Road Racing Tonnie even uit de running.

Gestart door karz, 22 juli, 2007, 20:13:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Ahhhh... ik zie het geheime medicijn uit Wielder 8) Moet goed komen!
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Road Racing Tonnie

Beste MFlers, even een klein berichtje aangaande mijn vooruitgang, het gaat met de dag beter, de pijn is practisch verdwenen, wordt ook fantastish verzorgd door Ma racing, en als prive chauffeur functioneert ze ook prima, het is wel even wennen, dat ik zelf niet het stuur ter hand kan nemen, maar allee, dat komt op termijn wel weer, het is alleen een raar idee, dat wanneer de hartritme stoornissen een ernstige vorm aannemen, ik dan op de grond moet gaan liggen, waar ik mij ook bevindt, daar er dan een heftige electrische schok volgt, om het hart een extra impuls te geven, om door te gaan, altijd maar doorgaan, dat gaat bij mij tussen de oren zitten, maar we doen het voorlopig maar rustig aan.
Bij deze wil ik jullie nogmaals heel hartelijk dank zeggen voor alle opbeurende woorden en kaarten, heeft mij heel erg goed gedaan, en het vitamine pakket, wat Robert en Hub hebben meegebracht, smaakte heeel erg goed, wij vinden het nog steeds SUPER dat ze uit het diepe Zuiden de reis naar Enschede hebben gemaakt, zal ik nooit vergeten, GROTE KLASSE MANNEN.
Wat mij ook goed heeft gedaan, is dat de beroemde 89jarige oud coureur Drikus Veer met zijn vrouw op bezoek is geweest in het Ziekenhuis te Winterswijk, en wat dacht je wat hij meebracht, voor mij, het boek
BMW 75 jaar met een historisch overzicht en sporthistorie van de zeer bekende Limburgse BMW kenner Wil Elbers, een heel mooi leerzaam boek.


Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Het ga je goed Oldtimer 8) . nie vergeten adem te halen, dan komt alles goed. Binnenkort rijden wij (mrs en kiddo dwars) sowieso weer je kant op. Komen we ook ff checken of je je goed aan je instructies houd.  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Tonnie, heel veel sterkte en een zeer spoedig herstel !
Proud on the South  

Road Racing Tonnie

Nou mensen de laatste stand van zaken.
Vandaag voor controle geweest in Enschede, ICD is uitvoerig getest, en uitgelezen, alles zag er prima uit, 25 Sept volgt er wederom een test, en dan 3 Oct, wat zeer belangrijk is voor mij, het is dan 2 maand na de implantatie, daar dan bekeken gaat worden, of ik weer een beperkt rijbewijs kan aanvragen, indien ja, dan duurt het nog een week of 3-4, voordat ik de Busa weer de sporen kan geven, zal me nog heel erg rustig moeten gaan houden, want de ICD mag niet geactiveerd worden, anders moet ik weer 2 maand wachten :(  maar we zullen doorgaan altijd maar doorgaan :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Prettig te horen dat alles zo goed uitziet.
Doe maar lekker rustig zodat je je rijbewijs weer snel in de pocket hebt.
Ik twijfel er niet aan dat je met wat rust en de goede zorgen van Ma Racing en de rest van je familie weer gauw op de Busa zit :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Nou nog even volhouden dan maar.
En rustig aan met die Power Commander van je, des te sneller zit je weer op de Busa.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: "SuzukiLimburg"Nou nog even volhouden dan maar.
En rustig aan met die Power Commander van je, des te sneller zit je weer op de Busa.

:stupid:


mja echt snel zal zo'n Busa nooit worden :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "SuzukiLimburg"Nou nog even volhouden dan maar.
En rustig aan met die Power Commander van je, des te sneller zit je weer op de Busa.

:stupid:


mja echt snel zal zo'n Busa nooit worden :mrgreen:

:whipping:  :whipping:  :guns:  :yes6rs:  :mrgreen:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Citaat van: "SuzukiLimburg"Nou nog even volhouden dan maar.
En rustig aan met die Power Commander van je, des te sneller zit je weer op de Busa.


:rofl: da's nog eens een idee voor een tattoo op je borst ....  :wink:

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

#40
Morgen vindt een extra test plaats, waarom dat is, dat is mij ook niet helemaal duidelijk, we zullen wel zien, ben al een beetje aan het aftellen, want 3 Oct, hoop ik dan toch groen licht te krijgen, voor de hernieuwde aanvraag, voor het roze papiertje, want het is toch heel vreemd, dat je niet meer gaan en staan kunt, waar en wanneer je zelf wilt, maar gelukkig heb ik Ma Racing, die mij overal naar toe chauffeurt, hulde hiervoor, want niet alle bezoeken die ik afleg met haar, heeft ook  haar interesse, maar zij gaat ervoor. :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Ik hoop dat je heel gauw je papiertje terug krijgt.
En dat Ma Racing je zo geduldig rond rijdt, dat kan alleen maar ware liefde zijn toch ;) :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: suzuki-girl op 18 september, 2007, 21:17:01
Ik hoop dat je heel gauw je papiertje terug krijgt.
En dat Ma Racing je zo geduldig rond rijdt, dat kan alleen maar ware liefde zijn toch ;) :worship-cool:


Helemaal correct suzuki-girl. :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

Zo mensen, ze waren tevreden over mij, moet alleen een hartrevalidatiecursus volgen van 10 x 1 uur, om te kijken bij hoeveel inspannig eventueel de ICD in werking treedt, dit onder begeleiding van een fysiotherapeut enz.
Zit zelf met een dilemma, vanwege aanvang v/v cursus, ze willen dat ik volgende week daarmee begin, en dan in 6 weken die training afmaak, maar als ik volgende week begin, en de ICD treed in werking, kan ik mijn rijbewijs aanvrage op 3 Oct, wel op de buik schrijven, want de ICD mag min 2 maand niet in werking zijn getreden, indien eerder, moet je weer 2 maand wachten, en dat schiet niet echt op.
We zullen wel zien.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********