Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Mounty

vandaag, zonnetje...vrij....motor klaar voor gebruik dus pak aan en gaan.....

Rij ik door hoensbroek met 30kmh en moet beetje bijremmen want het verkeer komt stil te staan op de rotonde...ik rem heel geleidelijk bij totdat ik stilsta...een seconde of 20 later...iiiiiiischuifffiiiiii..
Ik schrik en zie een auto acherop komen..laat de koppeling wat komen en geef wat gas bij en rij rechts van de auto voor me...zie ik de auto net stilkomen achter de auto waar ik nu langssta,,pffff ging maar net goed. Als ik was blijven staan was mijn motor een stukje korter geweest... Van schrik heb ik niks kunenn doen og zeggen en heb mijn weg rustig vervolgd.

Toch nog ff lekker kunnen tuffen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

Citaat van: YZF_Ron op 30 maart, 2009, 16:46:07
vandaag, zonnetje...vrij....motor klaar voor gebruik dus pak aan en gaan.....

Rij ik door hoensbroek met 30kmh en moet beetje bijremmen want het verkeer komt stil te staan op de rotonde...ik rem heel geleidelijk bij totdat ik stilsta...een seconde of 20 later...iiiiiiischuifffiiiiii..
Ik schrik en zie een auto acherop komen..laat de koppeling wat komen en geef wat gas bij en rij rechts van de auto voor me...zie ik de auto net stilkomen achter de auto waar ik nu langssta,,pffff ging maar net goed. Als ik was blijven staan was mijn motor een stukje korter geweest... Van schrik heb ik niks kunenn doen og zeggen en heb mijn weg rustig vervolgd.

Toch nog ff lekker kunnen tuffen.

mzzl moet je af en toe ook hebben goed opgelet  :cool:
KTM SMT 2011

DeWitte

CiteerDronken chauffeur door politie uit bus gehaald

De politie heeft woensdagochtend in Sittard om 9.15 uur een buschauffeur van Veolia aangehouden. De 55-jarige man uit Buchten had te veel gedronken en werd door een politiepatrouille uit de bus gehaald, zo bevestigt een politiewoordvoerder.
Door Hans Goossen

Een blaastest leverde op dat de chauffeur 1,5 promille alcohol in zijn bloed had. De man moest zijn rijbewijs inleveren. Veolia heeft al aangegeven hem te willen ontslaan. ,,Dit is dodelijk voor het goede imago van het beroep van buschauffeur", zegt Veolia-directeur René de Beer. ,,Gelukkig is alles goed afgelopen, maar dit mag niet voorkomen."
De chauffeur had zich verslapen en was te laat op zijn werk gekomen. Een medewerker constateerde dat hij had gedronken en gaf dit door aan de leiding. Nog voor die kon ingrijpen, was de chauffeur met de bus vertrokken. De door Veolia gealarmeerde politie hield de bus, waarin één passagier zat, aan op de Middenweg ter hoogte van Munstergeleen. Een reservechauffeur van Veolia nam de dienst van de Buchtenaar over.

Bron LD

:shock: :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

zeg wat een mongool die daar in Apeldoorn door/over de mensen is heengereden met z'n swift. 5 slachtoffers al te betreuren :cry:. Ik heb er geen woorden van, dan> "kapot houwwe" ,mja of je daar iets mee oplost, betwijfel ik ook. Zulke mafkezen zul je altijd hebben :yes6rs: helaas
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2009, 08:10:56
"kapot houwwe" ,mja of je daar iets mee oplost, betwijfel ik ook.

Wat je ermee oplost?? Dat hij tenminste niet op de staat(lees; onze kosten) leeft.
gewoon samen, met alle pedofielen in een vat met zoutzuur, je krijgt dan de beste oplossing.
God Forgives, I Don't

DeWitte

dit "probleem" is opgelost dan :roll:

CiteerVerdachte aanslag Apeldoorn overleden
Uitgegeven: 1 mei 2009 08:34
Laatst gewijzigd: 1 mei 2009 09:27

AMSTERDAM - De 38-jarige man uit Huissen, die verdacht wordt van een aanslag op de koninklijke familie, is in de nacht van donderdag op vrijdag om 02.58 uur in het ziekenhuis overleden aan zijn verwondingen.

