Road Racing Tonnie even uit de running.

Gestart door karz, 22 juli, 2007, 20:13:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Goede raad is altijd duur :-X
Maar ik zou die cursus zo snel mogelijk doen, er komt nu toch slechter weer, dan mag die Busa even lekker binnen blijven en dan kun je komend voorjaar er weer vol tegenaan :yes6rs:
Het lijkt mij wel fijn om te weten wanneer je nood-agregaat in werking treedt, dan kun je net van te voren even pas op de plaats maken om het te omzeilen :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

Citaat van: Joepie1958 op 20 september, 2007, 16:49:23
Goede raad is altijd duur :-X
Maar ik zou die cursus zo snel mogelijk doen, er komt nu toch slechter weer, dan mag die Busa even lekker binnen blijven en dan kun je komend voorjaar er weer vol tegenaan :yes6rs:
Het lijkt mij wel fijn om te weten wanneer je nood-agregaat in werking treedt, dan kun je net van te voren even pas op de plaats maken om het te omzeilen :shock:

Is zeer zeker het overdenken meer dan waardt, denk ook wel dat dit de beste keuze zal zijn.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vandaag begonnen in het ziekenhuis met een uur durende lichaamstherapie, dit is een sessie van 10 x 1 uur, het ging best wel goed, ze waren i.i.g tevreden.
Woensdag naar Enschede voor controle, als alles met de ICD OK is, krijg ik met een paar dagen een brief v/d cardioloog, dat hij mij toestemming geeft om weer een beperkt rijbewijs aan te vragen.
Heb vanmiddag al contact gezocht, met het Gemeentehuis, afgifte rijbewijzen, en daar wist men mij te vertellen, dat de aanvraag zeker twee maand gaat duren, daar ook de CBR dokter er zich over moet buigen, nou toen ik dat hoorde sloeg ik een klein beetje op tilt, TWEE MAAND, je zou toch gek worden, of i.i.g heel erg depri, dat wordt dan begin Dec, dat deze jongen, de Busa weer kan uitlaten, ik wil niet nog eens twee maand wachten, ik wil branden met de Busa, volle poelle, ik wil eruit, maar helaas, wat een !@#$%^&*!@#$%^&*!@#$%^&*!@#$%^&!@#$%^&*!@#$%^&. :whipping: :whipping: :whipping: :whipping: :whipping: :whipping: :whipping: :whipping: :whipping: :whipping: :whipping: :guns: :guns: :guns: :guns: :guns: :guns: :guns: :guns:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

We leven met je mee Tonnie..ut kan vaak zoveel sneller,mar willen en kunnen is nog een te groot verschil bij die buro-joepen bij het CBR en de gemeenten..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Rustig oldtimer, denk aan je rikketik :mrgreen: maar eeuh, bekijk ut positief Tonnie, zo heb je nog ffkes tijd om je verzameling aan te vullen/ me Ma schoenen te kopen / kleinkinderen te amuseren ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars op 02 oktober, 2007, 08:37:50
Rustig oldtimer, denk aan je rikketik :mrgreen: maar eeuh, bekijk ut positief Tonnie, zo heb je nog ffkes tijd om je verzameling aan te vullen/ me Ma schoenen te kopen / kleinkinderen te amuseren ;)

Tja, ieder nadeel heeft zijn voordeel, of zoiets :oops: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Erg vervelend voor je Tonnie, maar idd, maak je niet druk. (we gaan nu toch de winter in)
Laat je Arts anders even contact opnemen met de Arts van het CBR, dat mag wel eens schelen, en natuurlijk zelf een belletje doen richting CBR, werkt nooit negatief, en natuurlijk er ff bij vermelden hoe nodig je rijbewijs voor je is ;)

succes ermee!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: suzuki-girl op 02 oktober, 2007, 11:43:00
natuurlijk er ff bij vermelden hoe nodig je rijbewijs voor je is

