Hoofdmenu

MFL cullinair tripke?

Gestart door DeWitte, 30 juli, 2007, 09:47:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Yvil

Ik kan ook alweer eens niet. Was vergeten dat mn ouders
morgen vertrekken voorf 4 weken vakantie en dat we daarom
vanavond met the familie gaan uiteten.

Maar moeten we wel zeer binnenkort doen. Voor de mensen
die wel gaan..... Have Fun!!!   :thumbsup:

Gassie

Zijn er vandaag toch nog mensen geweest of zijn we allemaal thuis gebleven
KTM SMT 2011

DeWitte

ik ben iig niet geweest ri Eifel, helaas. Ben in het vijlenerbos al zeiknat geworden :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Haha Same here!! Maar voor de rest was het wel even lekker knallen!

Gassie

Citaat van: Dwars® op 24 juli, 2009, 05:37:50
ik ben iig niet geweest ri Eifel, helaas. Ben in het vijlenerbos al zeiknat geworden :?
aha dus jullie zaten in die ene keiharde bui  :mrgreen:
KTM SMT 2011

DeWitte

iemand donderdag namiddag/avond een currywurst scoren met de brommert? Een belsje friet met van die zure mayo is ook nie vies trouwens. (als het maar veel en warm is wa :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 04 augustus, 2009, 11:21:37
iemand donderdag namiddag/avond een currywurst scoren met de brommert? Een belsje friet met van die zure mayo is ook nie vies trouwens. (als het maar veel en warm is wa :mrgreen:)

Ik ga donderdag een vriend helpen met verhuizen schilderen enz. ergens op het Belsch.
Maar als ik daar een beetje op tijd van terug ben ga ik mee.

Zou het zijn sms of meld ik me hier wel ff...

De Sjeng

#97
.
Citaat van: Dwars® op 04 augustus, 2009, 11:21:37
iemand donderdag namiddag/avond een currywurst scoren met de brommert? Een belsje friet met van die zure mayo is ook nie vies trouwens. (als het maar veel en warm is wa :mrgreen:)

Yep ik wil wel, moet je alleen naar zeeland komen. Belsche frit met zoer majene's geen probleem, curryworst ga je hier niet vinden. Ik wacht op je in cadzand bad
God Forgives, I Don't

DeWitte

#98
zaterdag 27 maart in de middag (rond een uur of 13-14:00 vertrekken) ri Eifel?  stukkie koetsche, currywurst scoren en sterke verhalen vertellen?

uiteraard als het weer beetje meespeelt? Wie ???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Zaterdag de 27e of zondag de 28e? Zaterdag wil ik wel de Eiffel in als het weer een beetje meezit!  :lol:

DeWitte

sorry (edit) zaterdag de 27e bedoel ik
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

ga ik evt ook wel mee ovb het weer en evt afspraken waar ik nu meestal niet aan denk  :oops:
KTM SMT 2011

Busaberke

Dan moet ik helaas werken  :( :(
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

op zaterdag? had jij niet doorgeleerd?


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Busaberke op 22 maart, 2010, 15:52:41
Dan moet ik helaas werken  :( :(

als je mij maar niet belt...zaterdags ben ik vrij.. :mrgreen: :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009