Hoofdmenu

MFL cullinair tripke?

Gestart door DeWitte, 30 juli, 2007, 09:47:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "karz"Kijk hoe huge die Honda is :rofl:

die stond ook alweer richting omkiepe naar die Busa :lol: geef toe hij/die vraagt er gewoon om :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Kijk hoe huge die Honda is :rofl:

die stond ook alweer richting omkiepe naar die Busa :lol: geef toe hij/die vraagt er gewoon om :rofl:

Die korte pootjes van jou hadden daar nog een behoorlik domino effect kunnen veroorzaken ...  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Kijk hoe huge die Honda is :rofl:

die stond ook alweer richting omkiepe naar die Busa :lol: geef toe hij/die vraagt er gewoon om :rofl:

Die korte pootjes van jou hadden daar nog een behoorlik domino effect kunnen veroorzaken ...  :?

jij kwam naast mij staan :lol: daarbij die korte pootjes kan jij met die "lange" poten (en tenen) toch nooit bij-benen :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Na, morgen (woensdag) bij droog weer rond uur of 17:00uur aan de grensovergang Bocholtz voor ne pommes mit currywurst aan de Rursee???

wie gaat mee???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

ik moet werken :evil:, anders ging ik zeker mee  :yes6rs:

kun je dan alweer zo ver rijden met je armen/handen???

DeWitte

ik word donderdag geopereerd aan mijn linkerhand, de rechter doet alweer een beetje mee> Gaat wel 45-60 min en dan moet ik echt een pauze inlassen :? Maar, schakelen kan ook zonder te ontkoppelen :mrgreen: (tis geen beemer waar de koppeling van ontploft wa :lol:)

en dus na dond mag ik 3 a 4 weken weer niet koetschen en dus MOET ik van de dokter morgen nog ff uitwaaien gaan.

iemand? :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Dan wens ik je iig veel plezier er smakelijk eten  :yes6rs:

Jammer dat ik niet mee kan, ben net ff n kleine 110km gaan koetsche en
had wel zin in een lekker stukje Eifel, wil in de toekomst zeer graag mee.
In mn 1tje verdwaal ik daar toch alleen maar  :evil:

Mounty

Citaat van: Dwars® op 03 juni, 2008, 21:09:49
Na, morgen (woensdag) bij droog weer rond uur of 17:00uur aan de grensovergang Bocholtz voor ne pommes mit currywurst aan de Rursee???

wie gaat mee???

Ik zit morgen de hele dag in Sittard en ben ik 17.00uur pas thuis, omkleden en tanken kost ook nog wat tijd.
17.00uur red ik niet, mischien kom ik dan na....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Citaat van: Yvil op 03 juni, 2008, 21:24:49
Dan wens ik je iig veel plezier er smakelijk eten  :yes6rs:

Jammer dat ik niet mee kan, ben net ff n kleine 110km gaan koetsche en
had wel zin in een lekker stukje Eifel, wil in de toekomst zeer graag mee.
In mn 1tje verdwaal ik daar toch alleen maar  :evil:


laat maar eens weten waneer je wil en kunt...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Citaat van: FZ_Ron op 03 juni, 2008, 23:33:34
laat maar eens weten waneer je wil en kunt...

Oké, thnx!! Misschien binnenkort maar eens iets afspreken hier op het forum...
Ontmoet ik ook nog eens wat meer mensen van het forum in real-life  :thumbsup:

Desmo-devil

Helaas, Duc is nog niet terug .

B-Witch

Hehe, jij plant ook altijd wat als ik niet kan :?

Huis is aan een schoonmaakbeurt toe, de kids hangen me thuis de vot uit en Mr.kawa is brood op de plank brengen, dus... moeders moet thuis blijven :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

wie gaat er mee? Zaterdag zo rond 16.30uur tref grensovergang/tankstation bocholtz (autoweg)voor een cullinair tripke Ruhrberg: (uiteraard als het droog is) : doel zoveel mogelijk MFL-ers mee voor ne currywurst mit pommes?  :worship-cool:

via een mooie bochtige route thuis zo rond 21:00uur

na wie?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

#58
 :-X

De Sjeng

Ik zou graag mee gaan, maar zit in de nachtdienst. Helaas!!
God Forgives, I Don't