Hoofdmenu

Velgen poedercoaten

Gestart door Paul79, 25 juni, 2007, 22:21:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor

Ma hoelang ben je de velgen dan kwijt??
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

@Nippon

Citaat van: "Jor"Ma hoelang ben je de velgen dan kwijt??



totdat je betaald  :mrgreen:

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

belsj

ik schat 2 weken dat je de velgen kwijt bent.

Tomzel

Citaat van: "Jor"Ma hoelang ben je de velgen dan kwijt??

Wat je vaak ziet bij coating bedrijven is dat ze alles op kleur afwerken.

Wit en zwart is meestal geen probleem en heb je binnen enkele dagen retour. De andere kleuren werken ze een voor een af. Dus als je pimpelpaarse velgen wilt en die staan pas voor dag 13 op de planning ben je al 2.5 week verder. Je moet er dus een beetje geluk mee hebben.

Deze ervaring heb ik tenminste met een coating bedrijf in lanaken, zit gevestigd naast de kartbaan op t industrie terrein volgens mij is het Eurocoating Lanaken om precies te zijn
SEIZE THE CARPE (or something like that!)
Honda NTV650

Road Racing Tonnie

Het laten moffelen van b.v velgen of frame enz, hoeft qua levertijd niets met de kleur te maken te hebben, daar het gewoon een kwestie is, van een ander poederkleur doos aansluiten is, en het doorspuiten (schoonspuiten) van het spuitpistool, kwestie van een paar minuten, vaak is de planning het probleem, daar tegenwoordig alles op een bepaalde dag gereed moet zijn, en dan direct naar de bouw o.i.d gaat, om te worden gemonteerd b.v., maak dat van zeer nabij mee, daar mijn hele goede vriend, een straal coatingsbedrijf heeft, en onze dochter Brenda daar regelmatig helpt met het poedercoaten, en ook ik ben daar regelmatig te vinden, als het qua tijd weer eens uit de klauw dreigt te lopen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********