Kawasaki GPX 600 R 1992

Gestart door Mounty, 10 juli, 2007, 22:12:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Iemand bekend met bovenstaande motor ?

Kan zoiets erbij kopen met 18000 Km op de klok zonder schade. Ziet er perfect uit voor zijn leeftijd...bijna geen krasje te zien.. 1000 euro

ALS ik m koop voor erbij/woonwerk wil ik wel de nadelen van dit soort weten..en de voordelen natuurlijk...er was iets met de kleppen meen ik maar kan verder niks terug vinden hierover...niet van de GPX.

De FZ heeft 107 Pk en 80Nm/10000 max, de GPX 85 Pk/11000 en 56,9Nm/9000
maakt m dat dan een trage bak tegenover de FZ ? Ja ik weet het...proefritje..komt er ook aan maar pas over een week of 4-5..wil m wel alvast reserveren als het wat is..

Ben benieuwd

Edit: getallen aangepast
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ut gaat over zo'n exemplaar :?:



Kijk es op deze pagina

http://members.home.nl/hilbert.z/Archief%20GPX600R.htm

Alleen vind ik het vreemd om te lezen dat in 1992 geen exemplaar voor nederland beschikbaar was, wat dan inhoud dat je een buitelander op het oog hebt........mijn advies: ben voorzichtig :wink:
En over die prijs: Handelen :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Zou je voor woonwerk (ook in winter ? ) niet iets met een cardan willen  ? :dunno:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"Zou je voor woonwerk (ook in winter ? ) niet iets met een cardan willen  ? :dunno:



:rofl:  :)}

jong..karz..

scania's en sjtadsbussen en snelle witte bitubo camionettes hubben ne cardan..

moto's hubbuh kettinge

edit:  en noe ich erveuver zit te dinke..eigenlik hajje Fazers auch ne cardan motte hubbuh..dan waore ze gans aaf gewaes  :mrgreen:

edit 2:  ff oerke bollen vanavond?  get later oppe avond..es het dreug is teminste

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Ut gaat over zo'n exemplaar :?:



Kijk es op deze pagina

http://members.home.nl/hilbert.z/Archief%20GPX600R.htm

Alleen vind ik het vreemd om te lezen dat in 1992 geen exemplaar voor nederland beschikbaar was, wat dan inhoud dat je een buitelander op het oog hebt........mijn advies: ben voorzichtig :wink:
En over die prijs: Handelen :!:

miljaar..kan toch gewoon ne overjarige 91 er zijn..in 92 verkocht en op kenteken gezet of zo?
en dan nog..als het ne "vreemdeling" betreft..maakt toch niks.al komt ie uit timboektoe aan de maas..als ie goed is..is ie goed he..

voorzichtig moet je altijd zijn maar alez..voor 1000 eurokes hoef je niet veel zever te maken he

gewoon kijken of ie netjes is en goed loopt en als je dan besluit dat je die wel zou willen voor erbij...betaluh en meenemen..kun je je weinig zeer aan doen voor die prijs..

:wink:

B-Witch

Keej Hakki, dat kan ook zo zijn ja..maar goed, niemand gaat graag de boot in met een aankoop, zelf niet voor 1000 euro.
Kan je ook een boel andere leuke dingen mee doen. :wink:

Maar nog ff vraagje Ron.
Waarom wil je nog ene voor derbij?
(heb er eigenlijk geen hol mee te maken, maar ben nu eenmaal nieuwsgierig) :oops:
Met alle respect hoor, maar je rijdt niet echt veel, ook niet op die FZ, en voor je werk heb je die bus toch :?:
mijn idee: niet aanschaffen, lekker met dat FZtje koetjsje, busje karren, en centjes sparen voor die Yamaha die je graag wil

maar goed dit is mijn mening maar, en ut zijn jou centen  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "karz"Zou je voor woonwerk (ook in winter ? ) niet iets met een cardan willen  ? :dunno:



:rofl:  :)}

jong..karz..

scania's en sjtadsbussen en snelle witte bitubo camionettes hubben ne cardan..

moto's hubbuh kettinge

edit:  en noe ich erveuver zit te dinke..eigenlik hajje Fazers auch ne cardan motte hubbuh..dan waore ze gans aaf gewaes  :mrgreen:

edit 2:  ff oerke bollen vanavond?  get later oppe avond..es het dreug is teminste

byciclettes hebben ein ketting :cool:

Esse door de wentjer sjlem mos en 20k per joar aan woonwerk verriets is ein cardan fijner.


Vanoavend ffkes bolle is eine goeje . hobbe nog contact ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

Ik zou die ketel wat je heb gebruiken voor woon/werk
en een nieuwe(re) kopen  :!: bmw

zo heb je ook maar 2 ouwe rijstketels  :wink:

Mounty

Jah,,snap jullie gedachte..

Ik heb een oud vehicle waar ik graag op rij...wil echter graag een XJR1300 sp o.d.... Binnen kort andere functie en/of andere baan mogelijk waarbij ik de bus niet meer heb.

Tot nu toe rij ik motor puur voor de hobby, geen gezeur over poetsen en posen..rieje op da dink..doa is u vuur gemaakt..al is het maar 2500 Km per jaar.

Voor woon/werk verkeer wil echter niet mijn FZ gaan gebruiken maar voor te beginnen een goedkope goede gouwe ouwe...zodoende wat aan het orienteren.... Ik vond deze wel goedkoop met weinig kilometers en geen schade's. Heb ook wat GSX jes gezien, maar die zijn al snel wat ouder en meer kilometers..ook meer schade etc..

Een motor met kardan...tja..dan kom je al snel op een Honda CX of zo of een BMW...tja..wat zal ik zeggen.. :? Vaak te hoge 2e handsprijzen..voor mij dan..

Laters als ik groot ben, als ik werkelijk door de proeftijd en zo heen ben ga ik sparen voor een leuke XJR of zo...iets met veel koppel iig a la XJR 1300 of de Bandit 1200

maar ja...niks is nog zeker

Ook wil ik als ik een ander motor erbij heb de FZ helemaal uit elkaar halen en een en ander eraan gaan veranderen..(FZR1000 blokje en nieuwe kuipdelen of geheel naked maken) meer jaren plan volgens mij zodoende wil ik wel wat achter de hand houden om op te blijven koetsjen..

Het zijn maar ideetjes...die ik mischien helemaal niet uitvoer en gewoon op de FZ blijf rijen en zoals Soesgirl zegt lekker doorspaar voor mijn XJR te kunnen kopen.. :P  Nog wat meer beun werk gaan doen en zo...Electrieker nodig ? CV ketel beurtje ? :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009