Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

eey thanX :worship-cool:, maar ik heb de ouwe Dual versterker zelf gefixt: bleek los stekkertje te wezen :-X  :oops:. Toch was het wel goede kwaliteit wat toen gemaakt werd: gekocht toen ik 16 was voor 1000gulden (was toen megaveel geld, want ik verdiende er 750 p/mnd), ja voor de goede rekenaars bijna 28 jaar oud :shock:. Maar desalniettemin(of plus :mrgreen:) samen met de eveneens oeroude Bose 301 luidsprekers nog steeds garant voor een supergeluid (ook als ie hard staat) :headbang:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

oud materiaal gaat en het langste mee en heeft soms ook nog het warmste geluid
had vroeger inderdaad ook een bakbeest dat ding moest bijna warmdraaien maar als ie eenmaal ging man man wat een geluid :headbang: :overkill:
(dacht de buurman ook )
KTM SMT 2011

Steefke™

Ik heb gisteren (2e kerstdag) kunnen na genieten van het kerstdiner op 1e kerstdag bij schoonouders. Schoonma had garnalencoctails gekocht. Blijkbaar waren ze niet helemaal inorde. :twisted: Ik heb gisteren de hele dag op de pot gezeten en voor de rest in bed gelegen. :twisted: Vandaag maar weer eens proberen iets normaals te eten. >:(
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: Steefke™ op 27 december, 2008, 10:10:44
Ik heb gisteren (2e kerstdag) kunnen na genieten van het kerstdiner op 1e kerstdag bij schoonouders. Schoonma had garnalencoctails gekocht. Blijkbaar waren ze niet helemaal inorde. :twisted: Ik heb gisteren de hele dag op de pot gezeten en voor de rest in bed gelegen. :twisted: Vandaag maar weer eens proberen iets normaals te eten. >:(

Dat is waarom ik zoiets nooit kant en klaar zal kopen, die dingen staan vaak al weken van te voren klaar in de winkels.
Er hoeft dan maar een microscopisch klein gaatje in de verpakking te zitten en het gaat lekker bederven... :?
Anyway beterschap... ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

Citaat van: Suzuki-Girl© op 27 december, 2008, 11:19:01
Citaat van: Steefke™ op 27 december, 2008, 10:10:44
Ik heb gisteren (2e kerstdag) kunnen na genieten van het kerstdiner op 1e kerstdag bij schoonouders. Schoonma had garnalencoctails gekocht. Blijkbaar waren ze niet helemaal inorde. :twisted: Ik heb gisteren de hele dag op de pot gezeten en voor de rest in bed gelegen. :twisted: Vandaag maar weer eens proberen iets normaals te eten. >:(

Dat is waarom ik zoiets nooit kant en klaar zal kopen, die dingen staan vaak al weken van te voren klaar in de winkels.
Er hoeft dan maar een microscopisch klein gaatje in de verpakking te zitten en het gaat lekker bederven... :?
Anyway beterschap... ;)

steef in ieder geval beterschap dan

@ soesgirl

ze staan niet weken van te voren in de supermarkt ( teminste bij plus in gulpen niet want daar werk ik)
maar wat op de distributie centra gebeurt kan ik nix over zeggen hoelang ze daar van te voren staan
maarja de zalm van mam is me gister tijdens het uitgaan ook niet goed bekomen  :shock:
ben ik maar s naar wc gegaan en de rest omschrijf ik maar niet  :-X


in ieder geval iedereen nog een prettige after X-mass
living the life the way it comes

DeWitte

@ steefke, je kan je schoonmoeder daarvoor aanklagen hoor :mrgreen: (ze zal je wel op de korrel hebben of zoiets :schater: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

buikgriep heerst, niets met de voeding te maken. effe uitzieken klaar!!
God Forgives, I Don't

Steefke™

#1057
Citaat van: crazy j op 27 december, 2008, 12:06:07
steef in ieder geval beterschap dan

Bedankt ut komt wel weer goed.

Citaat van: Suzuki-Girl© op 27 december, 2008, 11:19:01
Dat is waarom ik zoiets nooit kant en klaar zal kopen, die dingen staan vaak al weken van te voren klaar in de winkels.

Was het  maar gewoon uit de winkel. Het kwam van een slager die ook goed bekend staat als traitreur. Ik zou het ook zelf gemaakt hebben.

Gelukkig gaat het weer een stuk beter. Ik heb al weer zin in zwartbrood en spek :mrgreen:

Citaat van: maurice op 27 december, 2008, 14:01:34
buikgriep heerst, niets met de voeding te maken. effe uitzieken klaar!!

