Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

:guns: (lijn-) buschauffeurs :guns: kan er nix aan doen; lijkt wel of ze me opzoeken :evil: snee me vanmorgen weer zo'n debiel

heb er laatst ene (lijnbus) stilgezet :twisted:  midden op de rotonde (beitel) komt zo'n randdebiel met dat hok over de verhoging terug naar mijn rijbaan; uiteraard zonder naast zich te kijken; ik op de claxon ( ik kon niet weg naar voren omdat daar een auto reed :? ) toeterd ie terug en met z'n lichten aan ut knipperen achter me. nou ja....

dus voor de volgende rotonde me motor stilgezet voor um :twisted: afgestapt en verhaal gaan halen. Mijn uitnodiging om ff uit te stappen, zodat ik um onder zijn testikels kon trappen, sloeg ie vriendelijk doch resoluut af. :roll:  Heb ik wel ff m'n (idd beperkte) scheldwoordenschat op mijn bekende bedeesde aard nog eens goed kunnen oefenen. :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

ga je effe naar de groentewinkel voor wat groenten, mag ik effe afrekenen: 268.10  :evil:

4.10 voor 500gr champignons, 3 tomaten, 1 courgette en 2 paprika's
264 euro voor een nieuw contactslot daar de een of andere kut$#@#$ het zo nodig vondt mn slot te forceren van de hayabusa, en dat nog wel in de ramadan! had m toch niet moeten zien, denk dat ik m opgevroten had!
:guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

TTigertje

Citaat van: "hayasjeelski"ga je effe naar de groentewinkel voor wat groenten, mag ik effe afrekenen: 268.10  :evil:
voor 500gr champignons, 3 tomaten, 1 courgette en 2 paprika's

Is die courgette dan ZO duur? :roll:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Gieskes

Citaat van: "hayasjeelski"ga je effe naar de groentewinkel voor wat groenten, mag ik effe afrekenen: 268.10  :evil:

4.10 voor 500gr champignons, 3 tomaten, 1 courgette en 2 paprika's
264 euro voor een nieuw contactslot daar de een of andere kut$#@#$ het zo nodig vondt mn slot te forceren van de hayabusa, en dat nog wel in de ramadan! had m toch niet moeten zien, denk dat ik m opgevroten had!
:guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:

Je kunt toch ook zonder contactslot rijden?! Was die gast die 'm gesloopt had toch ook van plan  :wink:

Het zuigt iig behoorlijk!!!! Ze kunnen nergens meer met hun graftakken van afblijven tegenwoordig!!
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "hayasjeelski"ga je effe naar de groentewinkel voor wat groenten, mag ik effe afrekenen: 268.10  :evil:

4.10 voor 500gr champignons, 3 tomaten, 1 courgette en 2 paprika's
264 euro voor een nieuw contactslot daar de een of andere kut$#@#$ het zo nodig vondt mn slot te forceren van de hayabusa, en dat nog wel in de ramadan! had m toch niet moeten zien, denk dat ik m opgevroten had!
:guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:

Je kunt toch ook zonder contactslot rijden?! Was die gast die 'm gesloopt had toch ook van plan  :wink:

Het zuigt iig behoorlijk!!!! Ze kunnen nergens meer met hun graftakken van afblijven tegenwoordig!!

denk dat als ik die gast gezien had dat ie ook nooit meer een sleutel zou kunnen omdraaien met zn tengels......  :evil:  :evil:  :evil:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

net een Audi-piloot voor rotte vis uitgemaakt.  :evil: Ga met me dochtertje een stukkie fietsen (ze heeft net een nw fietsje :wink: ) op de doorgaande weg stop ik om op ut zebrapad te voet over te steken; Zo van ff wachten schat; goed naar links, rechts en weer links kijken, ja kom maar tis veilig.

yep je raad het al, we zijn net halverweg komt 'n randdebiel met z'n (waarschijnlijk) lease A3  :fuckyou: vol gaas op een 0,5mtr voor ons langs; Ik stond echt stijf :shock: tempo ech wel minimaal 70 of zo :shock:

toen ik um nariep dat z'n ouders, broer en zus van elkaar waren, hield ie ff in (hij twijfelde of ie stoppen moest) als toetje heb ik um voor achterlijke debiel uitgemaakt. :guns:  Tering ik was wit-heet en het was beter dat ie doorreed anders had ik de halve avond op ut pliessieburo gezeten om uit te leggen dat ie om 'n "total make-over" had gevraagd :evil:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"net een Audi-piloot voor rotte vis uitgemaakt.  :evil: Ga met me dochtertje een stukkie fietsen (ze heeft net een nw fietsje :wink: ) op de doorgaande weg stop ik om op ut zebrapad te voet over te steken; Zo van ff wachten schat; goed naar links, rechts en weer links kijken, ja kom maar tis veilig.

yep je raad het al, we zijn net halverweg komt 'n randdebiel met z'n (waarschijnlijk) lease A3  :fuckyou: vol gaas op een 0,5mtr voor ons langs; Ik stond echt stijf :shock: tempo ech wel minimaal 70 of zo :shock:

toen ik um nariep dat z'n ouders, broer en zus van elkaar waren, hield ie ff in (hij twijfelde of ie stoppen moest) als toetje heb ik um voor achterlijke debiel uitgemaakt. :guns:  Tering ik was wit-heet en het was beter dat ie doorreed anders had ik de halve avond op ut pliessieburo gezeten om uit te leggen dat ie om 'n "total make-over" had gevraagd :evil:

owh was jij dat :mrgreen: , viel wel mee toch ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Je mag niet zo´n woorden gebruiken waar je dochter bij is....als opvoeder :wink:

Hakinnen

Citaat van: "Karin"Je mag niet zo´n woorden gebruiken waar je dochter bij is....als opvoeder :wink:

haha.

je moest eens weten wat voor een woorden "de opgevoede" hier gebruikt waar zijn vader bij staat. :shock:  :wink:

Hakinnen

Citaat van: "hayasjeelski"ga je effe naar de groentewinkel voor wat groenten, mag ik effe afrekenen: 268.10  :evil:

4.10 voor 500gr champignons, 3 tomaten, 1 courgette en 2 paprika's
264 euro voor een nieuw contactslot daar de een of andere kut$#@#$ het zo nodig vondt mn slot te forceren van de hayabusa, en dat nog wel in de ramadan! had m toch niet moeten zien, denk dat ik m opgevroten had!
:guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:

bahbah..

kunnen nergens meer vanaf blijven he. :evil:

De eerste die hier hier met zijn tengels ongeoorloofd aan een motor zit mag een nachtje ramadan vieren in het hondenhok met de zusjes Boerboel.

ik wordt werkelijk doodziek van al die berichtjes die je leest over gestolen motoren of pogingen tot stelen of whatever schade.
Heb je gewerkt of gespaard voor een motor komt er zo'n klojo de zaak ff verzieken.
Kunt tegenwoordig nergens meer je motor laten staan.
Ik heb zelfs toen ik MV-Agusta's van motorfreaks hier had staan één van de honden in de schuur bij de motor laten slapen omdat ik bang was voor diefstal.  Zelfs thuis ben je bang dat ze je spul weghalen.

Busaberke

:stupid:

Via de HCH bereiken mij zeer veel berichten betreffende gestolen Busa's.
Helaas zijn die blokken errug gewild in kitcar - scene.
Een nieuw blok kost  Via Nimag 5 tot 6 duizend Euro !  :shock:

Waarschijnlijk dat zo'n luie lamzak van een teringlijer bereid is om de hele motorfiets voor een fractie van dat geld te stelen!

Motorfietsen voorzien van alarmsystemen, dubbele sloten, al of niet in een afgesloten stalling, het maakt allemaal geen reet uit.

De Busa's worden er gewoon weggehaald.

Je zou er bijna slecht van gaan slapen ................
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Ik heb zelfs toen ik MV-Agusta's van motorfreaks hier had staan één van de honden in de schuur bij de motor laten slapen omdat ik bang was voor diefstal.

nou een boerboel vindt ik voor mij persoonlijk net teveel van het goede, die schijten namelijk ook grote hopen, denk dat ik maar voor een deugdelijk alarm ga wat veel lawaai maakt, laat m toch nooit ver uit de buurt onbeheerd achter, hoor ik m dan meteen op ramkoers erop af!!! :twisted:  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

vanmorgen ik zit op de linkerweghelft, voorgesorteerd voor rechtdoor (nabij mc-drek kerkrade) een auto vd re-weghelft zonder knippers en nog erger zonder naast zich te kijken naar links :evil: yep vol in de ankers (i love abs zeker op nat wegdek) scheelde net 1 mtr oid. Schelden, toeteren, handgebaren en die debiel in z'n seat keek me aan als een botsauto :?

je kunt je ze toch nie allemaal onder de kloten schoppen, je blijft bezig :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

:shock: Ken dat gevoel....... :shock:

Ik had ietsje meer pech..... :(
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.