Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 27 april, 2008, 08:41:05
en het stoort je dat je zus in België woont?? :?






:mrgreen:

nee hoor,maar ik denk vermeld 't ff  :roll:

anders denken jullie dat ik doelloos rond rij
ik probeer 't aangename met 't nuttige te combineren  :mrgreen:



DeWitte

Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker :lol: Hoezo?? nou, op kenteken vd  cRamper staat er gewoon "bedrijfsauto" en "inrichting Kampeerwagen" en waar slaan ze je voor aan?

pcies als "personenauto" dus het volledige (diesel) tarief:    :banghead4rv:

bij aanschaf zei de vorige eigenaar het me ook en toch voor de zekerheid ff de autobelastingdienst zelfs 2x gebeld: nee hoor meneer, dat staat hier ook in ons systeem: u komt in aanmerking voor het kwart (kampeerauto) tarief: Bij de overschrijving op het postkantoor: nee hoor meneer, dat gaat vanzelf dat hoeft u hier niet aan te geven :?  wrom sturen jullie je me dit dan nu stelletje sukkels :banghead4rv:

dus ff de autobelastingtelefoon gebeld: wat denk je? pcies (LET OP) tot a.s. dindsdag zijn wij gesloten en de verbinding wordt nu verbroken.

nou heb ik een verzoek om voor dat kwart-tarief in aanmerking te komen gedownload: (moeten ook nog foto's bij :shock:) en dan nog ff opsturen naar de belastingdienst :-X
het zal wel goed komen maarrrrrrrrrr zal wel aan mij liggen dat ik me daar ontiegelijk over opreeg  :guns:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Die hele belastingdienst moesten ze opdoeken




Smells like rubber

B-Witch

 :yes6rs: ik heb mijn abonnement daar al opgezegd  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

King Harley

heb er ook geen goed woord >:( voor over, zwijg dus nu maar......  :evil:
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

Herr Tod

Het nieuwste dan... belasting op verpakkingen. Wat een bullshit, ik kan ja moeilijk zeggen doe mij de cola maar zonder fles, ik draag het wel in mn handen naar huis :roll: Belastingdienst, altijd prijs :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: Herr Tod op 04 mei, 2008, 15:28:53
Het nieuwste dan... belasting op verpakkingen. Wat een bullshit, ik kan ja moeilijk zeggen doe mij de cola maar zonder fles, ik draag het wel in mn handen naar huis :roll: Belastingdienst, altijd prijs :evil:

jep dat heb ik ook al gehoord... die gasten weten echt niet wat ze moeten verzinnen om de mensen de centen afhandig te maken  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

nou, belastingen zijn een noodzalijke kwaad: we leven er goed van met z'n allen :yes6rs:: Nederland zou Nederland niet zijn zonder,
maar de wijze waarop en de "kundige" werknemers van die dienst :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

#878
Citaat van: Dwars® op 04 mei, 2008, 21:27:57
nou, belastingen zijn een noodzalijke kwaad: we leven er goed van met z'n allen :yes6rs:: Nederland zou Nederland niet zijn zonder,
maar de wijze waarop en de "kundige" werknemers van die dienst :-X

vindt ik ook

ik ben nog steeds blij dat ik belasting mag betalen en bovendien in staat ben om te betalen
betekent immers dat er geld verdient wordt en ik niet voor jan l*l aan t werk ben.

al zijn sommige belastingen idd nogal "raar"...verpakkingsbelasting..hoe verzinnen ze het
aan de andere kant..what's in a name..
bedoel..ik wordt geacht hier "hondenbelasting" te betalen voor een stel honden die hier het erf niet af komen..doe ik dus ook niet. 

(Hier wonen geen honden..die lopen hier toevallig en ik weet niet hoe die hier terecht komen..bovendien..wie zegt dat dat honden zijn he..wellicht zijn het wel katten of voor mijn part zuid-ghanese bergleeuwinen ..
na..meneer de inspecteur van de gemeente..toont ge mij maar eens zwart op wit aan dat dat honden zijn he..hahahahaha...bedoel..er zit geen kenteken op he..of een typeplaatje.. hahahaha... :mrgreen:)

bovendien..de belastingdienst of de mensen die daar werken verzinnen helemaal niks zelf
dat gebeurt door datgene waarvoor de meerderheid van ons allen gestemd heeft..

verder komt de belastingdienst als "middel an sich" imo nogal "moeilijk" voor de dag in  haar eigen pogingen om het "niet leuker maar wel makkelijker te maken".  capaciteit is blijkbaar geheel ontoereikend..

i dont care..
Ik zeg maar zo..dat is wel allemaal waar he
Maar aan de andere kant..hier wordt er ook redelijk voor mij gezorgd als ik ziek ben , aan de grond zit en geen geld heb, geen inkomen of werk heb, mijn oude dag op straat zou moeten doorbrengen.  Als het moet duwen ze me nog op kosten van de staat de grond in he..ge moet hier in west-europa al behoorlijk tekeer gaan wilt ge van ellende de pijp uit gaan he..
ja alez..en als ik weer eens naar Assen moet met mijn retecoole busje vindt ik het ook best aardig dat ik dan over asfalt kan rijden en niet over een modderig karrespoor de 300 km hoef te doen omdat niemand het nodig vond een weg aan te leggen..

na..
en anders gaat ge maar fijn in de Congo of gezellig in Rwanda bivakeren..hoeft ge ook geen verpakkingsbelasting te betalen.

:D

karz

Verpakkingbelasting (voor het mileu neem ik aan :roll:) , gaat de klant betalen natuurlijk. Wordt gewoon doorberekend.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Ja dat hebben de fabrikanten al bekend gemaakt, die zijn tenminste eerlijk. Vanmiddag was Balkenende op de radio met zijn gebruikelijke praat, gelukkig had ik nog niks gegeten want ik kreeg er kotsneigingen van. Die vent hadden ze direct in een klooster moeten opsluiten :banghead4rv: Sowieso is het belachelijk dat die nog steeds in het torentje zit, als ik in zijn schoenen stond was ik na de val van het 2e kabinet zonder aarzelen opgestapt om nooit meer terug te komen, ik zou me kapot schamen :jack:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

#881
GVD  :evil: :evil: :evil:
Nondeju.. wil ik mijn motor buiten rijden om een stukje te gaan koetsjen, voel ik hobbel hobbel..
KUT, achterband heel zacht.
Te hard om te denken dat er een groot gat in zit, maar te zacht om te denken: ff bijpompen. (kan hem heel ver indrukken met mijn voet)
Vorige keren dat ik heb gereden (mr.Kawa controleert de spanning iedere keer) viel me wel op dat ie raar deed, een beetje zwabberig, maar niet bij stil gestaan eigenlijk, meer aan mijn eigen rijkunsten geweten: winter voorbij, je moet er weer inkomen, je bent je vertrouwen ff beetje kwijt :?
Zou dat dan toch aan de achterband hebben gelegen :dunno:
Ik heb met pinksteren voor het laatst gereden, daarna ook niet meer naar omgekeken of op gelet.
Nou ja maar ff kijken, Mr.Kawa zei mss dat de ventiel stuk is. anders maar weer een nieuwe kopen...
Einde van een verder nog prima BT021  :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Je kunt zo'n band ook laten fixen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

idd en daarna nog geweun volle lollie dermee: een goeie bandenboer/motozaak verteld je wel of ie je er nog mee verder kan
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Probleem is al solved  ;)
Bij inspectie bleek dat er een schroef in zat, en waarschijnlijk al langer.
Zat behoorlijk in het rubber geklemd, dus heeft alles redelijk dicht gehouden.
Vandaar dat ik natuurlijk niet direct wat in de gaten had. en zal ook wel de reden zijn voor het raar reageren van de achterband.
iig, achterwiel eruit, en ff naar Motoport, daar hebben ze me aangeraden toch een nieuwe band erop te leggen. (toch weer de bt021).
Iig Tjieu heeft me een hele mooie prijs gemaakt, zeg maar een Pechprijsje, en binnen 20 minuten stond ik weer buiten :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.