ja idd, je zou het zo kunnen aanpakken :lol:
Citeereey rijbewijs-mneer, ik ben vers gepensioneerd, daarbij helemaal bezeten van motoren en motorracen heb ne Hayabusa, ne Super-Tenere en ne Enfield in de graasj staan en moet perse het snelheidrecord achterhoek-limburg gaan verbeteren. Mag ik me rijbewijs trug :rofl: ow ja en snel een beetje want moeders thuis maak ik ook nog roazegek :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars op 02 oktober, 2007, 13:45:26
Citaat van: suzuki-girl op 02 oktober, 2007, 11:43:00
natuurlijk er ff bij vermelden hoe nodig je rijbewijs voor je is

ja idd, je zou het zo kunnen aanpakken :lol:
Citeereey rijbewijs-mneer, ik ben vers gepensioneerd, daarbij helemaal bezeten van motoren en motorracen heb ne Hayabusa, ne Super-Tenere en ne Enfield in de graasj staan en moet perse het snelheidrecord achterhoek-limburg gaan verbeteren. Mag ik me rijbewijs trug :rofl: ow ja en snel een beetje want moeders thuis maak ik ook nog roazegek :mrgreen:

:yes6rs: zoiets :schater: :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Bedankt voor het aandragen, voor een versnelde rijbewijs aanvraag, volgende oplossing zou (kunnen) zijn,
persoonlijk naar het CBR gaan, man achter het loket mededelen, dat het rijbewijs per direct afgegeven moet gaan worden, indien zijn antwoordt neen is, hem dan heel voorzichtig bij de hals pakken, en dan heel langzaam steeds een beetje harder gaan knijpen, jao jao, dat kump dan ook wel good, denk ik. :oops: :oops: :oops: :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 02 oktober, 2007, 17:08:29
Bedankt voor het aandragen, voor een versnelde rijbewijs aanvraag, volgende oplossing zou (kunnen) zijn,
persoonlijk naar het CBR gaan, man achter het loket mededelen, dat het rijbewijs per direct afgegeven moet gaan worden, indien zijn antwoordt neen is, hem dan heel voorzichtig bij de hals pakken, en dan heel langzaam steeds een beetje harder gaan knijpen, jao jao, dat kump dan ook wel good, denk ik. :oops: :oops: :oops: :D

:shock: Dit had ik nou echt nooit achter je uit gehaald :shock: :-X



:mrgreen:
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Citaat van: Steefke op 03 oktober, 2007, 07:55:47
Citaat van: Road Racing Hayabusa op 02 oktober, 2007, 17:08:29
Bedankt voor het aandragen, voor een versnelde rijbewijs aanvraag, volgende oplossing zou (kunnen) zijn,
persoonlijk naar het CBR gaan, man achter het loket mededelen, dat het rijbewijs per direct afgegeven moet gaan worden, indien zijn antwoordt neen is, hem dan heel voorzichtig bij de hals pakken, en dan heel langzaam steeds een beetje harder gaan knijpen, jao jao, dat kump dan ook wel good, denk ik. :oops: :oops: :oops: :D

:shock: Dit had ik nou echt nooit achter je uit gehaald :shock: :-X

Heb je goed ingeschat Steefke, zo ben ik dus ook niet, was geen correcte oplossing mijnerzijds. :oops: :(



:mrgreen:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

********Driver (RRH) start you engine*********


Ladies en gentelmen,

Clean de track plaese
Dacasee la piste
Bitte startplatz raumen

Vandaag de ICD laten controleren, alles 100 % OK, en ik kreeg een gouden tip v/d cardioloog, om geen 8 weken op mijn nieuwe rijbewijs te hoeven wachten, enwel deze.
Ga naar je verzekeringsagent, en laat die vragen bij de maatschappij, of ze je nu al groen licht willen geven om te mogen rijden, daar medisch gezien alles voor elkaar is.
Nou direct doorgereden naar mijn agent, het verhaal verteld, en die heeft direct met Interpolis gebelt, en wat denken jullie, wat ze zeiden, GEEN PROBLEEM, wij gaan daarmee accoord.
Mensen mijn dag kan niet meer stuk, we kunnen weer gaan vlammen, op eigen benen staan, RRH is weer mobiel.
Mijn dank is groot aan Interpolis, Toppie.
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

 :worship-cool: Van harte Tonnie en heeeeel veeeeeel veilige kilometers ( ook met je koekblik ).  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Generaal

relaas met enige ergernis zitten lezen Maar ... voor nu gefeliciteerd met de overwinning op de ambtenaren.