Hoofdmenu

zolder 13 juli

Gestart door nukidani, 14 juli, 2007, 11:27:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nukidani

het zag er een leuk dagske uit , weinig regen voorspeld  :? maar om 9 uur begon het te regenen met ups en downs , een hele voormiddag niet gereden , nu maar afwachten op zon en dat het circuit zou drogen , na een hele voormiddag aan de draad te hebben gehangen en de ene na de andere te zien crahsen  :?: bakte ik er in de namiddag bij de 1 ste sessie niks van , ne beste tijd van 1.57 , bwa dag was voor mij al om zeep , maar dat was ff buiten de volgende sessies gerekend , ik heb van mijn besttijd zelf een volledige seconde afgedaan en zit nu op 1.51 , dus toch een geslaagde dag , waren er nog aanwezige van hier  :?: en waar zitten hier de circuit rijdende meiden , ik heb op zolder al paar tegengekomen , maar weet niet of ze van dit forum zijn , volgende keer es een klapke doen , is er nog niet van gekomen , dus meiden stel jullie hier ook maar voor , dan ken ik mss al een paar van jullie , en de gasten natuurlijk ook he

The Dominator

Citaat van: "nukidani"het zag er een leuk dagske uit , weinig regen voorspeld  :? maar om 9 uur begon het te regenen met ups en downs , een hele voormiddag niet gereden , nu maar afwachten op zon en dat het circuit zou drogen , na een hele voormiddag aan de draad te hebben gehangen en de ene na de andere te zien crahsen  :?:
dan ken ik mss al een paar van jullie , en de gasten natuurlijk ook he

miljaar twas idd voor sommigen vrijdag de 13de........ denk dat er heel wat hunne fiets afgeschreven hebben  :oops:  ben zelf de 3de sessie wel gestart daar ik wel t idee had dat t droog zou blijven, maar niets was minder waar  :oops:  met dat we mochten oprijden begon t me toch weer te regenen....... maarja dan toch maar gestartt, effe ronde rustig warm gereden en weer terug de pits in maar toen zag ik weer zon boven het kanaal dus toch maar door....... was weer effe wennen maar na een paar rondjes begon ik het vertrouwen weer terug te krijgen en kon ik terwijl de baan kletsnat was toch t cbrke steeds doortrekken tot aan de begrenzer. goei poeier die conti bandjes :mrgreen:

maargoed wij stonden vlak naast jullie zag ik bij het wegrijden.... wij hadden die asociaal grote camper bij ons (en 3 bussen en 2 auto's/aanhanger) staan nagenoeg dus altijd tegenover de oto-bar...... zal de volgende keer wel effe aankloppen :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

en er zijn ook weer wat fotookes gemaakt door circuitfoto.be
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

Citaat van: "The Dominator"en er zijn ook weer wat fotookes gemaakt door circuitfoto.be

and yet niks te zien op SPR :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "karz"
Citaat van: "The Dominator"en er zijn ook weer wat fotookes gemaakt door circuitfoto.be

and yet niks te zien op SPR :mrgreen:

mosse es good kieke  :twisted:

http://www.pomodoro-rosso.nl/forum/viewtopic.php?id=68
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

Oh, heize onger foto's verwacht  :nana9oi:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"en er zijn ook weer wat fotookes gemaakt door circuitfoto.be

weet neet wea dat is, me mot dea nuudig poepe of weurum zit dea zoe oppe brommert  :?:  :rofl:

hie goan ich weer gezeik mit kriege :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away