het slaapkoppen topic

Gestart door WhomBom, 01 juni, 2007, 15:38:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WhomBom

ok, de bedoeling is dus om kort te vertellen dat je weer n slaapkop op de weg hebt gevonden, gewoon geslacht, geschatte leeftijd, en voertuig... komen misschien nog leuke dingen uit... tis dus niet de bedoeling om het hele verhaal hier te vertellen, dat kan in t ouw wiever hok ofzo wel  :wink:

de aftrap;

Man, ongeveer 40, met een dodge caliber gaf geen voorrang op een kruising.
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Bianca

ik af en toe  :roll:

vrouw, 20 jaar, kawa of peugeot 106 :mrgreen:

Road Racing Tonnie

Vrouw ongeveer 24 jaar met een Opel Astra, wou inhalen, toen ik er al naast zat.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

vrouw 70+ licht dement (weet ik, ken der), Opel Astra, stoppen op de rotonde (reed voor me) voor verkeer van rechts :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Het zijn meestal de oudjes...

Man 70+ denkt dat hij voorrang heeft  :evil:
Vrouw 30+ denkt sneller te zijn als mijn bus.. :twisted:
Man 50+ staat 6 meter voor het stoplicht al stil.. :shock:  en als het groen word moet ik m nog wakker toeteren... :shock:
Man 70+ kan zijn nek niet bewegen vanwege kraag.....ziet mij niet en dus bijna "boem"..  :cry:

dat alleen maar vandaag, je maakt soms wat mee op een dag als je de hele dag op de weg zit...

Morgen ga ik het bijhouden en sávonds hierneerzetten.. :P
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Vanmorgen maar een persoon gezien die stevig doorreed en dat was ...............IK.   de rest : slaapkoppen !!

Geusselt Maastricht - Heerlen  in  5 minuten !!!!!!!!!!!!

Herr Tod

Is dat dan niet 240 gemiddeld of zo ?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe


Steefke™

:shock: gisteren, rijd op de stationstraat in beek ik wil links af slaan (richting makado) komt uit die straat van links een slaapkop aangereden die links (richting beek ) wouw afslaan en me niet zag waardoor ik recht door moest om niet van de zokke afgereden te worden :shock: net op het laaste moment heeft die dwaas me in de gaten. :twisted:
Smells like rubber

B-Witch

man rond de 65, veel te dikke mercedes die bij elke bocht bijna stop ging staan :?

altijd als je haast hebt heb je zoiets voor je waar je niet kan inhalen :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

gisteravond een domme Vos, die als ne deus voor de lichten van de benz bleef staan :lol: was bijna uitgestapt om um onder z'n hol te schoppen :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"gisteravond een domme Vos, die als ne deus voor de lichten van de benz bleef staan :lol: was bijna uitgestapt om um onder z'n hol te schoppen :lol:

als je hard genoeg trapt kun je hem gebruiken als sjaal voor de vrouw :wink: of als kleetje voor de haard. :rofl:
Smells like rubber

Mounty

Vandaag maar weer es gewerkt...tijdens mijn ritjes tussen de gebouwen door weer veel van die rimpelfosielen oppe weg...pff..die met die hoed op  .<<((.

iig weer geen voorrang van rechts gekregen, weer iemand die niet weet hoe een rotonde te rijden,weer iemand die de auto afslaat als het licht op groen springt waardoor ik het icht 3x rood zie worden,oppe autoweg richting valkenburg een randdebiel...rijd 100 dus ik haal m in met 120+ en op het moment dat ik naast m zit geeft ie gas en gaat ie 120+ riiden...dus ikke meer gas en hij dus ook..(eikel) dus zo als ik dan ben laat ik wat gas los om netjes achter m te gaan rijden (als hij zonodig eerste wil zijn  :shock: ), wat doet ie...gas eraf...rij ik m m et 100 toch nog voorbij..ff later zit ie achter me en wil ie de kleine letterjes achterop mijn auto lezen denk ik...ff aan de handrem trekken helpt goed daartegen (is toch auto van de baas  :evil: )
Het ging hierbij overigens niet om een oude man maar ene rond "onze" leeftijd..30-40.

BTW..vrijdag moet ik in heerlen zijn en is de weg afgezet...ik parkeer toch mijn busje daar ook al mag dat niet...kom ik een uurtje later terug,staan er 3 agenten bij mijn bus..."jongen (hij zag dat ik nog jong was !!) je mag hier niet parkeren, dat kost je een boete van 50 euro."
ik zeg "maar nu heb ik nog geen?" "Neen" zegt ie, "maar we staan al een half uur op je te wachten, om je te vertellen dat je niet mag parkeren, kijk maar naar de gele streep...." oke zeg ik, ik rij m wel nu weg (was toch klaar). goed zo zegt ie, "adieë wah"

Toch goeie mensen die me weekend niet wilde verpesten... :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009