Road Racing Tonnie even uit de running.

Gestart door karz, 22 juli, 2007, 20:13:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

sow net terug, incl files :? 3uur en 15 min heen en 3uur terug  :? mja maakt niet uit: Tonnie was enigzins geëmotioneerd door ons bezoekje: Hij zag er op zich goed uit en voelde zich ook goed dus dat scheelt een flink stuk. Daarbij gebied de eerlijkheid dat Busabearke een MFL Vitaminen-pakket in een oude motorfietsband had verpakt 8) incl fleske bier, roggebrood, stroop en uiteraard een limburgse vlaai :wink: Ook was onze "oldtimer" enigzins ook onder de indruk van hetgeen um morgen te wachten staat> toch nie niks: Iig hij krijgt omwille van zijn slecht werkend hart (wss aangeboren) een combi van een defribilator/pacemaker ingezet. Soort starthulp noemde hij het zelf. Vrijdag doen ze dan van allerlei testen en hij hoopt dat hij dan thuis snel mag aansterken. Iig de eerste 2 mnd mag ie niet brommeren of met de koekblik. Mja gesteund door zijn lieve vrouw (ja die bestaan dus echt :rofl:) en zijn kinderen gaat het vast en zeker goed komen.

Jullie kregen trouwens allemaal de groeten :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Citeerdefribilator/pacemaker ingezet. Soort starthulp
Dat is niet niks, maar altijd nog beter dan een start-onderbreker :oops:
Voor Tonnie, heel veel sterkte en hopelijk spoedig weer op dit medium aanwezig :)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Een collega van mij heeft ook zo'n ding en sinds hij hem heeft gaat alles veel beter. ( zegt hij tenminste )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Road Racing Tonnie

Beste MFLers.
Ik ben weer thuis, gisteren is het allemaal goed verlopen de ingreep van 2 uur. vandaag de testen goed doorstaan, en vanmiddag kreeg ik groen licht om naar huis tegaan, de pijn in de arm en linkerborst zal nog wel een tijdje duren, maar dat kump good, ik was zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer blij verrast, met het bezoek van Hub en Robert, heeft mij echt heeel erg goed gedaan, super toppie mannen, en aan een ieder die een bericht of een kaart heeft gestuurd, Super.
Kom daar later op terug, als de pijn wat gezakt is.
Groeten
Tonnie RRH
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********


Steefke™

Hoi Tonnie,

Fijn om te horen dat je weer thuis bent. Sterkte met pijn en je herstel
Smells like rubber

karz

Citaat van: "Steefke"Hoi Tonnie,

Fijn om te horen dat je weer thuis bent. Sterkte met pijn en je herstel

:stupid:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Toledo

Tonnie, welkom terug en veel beterschap
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

SuzukiLimburg

Welkom thuis!
Zorg maar dat je snel weer fit bent.
Vanaf dan heeft het forum weerprioriteit 1 8)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

graag gedaan Tonnie :wink: welkom thuis en laat je lekker verwennen 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

zoals al eerder gewenst...

Beterschap en een spoedig herstel.. :!:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Tonnie ook van ons nog een keer Beterschap.
Take it Easy de komende 2 maanden, en denk maar zo, de (operatie) pijn zal snel minder worden.

Heel veel beterschap van Mij, Mr.Kawa en de kids :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

welkom tuus

dus de komende 4 maanden geen brommer,geen koekblik,geen ma racing
:wink:

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009