Hoofdmenu

Hayabusa 2008

Gestart door DeWitte, 30 juni, 2007, 08:27:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

helemoal nieks van achtere :? wie verzins te ut :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Nee kan ik ook niet mooi vinden.
Maar hoe was het ook alweer met de Busa :?:

Ow ja:  Hij is mooi van lelijkheid :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Nou nou zeg :oops: , hoe komt het toch dat ik hem. SCHITTEREND vind.
Heeft die ouwe man uut de Achterhoek, dan zo,n rare smaak :oops:  :D
Heb met Ma Racing al overlegd, of er nog ergens een paar Eurokes liggen,
enne jawel hoor GEVONDEN, dusssssssssss, binnenkort maar eens de inruil bespreken,  :oops:  :D  :D
Gelijk maar een paar RVS bochten erop zonder kat, powercommander bij van Kerckhoven in Oss laten monteren, want we moeten die magische 200 pk grens wel doorbreken, want zo,n ZZR1400 moet toch weer op achterstand gezet worden, toch????? :lol:  :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"zo,n ZZR1400 moet toch weer op achterstand gezet worden, toch????? :lol:  :lol:

wel een uitdraai van een meting laten zien (anders geloof ik ut echt niet :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

1e filmpje van de Hayabusa 2008 (wel miserabele kwaliteit, filmke dan he :lol: )

http://www.youtube.com/watch?v=HiTtvhhFZS0
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

en 1e (fotosjoep?) babe bij de 2008 HayaBusa



mag ik ut mokkel strakker dan de Busa vinden :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"en 1e (fotosjoep?) babe bij de 2008 HayaBusa



mag ik ut mokkel strakker dan de Busa vinden :?

En die achterkant van haar vind ik persoonlijk ook mooier dan die van de Busa. :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Dwars"en 1e (fotosjoep?) babe bij de 2008 HayaBusa



mag ik ut mokkel strakker dan de Busa vinden :?

En die achterkant van haar vind ik persoonlijk ook mooier dan die van de Busa. :lol:

:shutup:  :shutup:  :cry:  :x  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Dwars"en 1e (fotosjoep?) babe bij de 2008 HayaBusa



mag ik ut mokkel strakker dan de Busa vinden :?

En die achterkant van haar vind ik persoonlijk ook mooier dan die van de Busa. :lol:

jep...ook zonder de "love-handles.. :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

kweet 't nie  :!:

die achterkant  :roll:  lijkt wel een rijdende vagina  :shutup:

Busaberke

Ik vind 't echt 2x niks, nog lelijker dan 'ie al was!  :shock:
Te lelijk om tegenaan te pissen ........  :evil:

maar ja, dat zei ik in '99 ook over m'n huidige Busa  :lol:

Meer info: http://www.bikeland.org/story.php?storyID=32587
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

V-Twin

is de ABS??

Groeten V-Twin
Geld moet rollen, het liefst op 2 wielen!

Road Racing Tonnie

23 Sept houdt het blad Motoplus, een open dag, van hun nieuwe redactiekantoor, en dat is zeer dicht bij mij in de buurt, (Varsseveld) en als primeur hebben ze daar de nieuwe Hayabusa staan, dus twee keer raden, waar ik die dag te vinden ben,  :D, en dan in het oranje, eigenlijk moest de bobbel ook oranje zijn, dat staat supersjiek, no bij mij in de buurt zit een super motorspuiter (Beerten Borculo) dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss :oops: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

het blad Motoplus, was afgelopen Zondag een beetje te voorbarig, door te zeggen dat bij hun de nieuwe Busa stond (uit Duitsland??) ze zullen wel zijn teruggefloten door Nimag, daar die natuurlijk de primeur willen hebben.
En volgende week Zondag is het zover, dan wordt de nieuwe Busa te tonele gevoerdt, waar het gaat gebeuren is nog niet bekend gemaakt.
Binnenkort wordt het steeds mooier op de wegen, met de unieke Busa,s, dat wordt voor IEDEREEN genieten geblazen.                                                                                  denk ik. :oops: :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away