Desmo's koekblik gezever.

Gestart door Desmo-devil, 09 augustus, 2007, 07:31:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: "BoxerQ"ik reed in de jaren '70 met dit rond compleet met racekuipjes  :twisted:




met een sticker op de voorkant van "John Player Special"

'n simca 1000 "franse meuk"

coooooool man, ik heb een rallye II bj 77 gehad. Heb echt veel bekijks en plezier mee gehad. Zak zand in het vooronder voor de wegligging en vlammen met die hut. Had een topsnelheid van 180 en dat voor een 1300cc.
Smells like rubber

Joepie1958

CiteerCool man, is dat een NSU TT?
Heb je die nog ergens staan?
Welnee, die is inmiddels ge-re-incarneerd en gaat nu door het leven als bodemplaat van een Dacia Logan, of misschien wel als spatbord van een Mercedes :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Citaat van: "Joepie1958"Hierin heb ik leren rijden bij oma achterom in de wei, en dan net op tijd remmen voor de beek, en proberen om in een keer met de handrem om een dikke boom te keren.

Soms lukte het niet en moest er weer iets uitgedeukt worden om weer verder te kunnen rijden :oops:

Was die "Bertone" Volvo op de achrgrond óók van jouw oma?
Da's pas vet!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Joepie1958"Hierin heb ik leren rijden bij oma achterom in de wei, en dan net op tijd remmen voor de beek, en proberen om in een keer met de handrem om een dikke boom te keren.

Soms lukte het niet en moest er weer iets uitgedeukt worden om weer verder te kunnen rijden :oops:

Was die "Bertone" Volvo op de achrgrond óók van jouw oma?
Da's pas vet!
:stupid:
now jou're talking
Smells like rubber

Joepie1958

Die lelijke volvo hoorde niet in het plaatje 8)
Getver, zo'n oud hok, met twee deuren te weinig en een te laag dak, ondanks het heel mooie spul dat bij Bertone vandaan komt (Alfa Romeo b.v.) hebben ze in mijn ogen ook de plank wel eens flink mis geslagen

Dit wordt nog nog een gezwellig topic-je met dank aan desmo :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Citaat van: "Joepie1958"Die lelijke volvo hoorde niet in het plaatje 8)
Getver, zo'n oud hok, met twee deuren te weinig en een te laag dak, ondanks het heel mooie spul dat bij Bertone vandaan komt (Alfa Romeo b.v.) hebben ze in mijn ogen ook de plank wel eens flink mis geslagen

Dit wordt nog nog een gezwellig topic-je met dank aan desmo :lol:

:roll:  cultuurbarbaar ....

:wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

keej dan mijn all time favourite...
De Fiat X/J 9 Bertone



Zal van de week eens foto's maken van een nog mooier exemplaar dat bij mijn broer in de garage staat.
Soeswief's supercar :wink:

Damn, damn, wilde dat ik zo een had
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"keej dan mijn all time favourite...
De Fiat X/J 9 Bertone



Zal van de week eens foto's maken van een nog mooier exemplaar dat bij mijn broer in de garage staat.
Soeswief's supercar :wink:

Damn, damn, wilde dat ik zo een had

:shock: Is het een X/J 9 of een X/1 9 ??
Ik ken ze alleen als het laatste. :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

:roll:  typevoutje... :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"keej dan mijn all time favourite...
De Fiat X/J 9 Bertone



Zal van de week eens foto's maken van een nog mooier exemplaar dat bij mijn broer in de garage staat.
Soeswief's supercar :wink:

Damn, damn, wilde dat ik zo een had

miljaar..

die waren slecht..

maar idd..wel tof qua uiterlijk..

Steefke™

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "suzuki-girl"keej dan mijn all time favourite...
De Fiat X/J 9 Bertone



Zal van de week eens foto's maken van een nog mooier exemplaar dat bij mijn broer in de garage staat.
Soeswief's supercar :wink:

Damn, damn, wilde dat ik zo een had

miljaar..

die waren slecht..

maar idd..wel tof qua uiterlijk..


je kunt zeggen wat je wil, ze hadden wel al airco. Zat toen wel in de kokerbalken :)}  :rofl:
Smells like rubber

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "suzuki-girl"keej dan mijn all time favourite...
De Fiat X/J 9 Bertone



Zal van de week eens foto's maken van een nog mooier exemplaar dat bij mijn broer in de garage staat.
Soeswief's supercar :wink:

Damn, damn, wilde dat ik zo een had

miljaar..

die waren slecht..
maar idd..wel tof qua uiterlijk..

klopt, mijn zwager had er destijds één, hij is er nog steeds depri van.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Kan wel allemaal zijn, maar die wat bij mijn broer staat en gereviseerd is loopt als een zonnetje.
Heeft destijds een nieuwe betere motor gekregen, is wat laswerk aan verricht, hier en daar wat plaatwerk vervangen, de hele binnenkant is gestript en opnieuw bekleed, opnieuw gespoten.
Ligt er gewoon aan wat je eraan wil doen, en hij heeft er wel heel erg veel aangedaan.  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"Kan wel allemaal zijn, maar die wat bij mijn broer staat en gereviseerd is loopt als een zonnetje.
Heeft destijds een nieuwe betere motor gekregen, is wat laswerk aan verricht, hier en daar wat plaatwerk vervangen, de hele binnenkant is gestript en opnieuw bekleed, opnieuw gespoten.
Ligt er gewoon aan wat je eraan wil doen, en hij heeft er wel heel erg veel aangedaan.  8)

en gebruikt 'm waarschijnlijk niet veel?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Kan wel allemaal zijn, maar die wat bij mijn broer staat en gereviseerd is loopt als een zonnetje.
Heeft destijds een nieuwe betere motor gekregen, is wat laswerk aan verricht, hier en daar wat plaatwerk vervangen, de hele binnenkant is gestript en opnieuw bekleed, opnieuw gespoten.
Ligt er gewoon aan wat je eraan wil doen, en hij heeft er wel heel erg veel aangedaan.  8)

Een nieuwe auto dus, met de wielen van de oude. :roll:
Hopelijk geen FIAT onderdelen gebruikt dit keer :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.