Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl op 09 november, 2007, 21:10:35
Bah wat een &*$ weer buiten, pfff, ben blij dat ik weer thuis ben.
Net 5 uur route gereden, nat, koud brrrrrr, en dan niet een van die ouwtjes wat de koffie klaar heeft :?
(ja ik zou zelfs medelijden met mezelf krijgen)

Denk toch maar dat ik moet emigreren, want hier krijg ik slechte zin van :?

Ik wil rijden... :evil: :evil:

Schei uit, ik hoop vandaag toch ook nog ff een stukje te sturen, k heb de hele week nog gene meter gemaakt :twisted:
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: Steefke™ op 10 november, 2007, 08:11:34
Citaat van: Suzuki-Girl op 09 november, 2007, 21:10:35
Bah wat een &*$ weer buiten, pfff, ben blij dat ik weer thuis ben.
Net 5 uur route gereden, nat, koud brrrrrr, en dan niet een van die ouwtjes wat de koffie klaar heeft :?
(ja ik zou zelfs medelijden met mezelf krijgen)

Denk toch maar dat ik moet emigreren, want hier krijg ik slechte zin van :?

Ik wil rijden... :evil: :evil:

Schei uit, ik hoop vandaag toch ook nog ff een stukje te sturen, k heb de hele week nog gene meter gemaakt :twisted:

:-X :-X kijk es naar buiten  :cry: :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl op 10 november, 2007, 08:12:29
Citaat van: Steefke™ op 10 november, 2007, 08:11:34
Citaat van: Suzuki-Girl op 09 november, 2007, 21:10:35
Bah wat een &*$ weer buiten, pfff, ben blij dat ik weer thuis ben.
Net 5 uur route gereden, nat, koud brrrrrr, en dan niet een van die ouwtjes wat de koffie klaar heeft :?
(ja ik zou zelfs medelijden met mezelf krijgen)

Denk toch maar dat ik moet emigreren, want hier krijg ik slechte zin van :?

Ik wil rijden... :evil: :evil:

Schei uit, ik hoop vandaag toch ook nog ff een stukje te sturen, k heb de hele week nog gene meter gemaakt :twisted:

:-X :-X kijk es naar buiten  :cry: :cry:

hoop doet leven :mrgreen:
Smells like rubber

B-Witch

Positief blijven ja  :?
Bij dit???

CiteerVerwachting tot morgen middernacht
zaterdag 10 november en zondag 11 november 2007
Buien en vrij veel wind.
In de ochtend zijn er nog perioden met regen en aan de westkust staat er nog een harde tot stormachtige noordwestenwind, kracht 7 of 8. In de westelijke kustprovincies zijn er windstoten tot ongeveer 75 km/uur, aan de kust tot 80 km/uur. Elders is de wind matig tot vrij krachtig, kracht 3 tot 5. Tegen de middag klaart het van het noorden uit op, maar er komt nog wel een enkele bui. Dit is van korte duur. In de loop van de avond gaat het opnieuw regenen en de wind neemt af. Het wordt vanmiddag ongeveer 10 graden. In de nacht regen en minima begin van de nacht rond 6 graden. In de ochtend klaart het van het noorden uit op en volgen er enkele buien. De westelijke wind is in de nacht eerst zwak tot matig, kracht 2 tot 4 en later in de nacht en ochtend vrij krachtig, 5 en in de kustprovincies hard of stormachtig, 7 of 8, met aan de kust kans op westerstorm, windkracht 9. In de ochtend draait de wind naar noordwest en neemt af. De middagtemperatuur is ongeveer 10 graden.
zaterdag 10 november 2007 07.06 uur
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

regenpak aan en koetschen stelletje m*****s :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

met lekkend kruis zeker  :mrgreen: o nee je hebt een nieuwe he :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

ja en es pooltje nou met die voorste knippers opschiet dan kan ik die kuip weer in elkaar schroeven en weer koetschen: weer of gein weer, op dea bear :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Zwemvliezen aan badmuts op roeispanen in de tesch en gaas derop :mrgreen:
Smells like rubber

B-Witch

Vergeet dan het Badeendje niet mee te nemen  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Afgelopen Zondagmorgen met Ma racing vanuit OHE en Laak, naar de kartbaan in Vaals gereden, gezellig binnendoor, nou ja gezellig, de groots storende factor, zijn toch die wielrenners, in grote groepen, denken ze dat de gehele weg voor hun is, en NEMEN ze overal hun voorrang, wat ergens in de buurt van Bemelen bijna helemaal fout ging, en ze kijken je aan, met een gezicht, "he wacht jij eens eventjes voor ons"
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 10 november, 2007, 10:17:09
Afgelopen Zondagmorgen met Ma racing vanuit OHE en Laak, naar de kartbaan in Vaals gereden, gezellig binnendoor, nou ja gezellig, de groots storende factor, zijn toch die wielrenners, in grote groepen, denken ze dat de gehele weg voor hun is, en NEMEN ze overal hun voorrang, wat ergens in de buurt van Bemelen bijna helemaal fout ging, en ze kijken je aan, met een gezicht, "he wacht jij eens eventjes voor ons"


tja..jammer dat voor wielrenners geen jachtvergunning word gegeven.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Suzuki-Babe

Op deze koude morgen reed ik naar mijn werk.
Voor de auto voor mij reed een motorrijder, Deze ging heel langzaam door de bocht waarna ik het achterwiel van hem onder hem uit zag schuiven, met het geval dat hij op de grond viel, met motor en al.
De auto voor mij reed door, maar ik ben uitgestapt om hem te helpen. Eerst heb ik gevraagd of alles ok was. Maar hij had niks was alleen een beetje geschrokken. Samen met hem geprobeerd om de motor recht te krijgen dit is ook gelukt. Daarna heb ik nog eens gevraagd of alles ok was met hem. En toen zei hij ja, alleen heb ik een grote deuk in mijn ego.
Op zijn motor zaten wat krasjes, wat ik zo 's morgens vroeg kon zien.
Nadat ik wist dat alles ok was, ben ik weer verder gereden naar het werk.
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

een goeie daad Suzuki-Babe :worship-cool:, want het was idd glad vanmorgen: me benz zwaaide met z'n staart in sommige bochten :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

 :thumbsup: gedaan Suzuki-Babe.
Fijn voor die motorrijder dat het meeviel :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

CiteerAangerande Saoedische (19) veroordeeld tot zweepslagen

Een Saoedische jonge vrouw (19) is veroordeeld tot negentig zweepslagen omdat ze een man ontmoet had met wie ze geen familiale banden heeft. Ze werd gekidnapt, aangerand door een bende en geslagen voor haar jonge broer. Dat heeft de krant Saudi Gazette vandaag gemeld.

bron: het laatste nieuws

:shock: :shock:

Wat zijn het toch een stelletje achterlijke debielen ....
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009