Hoofdmenu

Hoezo goedkoop?

Gestart door May Day, 27 september, 2005, 08:42:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WhomBom

Citaat van: "Herr Tod"Verzendkosten 20 euro, bij meer dan 4 banden is het gratis. Setje Pilot Power voor mn Bandit, setje BT090 voor WhomBom en een setje noppenbanden voor mn aanstaande DR 500 (wijzigingen voorbehouden) :D

kkan niet wachten tot ik ze kan gaan testen


zouden volgens bridgestone "perfect for aggressive riding on both circuits and streets" moeten zijn  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Ik heb me ergens anders een setje Pirelli Supercorsa gekocht voor 100 euro. Voor de komende 12000 km heb ik banden in voorraad :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


NrGiZeR

Citaat van: "Herr Tod"Ik heb me ergens anders een setje Pirelli Supercorsa gekocht voor 100 euro. Voor de komende 12000 km heb ik banden in voorraad :lol:

O........ Waar........?? Ebay zeker....... Heb je goed naar fabricatiedatum gekeken.

Trouwens, weet iemand het email adres van deze bandenboer in Spanje.
Wil nl ook wat setjes gaan bestellen
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

May Day

Citaat van: "May Day"... Even mailen naar info@rodamoto.net ...
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

PatSpinner

Citaat van: "Herr Tod"Ik had een paar uur geleden een mail gestuurd naar onze Spaanse vriend, dit kreeg ik zonet terug:

....

The following prices including VAT.
   Michelin Pilot Power        110/70ZR17 and 150/60ZR17 : 179,80 Euros.
   Michelin Pilot Power Race   110/70ZR17 and 150/60ZR17 : 197,20 Euros.
   Bridgestone BT090           110/70 R17 and 140/70 R17 : 150,80 Euros.

....

Deze week plaats ik een bestelling, ik laat wel horen hoe het is gegaan :D Op motorbandenmarkt.nl betaal ik 240 euro voor het zelfde setje MPP's.

Ligt dit nu aan mij, maar ik heb van ACE een adres hier net over de grens en die is veel goedkoper :

http://www.alphamoto.be/contacter.htm

Ik ga er zelf een nieuwe Diablo Corsa of een Pilot power halen (159 euo en 7 euro montage) (wie adviseerd welke bete ris. Ik vind de corsas te zacht)
ORRY..IK WAS TE BLONT
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

May Day

Toch even beter lezen denk ik zo, dat waren SET prijzen.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

PatSpinner

Citaat van: "May Day"Toch even beter lezen denk ik zo, dat waren SET prijzen.
Ojee...die had ik effe niet gezien :oops:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

TTigertje

Er zijn tot nu toe alleen goede ervaringen met Spanje??
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Gummi-Kuh

Motorrijders hebben sinds kort de mogelijkheid om nieuwe banden aan te schaffen via Internet. Het bedrijf Nova Rota is deze service gestart via de website www.novarota.nl. Volgens Bill van den Berghe van Nova Rota pakt het online bestellen van banden tien tot vijftig procent goedkoper uit dan aanschaf via de traditionele kanalen. Nova Rota mikt op de prijsbewuste motorrijders én op rijders die op zoek zijn naar speciale banden.

Naast verkoop van banden heeft Nova Rota met een aantal motorspeciaalzaken in Nederland afspraken gemaakt over de kosten van montage. Iemand die zijn banden via Nova Rota bestelt, ziet dus vooraf precies hoeveel hij kwijt is aan aanschaf en montage. De klant kan daarbij kiezen uit een lijst van banden zowel als van motorspeciaalzaken.

Meer informatie:
www.novarota.nl


Als dichtsbijzijnde montagepunt wordt hier MTE-motorenservice genoemd welke na de brand voorlopig gebruik maken van de werkplaats van Haselier te Echt....
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Herr Tod

Is (zo op het eerste gezicht) even duur als motorbandenmarkt.nl (Duits bedrijf). Zelfde prijs voor een setje MPP 110/70 & 150/60. Ik heb niet gekeken of bij Novarota nog verzendkosten er bij komen. Bij bandenmarkt zijn deze inbegrepen bij de prijs.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: