Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Ivo en vriendin....heel veel sterkte en ik hoop met jullie mee dat jullie kindje snel weer terug zal zijn.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Bedankt mannen.

Ik heb er toch nog een nieuw topic van gemaakt.
Heb ik tenminste het idee dat ik nog iets aan het
doen ben.

Vanochtend ben ik op 3fm geweest in de show van
Domien. Ik heb een buurtlink bericht aangemaakt,
hart v NL aangeschreven, op alle vermist sites die je
maar kunt vinden alles opgegeven. Gereageerd op
een advertentie, aangifte gedaan, enz, enz, enz.

Hou de ogen en oren open allemaal. Hoor je een harde
ergens bijv. een hoge schreeuw, laat het niet voorbij
gaan en meld dit ook even. Wie weet....

Timeeh

Citaat van: YZF_Ron op 09 augustus, 2009, 09:18:20
Ivo en vriendin....heel veel sterkte en ik hoop met jullie mee dat jullie kindje snel weer terug zal zijn.

:stupid: Veel succes!

Steefke™

Smells like rubber

@Nippon

Na een vakantie (duitsland) met de Zumo heb ik de headset uit de helm geflikkerd  :evil:
beviel me voor geen meter bij vol volume verstond ik tiepmiep niet  :mrgreen: althans bij + 100km/u
ik heb maar een sennheiser cx300 airfoon gekocht moest 't geluid 70% dicht schroeven  :roll:

dus aan 'n blauwtand begin ik al helemaal niet voor dat geld kan ik 10 setjes kopen  :lol:





Timeeh

Wij waren ook voor een blauwtand setje aan het kijken. Wat is dat voor systeem wat je nu hebt??  :lol:

DeWitte

ik gebruik nooit geluid bij de TomTom, op de motor niet en ook niet in de auto. Kan ja niet ik heb meestal knoerhard muziek op staan :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#1252
Ik navigeer op de Tomtom ook zowel in de auto als op de motor visueel, gebruik geluid nooit.(word zenuwachtig, van die vrouw die haar mond niet houd) Meer als bv "150 links" hoef je ook niet te weten toch??
God Forgives, I Don't

Timeeh

Ow, ik dacht dat het om een comuniceersetje ging van motor naar motor!  :lol:

Bij de navi heb ik ook het geluid uistaan... roept toch de hele tijd "Let op!!"  :lol:

crazy j

zo mijn dag is ook naar de klote  >:(

had me de brommer gepakt en was onderweg richting wittem om de ride 4 fun tour te bekijken
stop ik netjes voor een zebra pad omdat een man wou oversteken hoor ik achter me piepende banden en moment erna voel ik een klap achter me  rijd zo'n vent me vol achter in de brommer. volgens een getuige ben ik stukje door lucht gevlogen/ van brommer af drnaa lag ik met mijn been onder de brommer
ik merkte gelukkig meteen dat ik zelf nix gebroken had of zwaar letsel.
heb de brommer van me af getild en ben eronder uit gekropen en opgestaan
de man wat wou over steken meteen bij mij of ik nix had en dergelijke  gelukkig niet dus ( nog niet teminste) komt die man van die bus was eentje van buitenladnse afkomst deze reed voor domicura vroeg ook of ik nix had en drna begon hij meteen toen ik zei ik bel politie van nee en ik betaal alles en geen probleem en ik betaal alles dat regelen we wel
ik zeg nee ik bel politie heb ik ook gedaan.
ondertussen begon het verkeer vast te lopen
dus gelukkig 2 oplettende omstanders begonnen met verkeer te regelen.
politie kwam gelukkig vrij snel
die hebben alles bekeken en kon ik brommer wegzetten en die bus ook
gegevens genoteerd verklaring opgenomen alcohol test gehad
arme brommertje van me maar naar derkx gebracht scooterzaak waar ik altijd ga hij gaat hem na kijken en schrijft alles op zometeen als de pap terug is van ride 4 fun tour verzekering bellen hopen dat daar nog iemand is en anders maandag bellen

en zo begint je weekend hendig klote  :( :(
living the life the way it comes

Timeeh

Sow das niet verkeerd. Gelukkig dat alles goed is met je!
Succes met het afhandelen iig.

HD4ever

Citaat van: crazy j op 26 september, 2009, 12:11:42
zo mijn dag is ook naar de klote  >:(

en zo begint je weekend hendig klote  :( :(

Yep.... shit happens.... maar belangrijker is dat je zelf geen botjes kapot hebt, anders was je dag nog veeeel meer naar de kloten geweest :yes6rs: ... een hoop gezeik en ellende heb je er altijd mee, ook al kom je er zelf goed vanaf .....  :-X suc6 met de afhandeling  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

crazy j

ja dat klopt indd ben ik ook blij om dat ik zelf nix heb

en een hoop gezeiks heb je er altijd mee helaas

vooral shit ik had de brommer net in orde gemaakt enzoo en stond eigelijk op punt om hem te koop te zetten en dan gebeurt zoiets
living the life the way it comes

karz

Die bromsert heb ik nog zien liggen, met de bus en bumper erachter toen ik me aan het spooien was naar Eys voor foto's te maken.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Toledo

Shit, je heb nog geluk gehad . Hopelijk word alles goed afgehandeld. En denk ook aan kleding / helm op te geven aan de verzekering als deze beschadigd of stuk is.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017