25 juli niet lullen maar poetsen

Gestart door DeWitte, 16 juli, 2007, 11:08:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

ich meld mich murgevreug ff. waarshienlijk weurt 't iets later veur mich
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"ich meld mich murgevreug ff. waarshienlijk weurt 't iets later veur mich

prima :wink: bin juus pas heem :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

soooww, pien aan de batse, miljaar :? meja moog ooch wel noa 428 km's.

Via luik, Remouchamps, Trois-pont naar La-Roche, Bastogne, Clervaux, St Vith, Bullingen enz nog ffkes ruhrberg en via Vaals weer naar huus.
Dus Nederland,Belgie,Luxembourg,Belgie,Duitsland,Nederland

Karz zal de route hier wel plaatsen. sjiek gereden en toch neet gek gedoa (ich zal toch neet oud weere :cry: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

de tracklog :



Helaas te veel geweest voor de opslag ofzo :(, het eerste stuk heeft hij weer gedeleted.

Zal hem nog eens omzetten naar een route en dan het eerste stuk uit het geheugen van Dwars peuteren.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Ik was gisteravond om 9 uur op de parkeerplaats, maar heb niemand gezien. Ben toen maar alleen verder gereden.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Citaat van: "SuzukiLimburg"Ik was gisteravond om 9 uur op de parkeerplaats, maar heb niemand gezien. Ben toen maar alleen verder gereden.

:eek:  Waar heb jij het over ?    :?

Had je mee willen gaan of wat ?  het ging over 's morgens. Ga echt om 21:00 niet nog eens beginnen aan een rit van 460 (voor mij dan he ;) ) km.

:banghead4rv:

Citaat van: "Dwars"
aangezien ik de 24e pas weer terug ben, van zinnen de 25e gelijk s morgens om uur of 08.30uur te vertrekken richting Luxembourg/Ardennen/Eifel.

Citaat van: "Dwars"
me ich wool waal pas om 09:00 oer vertrekke @ wittem-parking (kom vanoavend pas teage middernacht heem mit der vliejer) dus half uurke later, (brommer sjekke, tanke etc.)


Beetje raar als je ook die 2 posts onder die van jouw leest die aangeven "hoe het was",  die ruim voor gisteravond 21:00 geplaatst zijn  :dunno:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Toledo

Ik was om 13.30 op de parkeerplaats, gewoon effe een rust pauze gepakt daar. Ik was met de vrouw nog een stukje aan het tuffe (300km). Waren dat zigeuners die daar op het grasveld stonden achter de parking?
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

karz

Citaat van: "Toledo"Ik was om 13.30 op de parkeerplaats, gewoon effe een rust pauze gepakt daar. Ik was met de vrouw nog een stukje aan het tuffe (300km). Waren dat zigeuners die daar op het grasveld stonden achter de parking?

Geen idee, we zijn daar niet geweest, we hadden telefonisch afgesproken bij Mc drek m'tricht
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Citaat van: "karz"
Citaat van: "SuzukiLimburg"Ik was gisteravond om 9 uur op de parkeerplaats, maar heb niemand gezien. Ben toen maar alleen verder gereden.

:eek:  Waar heb jij het over ?    :?

Had je mee willen gaan of wat ?  het ging over 's morgens. Ga echt om 21:00 niet nog eens beginnen aan een rit van 460 (voor mij dan he ;) ) km.

:banghead4rv:


Hahaha  :D
Hij is leuk.

Ik zei alleen dat ik daar gisteravond was om 9 uur en dat er niemand anders was en dat ik toen ben doorgereden :!:

Snap heus wel dat jullie niet om 9 uur 's avonds nog 460km gaan toeren.  8)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

oh :lol: , in dat geval.

Ik ree vanmorgen mijn oprit af, en er was niemand. Toen ben ik maar doorgereden.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil


karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.