Hoofdmenu

Posing 101

Gestart door May Day, 26 september, 2005, 12:11:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

May Day

Citaat van: "NrGiZeR"Idd mooie piccies, en wat is die bocht toch geweldig, en die 3 die erna komen zijn ook lekker.

Was jou achterband ook zo naar de kloten rechts mayday....??

En die discussie over progresieve veren of andere ga ik niet meer aan.
Begin hierover in een topic of op een circuitdag, is hetzelfde als beginnen over welke banden beter zijn.
Komt gewoon geen einde aan. Ik heb er dus geen oordeel meer over want ik weet het niet meer.
Dat is inderdaad 'mijn' stuk van het circuit, die eerste links en dan die combinatie van 3 rechters. De Terlamenbocht of hoe heet die die een beetje blind rechts omhoog gaat is ook wel mooi.

De band vreet inderdaad rechts weg, maar ik heb ook nog niets aan de shock ingesteld behalve de veervoorspanning. Ik heb de hoop dat er nog verbetering haalbaar is, maar daarvoor moet eerst de vork goed zijn. Bij mij viel het nog enigszins mee, de band was al gebruikt (ik schat een sessie of 4-5) en heb er nu zelf 7 sessies mee gereden. Ik kan nog een paar sessies ermee, maar helemaal rond is ie niet meer, rechts zit een 'plat' stuk nu. Heel slecht is dat niet, pak em beet 2- 2,5 dag met 1 achterband. Ik weet dat er velen zijn die niet eens een dag uitkomen met een band op zolder als ze echt aanzetten. In vergelijking met de slijtage die ik op mijn vorige fiets had is de slijtage wel een stuk hoger maar met die fiets heb ik niet op zolder gereden.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Hakinnen

Citaat van: "May Day"
Citaat van: "NrGiZeR"Idd mooie piccies, en wat is die bocht toch geweldig, en die 3 die erna komen zijn ook lekker.

Was jou achterband ook zo naar de kloten rechts mayday....??

En die discussie over progresieve veren of andere ga ik niet meer aan.
Begin hierover in een topic of op een circuitdag, is hetzelfde als beginnen over welke banden beter zijn.
Komt gewoon geen einde aan. Ik heb er dus geen oordeel meer over want ik weet het niet meer.
Dat is inderdaad 'mijn' stuk van het circuit, die eerste links en dan die combinatie van 3 rechters. De Terlamenbocht of hoe heet die die een beetje blind rechts omhoog gaat is ook wel mooi.

De band vreet inderdaad rechts weg, maar ik heb ook nog niets aan de shock ingesteld behalve de veervoorspanning. Ik heb de hoop dat er nog verbetering haalbaar is, maar daarvoor moet eerst de vork goed zijn.


trouwens..
Ik heb hier nu een volledige raceklare voorvork liggen voor een kawa zoals de jouwe..helemaal los gehad, nagekeken, gereinigd van binnen, nieuwe keringen , nieuwe olie, aangepaste luchtkamer en nieuwe lineaire binnenveren...voor een rijder van circa 90kg..ready to rock'n roll..

van het schoonbroerke van een MFLer..

Je zou die evt es lief kunnen aankijken of ie nog een weekje "zonder kan" he..alhoewel..die zal ook wel willen raggen met de hemelvaart..

May Day

Super dat je zo meedenkt! Maar ik heb besloten dat ik nu voor mas du clos niets meer ga veranderen. Ten eerste ontbreekt de tijd om nog echt iets te veranderen en ten tweede heb ik ook plezier als de vork niet optimaal is. Ik hoef tenslotte niet een pole tijd te zetten he. Bovendien ben ik nog niet helemaal thuis op die fiets, pas als ik echt de limiet tegenkom is het echt noodzakelijk. Dus ik ga gewoon naar frankrijk zoals ie nu is en daarna komt de verbetering wel.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

May Day

Nog een HELE mooie ontvangen:

edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober