Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joker

Ik hoop dat het zaterdag een beetje droog is.
Dan hebben we hier motorzegening in het dorp met aansluitend
een toertje  :D
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

gvd, %^&*# ik wou vanmorgen met de brommert> gisteren mooi gepoetst, ketting gespannen en gesmeerd, olie en banden gecheckt. Nr plaat nog hoger gezet en spatbordje afgezaagd (staat stoerder) dus kaatje is gereed.

Kan ik vanmorgen mijn linkerhand niet gebruiken (heel stijf, gezwollen en pijnlijk) door die kl*te reuma die opspeelde vannacht. Dus met vette tegenzin maar met het koekblik naar de baas. Brace omgedaan en een handvol pillen hoop ik dat het straks bijtrekt (normaal wel) :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Ik gisteren een rondje ben gaan sturen met de buurman. Veel motorrijders hadden het zelfde idee, want het was best druk qua motoren. Er waren echter veel wegomleggingen o.a in eys. Was wel weer effe genieten. :yes6rs:
God Forgives, I Don't

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Dank je wel, maar het is al weer weg, komt en gaat bij tijd en wijlen. Lang leve de farmacie zullen we maar zeggen. In de late namiddag toch nog ff een uurtje kunnen gummen met Kaatje.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 18 maart, 2010, 19:56:27
gummen met Kaatje.

:shock: Is dit het buurmeisje ??  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Kaatje is liefkoosnaampje voor de KTM en gummen is vlot brommeren zeg maar

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Kom je morgen naar de motorzegening Dwars ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

jow, dink ut waal. Kin ut alling noe nog nit zieker zaage. Wen ich kom, dan bin ich dea mit dea mit die anjer in ut vest (en die groete moel) :mrgreen: kin ut kaatje alling nit lotte zegene, va wijwater geet ut rostte. :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

bah bah wat een Ballen en kwallenstad is Maastricht om uit te gaan... pfffff
Behalve veel spencertjes, colbertjes, dames met tuttige outfits, stuudjes en kerels die uit de bek stinken naar knoflook is er echt niks te vinden daar..
cafe de belsj, de Bommel, grand cafe 43, en verschillende andere gelegenheden aangedaan, maar niks naar onze smaak kunnen vinden daar.
Of hebben we dan echt de foute zaken gehad????
na jah, in ieder geval zoek ik het in het vervolg hier dichterbij.
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

#1465
Als ik al ergens in een cafe moet gaan staan in Maastricht, dan zit ik meestal bij John Mullins oftewel de Ierse pup aan de verkeerde kant van de maas zoals ze dat zeggen. Op de wyckerbrugstraat vlak voor de brug. Daar hebben ze tenminste wat keus en er zit over het algemeen niet zoveel kak.

Maar cafe's zijn zowiezo not my cup of tea.
Ik zie persoonlijk geen heil in het staan in een cafe met net iets te harde batse muziek, tegenwoordig hangt er ook zo'n zweetlucht ipv rooklucht , om wat conversatie te verzinnen met de stakkers die naast me staan. Begin ook al echt de balen te krijgen van de afsluiters van vrijgezellenfeesten. Sta je daar wat te koekeloeren met een 'gemeleerd' gezelschap ..jeuk manne.

In de zomer wordt het beter, kun je een beetje buiten hangen ipv in die stinkhollen te gaan staan. Met de carnaval in Maastricht ben ik ook alleen maar buiten en koop ik gewoon blikjes pils van zwervers :mrgreen:

Daarom ga ik wat dat betreft toch wel het liefst naar Maastricht, in andere 'steden' vind ik het nog erger. Als je daar buiten gaat lopen dan zie je alleen maar mensen die moeten kotsen of 'groeperingen' die uit de cafe's geweerd worden.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joker

Beetje kort door de bocht wat mij betreft  :roll:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

karz

Citaat van: Joker op 21 maart, 2010, 09:31:29
Beetje kort door de bocht wat mij betreft  :roll:

Neeeeeeeeeeeeeeee , alsjeblieft niet alleen de kort door de bocht opmerking zonder verdere uitleg... :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

#1468
Citaat van: Suzuki-Girl© op 21 maart, 2010, 01:29:05
Of hebben we dan echt de foute zaken gehad???? ....na jah, in ieder geval zoek ik het in het vervolg hier dichterbij.

Tja, ligt er een beetje aan wat je zoekt. Voor de iets 'oudere' jongere onder ons is er overal nog zat te doen.  :yes6rs:
Ik zoek altijd ergens naar een leuke gezellige kroeg met wat live muziek. Onderstaand filmpje met Dough Macloud ( USA ) en Rob Tognoni ( Aus ) heb ik 9 Maart in Roermond opgenomen.

http://www.youtube.com/v/3wLG_nKbges&hl=nl_NL&fs=1&"

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker


Kort door de bocht. ( even uitleggen dan maar )
  "tegenwoordig hangt er ook zo'n zweetlucht ipv rooklucht."
Er zijn nog zat kroegen waar nog gewoon gerookt "mag " worden

"Daarom ga ik wat dat betreft toch wel het liefst naar Maastricht, in andere 'steden' vind ik het nog erger. Als je daar buiten gaat lopen dan zie je alleen maar mensen die moeten kotsen of 'groeperingen' die uit de cafe's geweerd worden.
[/quote]
Alsof er in Maastricht minder gekotst word dan in andere steden ??? !!! Kom op zeg
Ik ben ook nog nooit ergens op stap geweest waar ik  "ALLEEN MAAR" mensen heb gezien die moesten kotsen of groeperingen die geweerd moesten woden.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.