Hoofdmenu

duo's

Gestart door DeWitte, 03 augustus, 2007, 09:05:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Richard K."
Citaat van: "Dwars"Want 1 ding is zeker een vrouw in een leren broekje ziet er in het ergste geval nog 10x beter uit van achteren op ne brommert dan een man.

vin ik wel n hele stevige uitspraak  8)

hou er zelf een iets genuanceerdere mening op na  :wink:

genuanceerd of een andere mening? Maar dat ken ook gerust.  8) ik vin alles prima: vrijheid blijheid. Daarbij ik sta beetje bekend om mijn stevige uitspraken :lol:  :oops: (iig me doel bereikt dat er over duo's ne keer geluld word) :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "BoxerQ"


ja  :shock:   tot ze de helm afzetten

dus een strak kontje  :!:   daar trap ik niet meer in  :mrgreen:


:rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Ik vraag mijn ega we regelmatig of ze mee wil..(weet toch dat ze niet meer achterop wil :lol: ) Ben iig blij dat ze er niks an vind om achterop te zitten of het hele motorrijden op zich..
Maar:
Soms zou het leuk zijn als ze wel wat erom zou geven....dan ga je makkelijker met de motor een paar daagjes samen weg like MFL-Sauerland. Heb je eens een weekendje samen vrij en is het weer goed..tja rij je toch met wat minder gemopper op je motor weg als ze mee kan en wil..

Wel wil mijn oudste dochter wel mee achterop, maar die kan ik zonder veel gezeur een NEE! verkopen.. :lol:

Ik rij het liefst zonder duo, rijd toch "lekkerder" imo
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009