Ik heb helaas een heel gevoelige maag waardoor ik heel snel last van dit soort geemmer heb. :twisted:
Smells like rubber

crazy j

pff ben je op vrijdag avond wat  t zappen omdat zoals gewoonlijk niet veel op tv is

nja dan zet je maar wegmisbruikers op
en ja hoor vandaag waren de motorrijders weer de klos
ik heb het dan niet over de acties en de snelheden wat er gereden worden maar zoals altijd het comentaar wat er bij geleverd word  :thatsgay: :jack:

onder andere van : en er komt een lokale MOTORGANG van parkeerplaats af.

slaat toch nergens op. pap was t met me eens dat het comentaar weer eens uber slecht is.

zo da moes ik toch eventjes kwijt

gegroet en en fijne avond
J
living the life the way it comes

Gassie

ik probeer het prograama niet te kijken ik erger me toch alleen maar aan die smurf met die vieze regenjas man ernaast  :-X

wij zijn toch alleen maar motorduivels :evil: :twisted:

ik erger me steeds aan het uitstellen van het aanhoud moment voor het bedrag cq snelheid nog wat omhoog te krijgen
KTM SMT 2011

@Nippon

Citaat van: Gassie op 02 januari, 2009, 22:45:08
ik probeer het prograama niet te kijken ik erger me toch alleen maar aan die smurf met die vieze regenjas man ernaast  :-X

wij zijn toch alleen maar motorduivels :evil: :twisted:

ik erger me steeds aan het uitstellen van het aanhoud moment voor het bedrag cq snelheid nog wat omhoog te krijgen

:shock:

je weet wel veel over 'n programma waar je je groen en geel aan ergert  ;)


B-Witch

Ik kijk er wel eens naar, en die laatste van gisteren was ook wel een stom geval hoor.. inhalen met hogere snelheid bij een wegwerk, en daarbij over een doorgetrokken streep gaan, en dan wegscheuren met 130 a 140 op een wat was het? 80 km weg?... en het dan ook nog niet eens zelf in de gaten hebben dat er al kilometers een auto met erg veel inzittenden wel erg zijn best doet om je bij te houden, echt niet slim hoor :-X
He zijn nog altijd de overtreders zelf die gewoon fout zitten, het risico van het spelletje dat gewoon uitgespeelt wordt:yes6rs:
Niet achteraf miauwen dat ze hun rbw kwijt zijn.. ..........eigen schuld, dikke bult  :roll:
Motorrijders zijn geen heiligen, en ik vind dat sommige van die types het ook verdienen om aan de kant gezet te worden, nogmaals part of the game.

En voor wat betreft de opmerkingen van die 2 stukken brandhout: maak ik me niet druk om want iedere autormobilist die ook maar wat te hard rijdt is een wegpiraat. :?
Dus autorijders zijn wegpiraten, en motorrijders zijn motorduivels...  :roll:

eigenlijk met een bak chips en een glas cola best wel vermakelijk om te zien hoe sommige mensen reageren :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

Citaat van: BoxerQ op 03 januari, 2009, 07:35:42
Citaat van: Gassie op 02 januari, 2009, 22:45:08
ik probeer het prograama niet te kijken ik erger me toch alleen maar aan die smurf met die vieze regenjas man ernaast  :-X

wij zijn toch alleen maar motorduivels :evil: :twisted:

ik erger me steeds aan het uitstellen van het aanhoud moment voor het bedrag cq snelheid nog wat omhoog te krijgen

:shock:

je weet wel veel over 'n programma waar je je groen en geel aan ergert  ;)


ach ja je zapt er wel eens langs he toevallig ;)
KTM SMT 2011

Gassie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 03 januari, 2009, 07:56:03
Ik kijk er wel eens naar, en die laatste van gisteren was ook wel een stom geval hoor.. inhalen met hogere snelheid bij een wegwerk, en daarbij over een doorgetrokken streep gaan, en dan wegscheuren met 130 a 140 op een wat was het? 80 km weg?... en het dan ook nog niet eens zelf in de gaten hebben dat er al kilometers een auto met erg veel inzittenden wel erg zijn best doet om je bij te houden, echt niet slim hoor :-X
He zijn nog altijd de overtreders zelf die gewoon fout zitten, het risico van het spelletje dat gewoon uitgespeelt wordt:yes6rs:
Niet achteraf miauwen dat ze hun rbw kwijt zijn.. ..........eigen schuld, dikke bult  :roll:
Motorrijders zijn geen heiligen, en ik vind dat sommige van die types het ook verdienen om aan de kant gezet te worden, nogmaals part of the game.

En voor wat betreft de opmerkingen van die 2 stukken brandhout: maak ik me niet druk om want iedere autormobilist die ook maar wat te hard rijdt is een wegpiraat. :?
Dus autorijders zijn wegpiraten, en motorrijders zijn motorduivels...  :roll:

eigenlijk met een bak chips en een glas cola best wel vermakelijk om te zien hoe sommige mensen reageren :rofl:


je hebt gelijk er zijn er sommige bij die het rbw eigenlijk niet verdienen maar kijk eens naar jezelf bv hoevaak doe je als je op de motor zit en je hebt een verlaten rechte weg niet even lekker het gas doortrekken  :worship-cool:

het enige programma wat ik bv dan wel soms kijk is blik op e weg en dan vooral de laatste motor aflevering daar wordt er tenminste normaal gepraat over iedereen
KTM SMT 2011

ReBel

Citaat van: Suzuki-Girl© op 03 januari, 2009, 07:56:03
...nogmaals part of the game.

:roll: Hmm, ik kan me niet herinneren dat ik me ooit heb "aangemeld" bij deze "game"  :evil:
De eenzijdige spelregels bevallen me helemaal niet, en al helemaal niet de wijze van interpretatie en de uitvoering door de geldlustige overheid  :evil: