WMTC Der Kromme Poekel Avond Vierdaagse

Gestart door Mounty, 09 juni, 2007, 22:56:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: "Bianca"
Citaat van: "*LUCKY 13*":( kkan alleen de dinsdag......Hoop dat er dan toch nog volk is dat meerijd??? 1mans vertegenwoordiging van mfl is ook niks he;)

:wink: Bianc op jou kan k zowiezo rekenen he!!

op mig kin ste rekene :yes6rs: Veur mig dus de dinsdag en vriedag zoewizoe!

:shock: Ben jij dan net als een schoolbord ??  :shock:    :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Bianca

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Bianca"
Citaat van: "*LUCKY 13*":( kkan alleen de dinsdag......Hoop dat er dan toch nog volk is dat meerijd??? 1mans vertegenwoordiging van mfl is ook niks he;)

:wink: Bianc op jou kan k zowiezo rekenen he!!

op mig kin ste rekene :yes6rs: Veur mig dus de dinsdag en vriedag zoewizoe!

:shock: Ben jij dan net als een schoolbord ??  :shock:    :wink:

schijnaar wel :mrgreen:

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Ik wil de woensdag wel gaan, maar wacht het even af ivm het weer. Ga niet voor mijn plezier door de str*ntregen rijden.
Tot nog toe voorspellen ze niet veel goeds, dus ik wacht het nog even af.
Ik laat het tzt wel even weten.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: "SuzukiLimburg"Ik wil de woensdag wel gaan, maar wacht het even af ivm het weer. Ga niet voor mijn plezier door de str*ntregen rijden.
Tot nog toe voorspellen ze niet veel goeds, dus ik wacht het nog even af.
Ik laat het tzt wel even weten.

Idem dito, moet ook kunnen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

ik ga iig ook niet in de regen rieje..heb al de oppas geregeld voor woensdag...mocht het weer meezitten.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"ik ga iig ook niet in de regen rieje..heb al de oppas geregeld voor woensdag...mocht het weer meezitten.

:twisted: Goe gedaan jochie. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

heppie ook een meel van WMTC gehad ?? zou een plaatje/foto moeten instaan, maar ik zie niks..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Heb ik gehad. Staat niets bijzonder in. Een scan van een krantenartikel over de 5de editie van de motor4daagse.
Beetje vreemd dat dat rond gestuurd word, we hadden ja al een flyer per mail ontvangen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"heppie ook een meel van WMTC gehad ?? zou een plaatje/foto moeten instaan, maar ik zie niks..

Dat ingescande artikel is de foto. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

woensdag 18.30 uur Oud Wielder ? Mits het niet regent natuurlijk...

Mocht alles meezitten dan ben ik er vanaaf  (dinsdag) ook omstreeks 18.30 uur.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Euhm...voor woensdag voorspellen ze zware regen met onweersbuien in het zuuje.
Denk dat ik woensdag oversla. Ik zet mijn geld op vrijdag
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

ik kan ook alleen definitief vrijdag :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Als er dat valt wat ze voorspellen of wat er nu valt ben ik ook echt niet van de partij.
Droog weer is goed, maar voor het plezier in de regen hoeft van mij dus ook niet, ook niet op vrijdag.

Maaaaaar, we wachten af wat het weer doet en dat zie ik woensdag in de namiddag wel en voor vrijdag idem. :roll:

En anders kunnen we vrijdag nog altijd op een overdekt terrasje gaan zitten, hè Ron.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

*LUCKY 13*

Hoop dat het vanavond droog is, kan alleen strakjes........

Maja gister was het s'avonds ook in een keer mooi weer......
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<