Hoofdmenu

MFL cullinair tripke?

Gestart door DeWitte, 30 juli, 2007, 09:47:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rookie

Immer? Nicht immer aber immer öfter.

Als ik de profronde heb overleefd doe ik zaterdag weer mee. Waren die wegen zaterdag en zondag afgesloten of alleen zondag? Van mij mogen we zo'n omwegen vaker maken. :worship-cool:

SuzukiLimburg

Citaat van: "Dwars"nee maf :wink: , oude routes/stukken die we lang niet meer gereden hadden en sommige stukken tegengesteld gereden. Je had er bij moeten zijn: De eifel is 1 grote achtbaan/pretpark, zeker als de wegen zo leeg zijn als gisteren 8)

zaterdag laat in de middag weer? Na? wer wil und hat nog nicht??

Weet ik ook dat ik erbij had moeten zijn, mehja, sommigen moeten werken voor hun centjes hé  :wink:
Zaterdag wil ik wel mee, want het weer word super. Onder welk motto word er gereden? Supah-schnell of Jemütlich?
Weet ik of ik de vrouw mee kan nemen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

vrouw ken mit :wink:  we passen ons toch aan elkaar aan? en wachten sowieso als er afgeslagen moet worden: zo kan iedereen zijn eigen "wedstrijd" rijden: er daar is imo trouwens geen sprake van. Samen uit en thuis.

@ Rookie: niet teveel zuipen dan en idd sommige wegen zijn dan afgesloten: zoeken we toch weer nieuwe :mrgreen: geloof niet dat we ze al allemaal gehad hebben :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"zaterdag laat in de middag weer? Na? wer wil und hat nog nicht??

Hoe laat ? .... ik wil wel maar kan niet te vroeg..moet eers nog wat klussen in de bouwput wat een keuken moet gaan worden.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

voorstel: zo rond 16:00uur (te vroeg?te laat?) weer aan de grensovergang bocholtz-aachen oppe autoweg?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

angel

lijkt mij leuk,
ik als passagier bij de generaal

tot zaterdag!!!

Desmo-devil

Heb er wel oren naar , maar is wel een beetje laat imo.
Ik moet de motor daarna nog poetsen voor de special dag in Geulle  :lol:

Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"Ik moet de motor daarna nog poetsen voor de special dag in Geulle  :lol:

wie laat biste doa, ich kom auch kieke mit de jong.
Smells like rubber

Desmo-devil

+/- ,ongeveer, pak 'm beet ,circa ,tegen 11.56 uur :lol:

Mounty

Bijna vergeten....Ik ga zaterdag niet mee....heb al een culinaire bezigheid wat later op de avond...twee culinaire hoogstandjes is wat veel..Jammer..was er graag bij :(
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "angel"lijkt mij leuk,
ik als passagier bij de generaal

tot zaterdag!!!

8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Ok, weer goan mit. Rond un urke of 16 bin ich doa.
Bie de grens hé, dus neet bie ut tankstation :?:

Nog un vrugske. Is ut verstenjig um de dB-killers te monteren?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Citaat van: "SuzukiLimburg"Ok, weer goan mit. Rond un urke of 16 bin ich doa.
Bie de grens hé, dus neet bie ut tankstation :?:

Nog un vrugske. Is ut verstenjig um de dB-killers te monteren?

Als je ze hebt , waarom het risico lopen.
Heeft overigens alleen zin als je uitlaten een E-keurmerk hebben, anders ben je net zogoed de lollie.

Heb overigens nog maar pas 1x een controle gezien in de Eifel.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "SuzukiLimburg"Ok, weer goan mit. Rond un urke of 16 bin ich doa.
Bie de grens hé, dus neet bie ut tankstation :?:

Nog un vrugske. Is ut verstenjig um de dB-killers te monteren?

oppe parking achter het tankstation wa :wink:  :idea: enne mijn db-killers met Ekeur zitten er gewoon in
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Citaat van: "Dwars"
oppe parking achter het tankstation wa :wink:  :idea: enne mijn db-killers met Ekeur zitten er gewoon in

Euhm..... :roll:  volgens mij zit er sowieso geen E-keur op, mehja we zien wel.

Enne Dwars, nu weet ik nog niet waar ikmoet zijn. De grensovergang bij Bocholtz heeft namelijk een parking bij het tankstation, maar er is daarna vlak voor de grens nog een parking waar de douane kantoortjes zijn. De oprit hiervan ligt in Nederland en de afrit in Duitsland.

Welke is het nu?  :oops:  :oops:  :oops:
Heb me er al eens in vergist, vandaar  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!