neiging om hem naar de nek te vliegen
living the life the way it comes

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Ja. dat noemem ze nu gelul achteraf. wat een ezel  :guns:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

crazy j

joa zeg dat, vanavond tijdens het motor rijlessen nog eventjes met roger er over gehad en volgens hem is de BE rij opleiding het zorgen kindje van het cbr, de meeste rijscholen laten je een dag wat aankloten en gokken erop dat als je na 4/5 uur te hebben gereden dat je het kunt en je examen haalt, vaak genoeg lukt het ook nog. volgens hem zijn er hier in het heuvelland maar een paar rijscholen die je echt wat proberen bij te brengen dat was volgens roger de firma Frissen en de firma wischman.

maarja ben erover heen volgende ronde laten zien dat het wel lukt !
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 16 mei, 2012, 20:56:44
ben erover heen volgende ronde laten zien dat het wel lukt !

Alvast heel veel succes.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Tegen politie-agenten mag je mieren-neuker zeggen (geloof ik), maar rij-examinatoren zijn niet veel beter, en die rij-instructeur?............ tjesus wat een l#l :(
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

crazy j

Citaat van: Joepie1958 op 17 mei, 2012, 18:19:22
Tegen politie-agenten mag je mieren-neuker zeggen (geloof ik), maar rij-examinatoren zijn niet veel beter, en die rij-instructeur?............ tjesus wat een l#l :(
Exameninator niks op tegen houdt zich gewoon aan de regels legde me ook netjes uit wat hij eigenlijk wou zien dus daar heb ik dan wel wat aan gehad. de instructeur is een arogante xxxxxxxx
living the life the way it comes

SuzukiLimburg

Lullig voor jou, maar ik heb het pas wel nog gehaald. 6 lessen gehad en toen op examens en geslaagd.
Dat er maar 2 rijscholen zijn die fatsoenlijk les geven is dom gelul natuurlijk, maar ze zijn zeker niet allemaal even goed. Je zou eens kunnen proberen bij AWT voor BE, die man probeert je alles uit te leggen tot in den treure en ondanks dat dat irritant is werkt het wel.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

crazy j

Citaat van: SuzukiLimburg op 19 mei, 2012, 16:32:52
Lullig voor jou, maar ik heb het pas wel nog gehaald. 6 lessen gehad en toen op examens en geslaagd.
Dat er maar 2 rijscholen zijn die fatsoenlijk les geven is dom gelul natuurlijk, maar ze zijn zeker niet allemaal even goed. Je zou eens kunnen proberen bij AWT voor BE, die man probeert je alles uit te leggen tot in den treure en ondanks dat dat irritant is werkt het wel.
mooi toch dat je het wel gehaald hebt, tuurlijk zijn er meer dan 2 rijscholen gaat het zich ook niet om. probleem is heb zelf niks te kiezen werkgever heeft alles geregeld. maar ga het wel aangeven dat ik niet tevreden was over de rijschool. andere collega van me heeft het dan wel gehaald ( had waarschijnlijk meer geluk als mij) maar gaf ook aan de manier waarop die man je wat probeerte te leren kan stukken beter.
living the life the way it comes

@Nippon

#1600
't was warm vandaag  :roll:

althans dat werd me door een motorrijder verteld die voor mij aan 't tanken was, hij zei "is 't niet te warm, zo in je pak  :shock:
ik zeg ja, maar ik ken geen andere manier van rijden als dit  :yawn:
nee zeg 't, ik rij zo :shock: je kent 't wel 3/4 broek, gympies, potje en ja 'n chopper :roll:
goed dan ben ik een die weer z'n bek niet kan houden  :mrgreen: ik zeg 'm " dan zal ik je ook zo in de greppel laten liggen  :yes6rs: hij zei dat ie wel wist wat hij deed, ik denk maar zeg maar niks  :jack:
komt z'n tietenwinkel naar buiten veééééél te jong gekleed voor een 40+ dat ik dacht, nou... ik heb ze mooier gezien  :?
ik weet 't niet, maar ligt dat nu aan mij  :? dat ik zo'n mongool aantrek en te woord moet staan   
dus wat heb ik weer geleerd  :roll:
je bek houden :roll: dan gaat 't tanken ook sneller :?


DeWitte

Wie gaat er ook op dit soort drukke dagen de moraalridder, eeuh motard uit hangen  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

 :evil: GVD rij ik vanmiddag naar Polo in aken,  om een nieuwe motorjas te halen voor de vrouw. Blijkt deze dicht te zijn ivm carnaval (op donderdag?) Oké misschien is die bij Pallen open? blijkt deze niet meer te bestaan.
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 07 februari, 2013, 19:05:38
misschien is die bij Pallen open? blijkt deze niet meer te bestaan.

Daar is toch ook Hein Gericke en Louis te vinden en ook die verkopen jassen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

thedutchrockstar

Ik zat vandaag gewoon lekker gezellig aan het avond eten staat er opeens zo'n forum administrator voor de deur.
Was ie niet eens met de motor!  :-X
2 wheel madness