Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Vanmorgen, terwijl ik (met het koekblik) onderweg naar de zaak ben, schrok ik mezelf te pleuris.
Er duikt plotseling een auto uit een oprit, die de weg oprijdt en mij HE-LE-MAAL niet ziet.
Ik geef een ruk aan het stuur om dat ding te ontwijken, maar ik voel een klap en hoor een shurend geluid.

KUHÙÙT !!!!

Dat was dus raak!
En niet zo zuinig, de hoekpunt van een Honda Civic heeft de rechterflank van mijn auto gemodelleerd.
De beide portieren en de achtervelg + spatbord zijn geraakt.
Wat een klotezooi!

Ik was in staat om die vrouw wat uit de Honda stapte eens ff de les te lezen, maar hiel me gelukkig zelf in bedwang.

Natuurlijk wordt het allemaal via de verzekering geregeld, maar ik zit wel met de gebakken peren.
Er is nog nooit een auto méér geld waard geworden van spuitwerk!

Haar verklaring?
"ik had je niet gezien"  :evil:

Die Miep mag nog blij zijn dat dat ik haar wèl gezien heb, anders had ik de neus van de Saab in haar ouwe Civic geboord, en dan weet ik zeker dat ze een "probleempje" had!

Dat heb ik weer.........
Het kan iedereen overkomen, ik heb gelukkig zelf nog geen auto ongeluk veroorzaakt, en dat kan morgen anders zijn.

Maar het is !@#$%^& dus wel al de 8e keer dat me dit overkomt.
Kunnen de mensen die mijn weg kruisen dan niet uit hun doppen kijken ofzo?
Ik rijdt al jaren dag en nacht met het licht aan, óók in de auto.
Moet ik hem dan kanarie-geel spuiten en er zwaailampen op zetten ofzo?
Dit was de 1e keer dat het een vrouwelijke bestuurder betreft, dus daar ligt het niet aan.
Die vent van het autoschadebedrijf heeft mij inmiddels als een vaste post in zijn jaarbegroting opgenomen.

De week is alweer lekker begonnen  :cry:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Pfff das indd een lekker begin van de week :? Klote voor je. En met verzekeringswerk ben je voorlopig nog niet klaar... Succes ermee Berke!

Ik heb wel zelf eens een ongeluk veroorzaakt doordat ik een auto die van rechts kwam, te laat zag :roll: schade is wel bekend hier...

En woensdag had ik bijna 2 fietsers onder mn auto plakken :shock: Ik kwam dus bij ons uit de wijk (het was al donker), wou naar rechts dus kijk goed (ja links en rechts), komt van links een auto, even wachten en ik wil dus optrekken zitten er 2 fietsers voor mn neus die van rechts kwamen! (waar ze dus niet horen te fietsen!!! en zonder licht  :evil: ). En ze waren snel weg :?

Ondertussen al wat "deukjes" met mn nieuwe auto :( Laatst vielen er 2 stenen (of iets uit een boom of weet ik veel) op mn dak, 2 utsen in mn dak :( Vrijdag ben ik hem aan het poetsen heb ik een flinke veeg op mn achterbumper :? (heb zelf niks geraakt dus zal wel wat parkeerschade zijn :roll: toen ie dus geparkeerd stond...)

Alleen maar pech tot nu toe (om het maar niet over die kras op mn motor te hebben en het deukje in de  uitlaat :roll:)

Schmetzke

Citaat van: "Busaberke"[Heel verhaal]

De week is alweer lekker begonnen  :cry:

Kun je je voorstellen wat er was gebeurt als je daar met 120 met je motortje aan komt vliegen.  :?  :evil:

DeWitte

je mag maar 50 binnen de bebouwde kom :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Dr. A.

met zo'n Scania Vabis moet toch dwars door zo'n hondi-visstick te rijden zijn :wink:
otor Forum Limburg Ghost

WhomBom

ik had vandaag ook weer geluk  :?

ik kom op mn brummerke door n flauwe rechter bocht, met 75 ofzo... fiets daar zon achterlijke gladiool op zn mountainbike.

komt ie opeens naar links,vlak voordat ik m in wou hale dus ik denk al ooowjeeee, ik wijk n beetje naar links, die ezel blijft naar links komen, ik wijk nog meer uit  en toen zag ik dat de weg over n metertje of 20 stopte  :?

ik in die ankers, en ik kwam net 5 cm te kort, dus nog net in de berm tegen n boompje getoept. Ik had gelukkig geen schade oid, maar wat doet die gladjakker met die mountainbike, die knalt snel zon veldweggetje in, in de hoop dat ik m daar toch niet na zou komen, en anders niet bij zou houden  :evil:

Die duffe had de offroad-skills van mn zundapp dus zwaar onderschat  :twisted:   toen hij dat zelf ook doorhad stopte hij maar, ik hem eens gevraagd waarom hij geen richting aangaf, zn verweer was "ja.. ik hoorde je niet"

Ik hem uitgelegd dat mn brommer meer geluid dan snelheid erop na houdt, waarop hij reagreerde " ja, maar ik hoor niet goed"

Ik hem weer uitgelegd dat dat des te meer reden is om richting aan te geven, en als het ervan af kan ook nog ff omkijken ofzo

ik hem ondrtussen nog wat uitgescholden, voor randdebiel enzo uitgemaakt  :D  zegt de debiel "n beetje respect ja, ik kon je vader wel zijn.." ik hem verteld dat dat niet zou kunnen omdat mn vader niet zon deus is, en dat mn ma anders ook nooit met hem getrouwd zou zijn  8)

toen wassie stil en zij ie "ja.. ik zal in te vervolg wel richting aangeven"

Als ie t nu ook nog ECHT doet, heeft t toch nut gehad  8)  maar t zal wel niet  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"ik had vandaag ook weer geluk  :?

ik kom op mn brummerke door n flauwe rechter bocht, met 75 ofzo... fiets daar zon achterlijke gladiool op zn mountainbike.

komt ie opeens naar links,vlak voordat ik m in wou hale dus ik denk al ooowjeeee, ik wijk n beetje naar links, die ezel blijft naar links komen, ik wijk nog meer uit  en toen zag ik dat de weg over n metertje of 20 stopte  :?

ik in die ankers, en ik kwam net 5 cm te kort, dus nog net in de berm tegen n boompje getoept. Ik had gelukkig geen schade oid, maar wat doet die gladjakker met die mountainbike, die knalt snel zon veldweggetje in, in de hoop dat ik m daar toch niet na zou komen, en anders niet bij zou houden  :evil:

Die duffe had de offroad-skills van mn zundapp dus zwaar onderschat  :twisted:   toen hij dat zelf ook doorhad stopte hij maar, ik hem eens gevraagd waarom hij geen richting aangaf, zn verweer was "ja.. ik hoorde je niet"

Ik hem uitgelegd dat mn brommer meer geluid dan snelheid erop na houdt, waarop hij reagreerde " ja, maar ik hoor niet goed"

Ik hem weer uitgelegd dat dat des te meer reden is om richting aan te geven, en als het ervan af kan ook nog ff omkijken ofzo

ik hem ondrtussen nog wat uitgescholden, voor randdebiel enzo uitgemaakt  :D  zegt de debiel "n beetje respect ja, ik kon je vader wel zijn.." ik hem verteld dat dat niet zou kunnen omdat mn vader niet zon deus is, en dat mn ma anders ook nooit met hem getrouwd zou zijn  8)

toen wassie stil en zij ie "ja.. ik zal in te vervolg wel richting aangeven"

Als ie t nu ook nog ECHT doet, heeft t toch nut gehad  8)  maar t zal wel niet  :?



RESPECT!!!!!!!!!!!!  :lol:  8)

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"zegt de debiel "n beetje respect ja, ik kon je vader wel zijn.." ik hem verteld dat dat niet zou kunnen omdat mn vader niet zon deus is, en dat mn ma anders ook nooit met hem getrouwd zou zijn

hahaha Dwars ligt in een deuk; stoere actie
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Niet luisteren dan maar voelen; Politie in Amerika :shock:
http://www.goyk.com/video.asp?path=1957

kunnen ze hier wat van leren :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

jaja, vanmiddag was t weer zover, ik pakte met de brommer de s bocht in partij net ietsje harder als normaal.. toen mn conticity's me in de steek lieten  :roll:

toen rolde ik dus weer es.. maar t was wel raar, normaal als je op t gezicht gaat denk je: KUUUUUUUUUUUT, maar nu was t gewoon: hehe....bo, ik glij wel lang...  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

wel een beetje zonder kleerscheuren hoop ik :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "WhomBom"jaja, vanmiddag was t weer zover, ik pakte met de brommer de s bocht in partij net ietsje harder als normaal.. toen mn conticity's me in de steek lieten  :roll:

toen rolde ik dus weer es.. maar t was wel raar, normaal als je op t gezicht gaat denk je: KUUUUUUUUUUUT, maar nu was t gewoon: hehe....bo, ik glij wel lang...  :evil:

Oeps...hopelijk alleen materiële schade. :?

Motzippaldy

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "WhomBom"jaja, vanmiddag was t weer zover, ik pakte met de brommer de s bocht in partij net ietsje harder als normaal.. toen mn conticity's me in de steek lieten  :roll:

toen rolde ik dus weer es.. maar t was wel raar, normaal als je op t gezicht gaat denk je: KUUUUUUUUUUUT, maar nu was t gewoon: hehe....bo, ik glij wel lang...  :evil:

Oeps...hopelijk alleen materiële schade. :?


Hopelijk geen licamelijk/materiele schade  :wink:
Proud on the South  

Karin

Citaat van: "Motzippaldy"

Hopelijk geen licamelijk/materiele schade  :wink:

Smile...tuurlijk hoop ik dat ook, maar bij een schuiver ontkom je daar (materieel) meestal toch niet aan  :cry:

WhomBom

neu neu, geen zorgen. De schade is beperkt gebleven tot 1 broek 1 sok en wat geschaafd vel van mijn kant, en n scheve voetsteun en n beetje lak af bij de brommer, dus dat viel nog mee deze keer... :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."