Hoofdmenu

Scoop BMW R1200S

Gestart door DeWitte, 26 september, 2005, 19:53:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil


Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Desmo-devil"Erg mooi die zwarte, heeft wel wat 999 trekjes

NEE HOOR!

hij is veel mooier

Vink ook.

vindt de 999 niet bepaald een "duc zoals een duc moet zijn"

"terblanche ontwerp"

Fashion of Armani ducati wordt ie ook wel genoemd.


geef mij maar een 998.

Ik zei alleen dat de BMW , 999 trekjes heeft, waar slaat dit antwoord dan op ???
Wat een gezeik zeg


alé,...kort lontje...?

op Busaberkes post waarin ie schrijft dat ie de BMW mooier vindt dan een 999.  da vink ik dus ook.

Waar dat "op slaat"? Geen flauw idee.

Hoezo kort lontje,  je moet gewoon goed lezen voordat je wat schrijft en waar staat dat ik de 999 mooi vind ? Jullie gaan ervan uit dat ik als Duc rijder automatisch de 999 mooi vind,  dus niet !!!


relax dude..
nogmaals,...mijn reactie was op de post van Busaberke waarin ie schrijft dat ie de bmw mooier vindt dan een 999.

denk dus niet dat ik degene ben die "goed moet lezen voordat ie wat schrijft".

Er staat idd nergens dat jij de 999 mooi vindt, geloof ook niet dat ik het daar ooit over gehad heb.

denk dus wederom niet dat ik degene ben die "goed moet lezen" voordat ie wat schrijft.

En verder ga ik er ook niet van uit dat jij als Duc rijder automatisch de 999 mooi vindt.  Doet niet terzake en staat volgens mij ook nergens geschreven.

Neemt niet weg dat ik het nog steeds met busaberke eens ben, de bmw mooier vindt dan de 999 en dat volgens mij best mag schrijven zonder dat jij je daardoor aangesproken hoeft te voelen.

that's it, lamahangen verder en gauw on-topic maar weer voordat Dwars boos gaat worden wegens "off-topic gevregel"

:wink:

The Dominator

ON TOPIC  ik vindt um wel stoer :mrgreen:

alleen functioneel denk ik dat je nogal heel erg in de wind zit, want ik kan dus echt nooit mn hoofd een beetje beschermd krijgen door dat ruitje (ja oke, kweet ut heb een dikke kop, kom maar met commentaar)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.