Dat heeft het Landelijk Parket vrijdag gemeld. Het overlijden van de verdachte betekent het einde van het strafrechtelijke onderzoek tegen hem.

Het dodental van het drama komt daarmee op zes. De Nationale Recherche doet onderzoek naar de gebeurtenis en de toedracht. Ook wordt onderzocht of er eventueel anderen betrokken zijn bij de aanslag. Vooralsnog zijn daar geen aanwijzingen voor.

Menigte

De verdachte reed donderdagmiddag rond 12.00 uur tijdens de koninginnedagviering in Apeldoorn dwars door de mensenmenigte heen richting de open bus waarin de koninklijke familie werd vervoerd.

De auto miste de bus en kwam tot stilstand tegen het monument 'De Naald' op de kruising van de Loolaan en de Jachtlaan. De verdachte is ter plaatste aangehouden en is vervolgens vervoerd naar het ziekenhuis.
Bij de doorzoeking van de woning van de verdachte zijn geen wapens, explosieven of aanwijzingen in de richting van meer verdachten aangetroffen.


Meer informatie

De gemeente Apeldoorn hoopt in de loop van vrijdagochtend meer informatie te kunnen geven over de toestand van de slachtoffers van de aanslag. Dat heeft een zegsman van de gemeente laten weten.

In totaal maakte T. met zijn zwarte Suzuki Swift zeventien slachtoffers. Behalve de vijf doden vielen er vier zwaargewonden en acht lichter gewonden.

Het college van B&W van Apeldoorn komt vrijdagochtend om elf uur bijeen om te overleggen over de situatie. Het is nog niet bekend of er vrijdag een nieuwe persconferentie wordt belegd.
nu.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

ik heb gisteravond op rtl.nl de beelden gezien wat ze toevallig gefilmd hebben uit 2 hoeken ik kreeg kippenvel toen ik het zag het leek wel een film de mensen vlogen gewoon door de lucht
geef maurice gelijk oplossen in zoutzuur die gasten en doe dan meteen de bewezen aanranders en verkrachters erbij want die deugen ook niet
KTM SMT 2011

Timeeh

Trieste bedoeling daar... Vind dat hij er nu wel 'makkelijk' van af is gekomen maarja!

B-Witch

aan de ene kant, hij heeft nu zijn verdiende loon, aan de andere kant, het waarom is nu altijd giswerk.....
You may own the bike, but the bike possesses you.

Timeeh

Heerlijk om na een aantal dagen lekker weer rond te hebben gereden. Vandaag weer lekker door de regen te rijden!  :-X :(

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

zulke vrienden liet ik ook slapen  :worship-cool:  :worship-cool: chapeau  :yes6rs:

CiteerFietsen naar Bosnië voor Spieren voor Spieren
dinsdag 5 mei 2009 09:27
TIEL - Op 15 mei, vroeg in de ochtend, zullen ze starten in Tilburg en fietsend door 7 verschillende landen na 1700 kilometer op hun plaats van bestemming in Bosnië aankomen. ,,We proberen het in 16 dagen te doen," zegt Bojan Krljic, één van de initiatiefnemers van deze sportieve uitdaging waarmee geld wordt ingezameld voor de Stichting Spieren voor Spieren en hulp aan de stad Vares in Bosnië. Een hele onderneming vindt ook de 8-jarige Nik Krljic, maar hij maakt zich geen zorgen. ,,Komt wel goed, papa kan alles!"

door Geertje Lambermont

Nik is een belangrijke motivator voor Bojan Krljic. Na 19 maanden werd bij zijn zoon een spierziekte ontdekt waardoor hij al vroeg in een rolstoel kwam. ,,Hij is opgegroeid in een rolstoel, hij doet er alles mee, voetballen, racen, maar ook kattenkwaad uithalen," lacht Bojan. ,,Hij is trots dat ik dit voor Spieren voor Spieren doe. Het is belangrijk dat spierziekten aandacht krijgen."

Spierziekte leidt tot afname van de spierkracht van alle spieren in het lichaam, waardoor bewegen steeds moeilijker wordt. Er zijn 600-tal typen spierziekten waar kinderen aan kunnen lijden en waar nog relatief weinig over bekend is. De Stichting Spieren voor Spieren zet zich op allerlei manieren voor deze kinderen in en opende in samenwerking met het UMC een eigen kindercentrum in Utrecht. Met het initiatief van Bojan is de Stichting erg blij. ,,Deze fietstocht naar Bosnië past helemaal bij ons thema 'Gezonde spieren zetten zich in voor zieke spieren'."

Bojan's eigen spieren worden al een aantal weken flink voorbereid op de tocht die komen gaat. ,,Het is fietsen, fietsen, fietsen," zegt Bojan, ,,van elk vrij moment maak ik gebruik." Bojan gaat de tocht naar zijn geboorteplaats niet alleen maken, hij fietst samen met Damir Josipovic. Sasa Dukic en Nedeljko Maric-Cana gaan in een camper voorop en Miki Keric en Robert Bloksma ondersteunen het team vanuit Nederland. ,,Onze missie heeft een dubbel doel," legt Bojan uit, ,,we creëren bekendheid voor Spieren voor Spieren en worden gesponsord door bijvoorbeeld het Centraal Boekhuis in Culemborg en TZC Vahalis in Tiel. Maar we zamelen ook geld in voor de voedselbank in Vares. Deze stad in Bosnië heeft veel geleden in de oorlog en de mensen daar hebben onze steun nodig."

Bij aankomst in Vares wacht de vier mannen een welkomstfeestje waarbij ze de meegebrachte cheque aan de gemeenschap zullen aanbieden. Het bij elkaar gefietste bedrag voor de Stichting Spieren voor Spieren zal, na terugkomst in Nederland, overhandigd worden door een speciale gast die nog even geheim moet blijven. Het bedrag groeit nog steeds. ,,Vooral Astrid de Groot , die erg betrokken is bij de Stichting en bij onze actie, heeft voor veel extra sponsors gezorgd. En mensen kunnen nog steeds meedoen. Gewoon naar de website www.spierenvoorspieren.nl gaan en geld overmaken," licht Bojan toe. Nik geeft zijn vader een 'high five'. ,,Komt wel goed pap, met de auto doe je er twee dagen over, dus fietsen denk ik drie dagen."
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#1197
gone
God Forgives, I Don't

DeWitte

#1198
je hebt volkomen gelijk. Wielerwedstrijden slaat nergens meer op in het heuvelland, wat sowieso al potdicht zit met zon/feestdagen. Trouwens begrijp ik motorrijders die op deze dagen het heuvelland of de eifel opzoeken niet :-X. Ik blijf daar gewoon weg met de motor. Geen zin in file rijden. Doe mij maar een doordeweekse dag/avond, dan kan je overal zo door en ook nog up-tempo  :yes6rs:.

Wij, mijn vrouw, dochter en ikke, fietsen regelmatig (wel gewoon achter elkaar met z'n 3tjes, net vanwege de veiligheid) en vaak worden we ingehaald door groepen fietsers. Maar als er ene brutaal zou worden waardoor mijn dochtertje of vrouw in het gedrang komt. mag ie rekenen op een fietsepomp tussen z'n ogen :twisted:. Ik rij ook altijd als laatste en maak me dan bewust breed op een fietspad, zodat ze vooral mijn dochtertje niet kunnen snijden :twisted:. Zit nog altijd op commentaar of nog mooier een aanvaring met zo'n lullo te wachten> jaja "dwars" in hard en nieren  :mrgreen: wa? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

je kunt wel goed liegen dwars  :-X :lol: toen ik jullie gister middag inhaalde fietste je toch voorop of gingen jullie soms achteruit :mrgreen:
living the life the way it comes