Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Jawel een goed pak heeft hij ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: suzuki-girl op 21 september, 2007, 17:12:36
Jawel een goed pak heeft hij ;)

tis niet zo dat ik 'm niet op n' BMW wil zien  :mrgreen:
maare.... waarom koop hij geen DL1000 ! zit 'tzelfde,goedkoper leuker te pimpen  ;)

de kans dat hij toch last van z'n rug en knie behoud is toch aanwezig ik heb hier wel enige ervaring in

B-Witch

Citaat van: BoxerQ op 21 september, 2007, 17:25:02
Citaat van: suzuki-girl op 21 september, 2007, 17:12:36
Jawel een goed pak heeft hij ;)

tis niet zo dat ik 'm niet op n' BMW wil zien  :mrgreen:
maare.... waarom koop hij geen DL1000 ! zit 'tzelfde,goedkoper leuker te pimpen  ;)

de kans dat hij toch last van z'n rug en knie behoud is toch aanwezig ik heb hier wel enige ervaring in

Vind ie een lelijke motor een DL1000 :?

Maar ik laat hem maar eens begaan, laat hem maar eens op een Beemer gaan proefrijden, Mss is het niet wat hij ervan verwacht.
En dan nog, zal hij toch eerst de Kawa kwijt moeten zijn voor hij wat anders kan kopen (en ik moet natuurlijk eerst toestemming geven) :yes6rs:
We zullen zien :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: suzuki-girl op 21 september, 2007, 17:38:11
en ik moet natuurlijk eerst toestemming geven :yes6rs:
We zullen zien :lol:


:lol: Dan kan hij het natuurlijk helemaal vergeten.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Die Kawa wil ik hem dan wel van af helpen  ;)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: SuzukiLimburg op 21 september, 2007, 23:38:39
Die Kawa wil ik hem dan wel van af helpen  ;)

:shock: jong je gaat toch geen 4-cilinder rijden als je zo'n V-twin gewend bent :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: suzuki-girl op 21 september, 2007, 17:38:11
Citaat van: BoxerQ op 21 september, 2007, 17:25:02
Citaat van: suzuki-girl op 21 september, 2007, 17:12:36
Jawel een goed pak heeft hij ;)

tis niet zo dat ik 'm niet op n' BMW wil zien  :mrgreen:
maare.... waarom koop hij geen DL1000 ! zit 'tzelfde,goedkoper leuker te pimpen  ;)

de kans dat hij toch last van z'n rug en knie behoud is toch aanwezig ik heb hier wel enige ervaring in

Vind ie een lelijke motor een DL1000 :?

Maar ik laat hem maar eens begaan, laat hem maar eens op een Beemer gaan proefrijden, Mss is het niet wat hij ervan verwacht.
En dan nog, zal hij toch eerst de Kawa kwijt moeten zijn voor hij wat anders kan kopen (en ik moet natuurlijk eerst toestemming geven) :yes6rs:
We zullen zien :lol:


:shock:

nou,nou..... hij heeft thuis ook nix te lachen  :mrgreen:

B-Witch

 :roll: :-X :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Toledo

Ben vorige week nog bij Mokam geweest voor een 1150GS, een antraciet kleurige uit 2002 met 43000km moest 8900 eurie's kosten. De verkoper bekeek mijn 1100 en zei die is wel erg mooi ,en in een prachtige staat en ik zou 5500 terug krijgen voor m'n GS bwj '95 .
Ondanks dit mooie bod blijf ik er toch maar mee doorrijden, ik wou alleen maar overstappen omdat ik het model mooier vind. En die 1100 is nog goed en mooi en loopt als een kogel. Maar af en toe kriebelt het, en denk ik dat ik een andere BMW moet. Zou dat met de leeftijd te maken hebben (40+)
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

karz

net weer terug van een frusty stukje eifelen...boh je kan merken dat men de zomer probeert in te halen.

:guns: auto's
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Varaderos

Dan moet je eens wat vroeger gaan, was er vorige week.
om 7:30 opgestaan, collega opgehaald en naar de eifel

Zaten om 9:00 uur aan het ontbijt bij de "Biker-Ranch"
Daarna heerlijk getourd.

Stil is het er nooit, maar het gaat
Motorcycling is not a crime

karz

Citaat van: Varaderos op 23 september, 2007, 13:19:43
Dan moet je eens wat vroeger gaan, was er vorige week.
om 7:30 opgestaan, collega opgehaald en naar de eifel

Zaten om 9:00 uur aan het ontbijt bij de "Biker-Ranch"
Daarna heerlijk getourd.

Stil is het er nooit, maar het gaat


:? , later gaan helpt ook, kon niet anders vandaag helaas :(.
Waar kom jij vandaan dat je pas na 1,5 uur bij de biker ranch bent :mrgreen: ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Vorige week ook redelijk vroeg gegaan..d.w.z. 9.00 vertrokken en viel de drukte wel mee.
Gisteren na 16.30 nog ff geweest, viel het ook nog mee maar was al iets drukker..toch is het vaak sávonds minder druk en redelijk prettig om een stukje heuvelland te rijden.

Vandaag echter weer een ramp op de weg...ben rond 12.00 uur ff een rondje gaan doen..Mechelen is schuttersfeest,veel wandelend volk en mooielandschap genieters op de weg..niks leuk om te rijden.
Wegens tijdgebrek niet te ver kunnen gaan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

#703
Vanmiddag ook nog ff geweest, pfff, echt niet meer leuk om te rijden.
Ik heb iig besloten dat ik NOOIT meer op Zondag ga :?
Heb me zo zitten ergeren dat van ff lekker sturen geen sprake meer was.
Ik ga niet om me te ergeren op stomme capriolen van andere weggebruikers.
Lag bijna met mijn goed fatsoen onder een Smartje  (kwam zo de weg op vanuit een parkeervak) :shock:, werd bijna door een tegemoetkomende motorrijder aangereden (zat ram op mijn weghelft in de kleine hairpin op het circuitje), en voorang heb ik ook diverse malen maar niet genomen...
Nee geen ritjes meer op zondag, Soeswief doet het nooooit meer :evil:

vanaf nu is Zondag de dag voor family uitjes, en te relaxen ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

je moet op zondag echt vroeg vertrekken en dan gelijk ut Belsj (Ardennen) op steken (eifel is ook k*t oppe zondag) :yes6rs:

waar ik van baal is dat de kofferbak van ne Saab 9-3 convertible bij openair rijden de helft kleiner en onpraktischer is dan van ne Jolf cabrio :shock: daar gaat een van me argumenten om dat hok te slijten :evil: Kijken of de koffer van ne CLK wel een beetje te doen is. Strak en rap lopen doet zo'n saab wel :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away