Hoofdmenu

Vloeibare pakking

Gestart door SuzukiLimburg, 10 augustus, 2007, 10:51:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Heeft er hier toevallig iemand ervaring met vloeibare pakking?

Ik heb dit binnen gekregen;

Een doorzichtige koppelingscover voor de TL1000s.

Ik heb er een fractie van de nieuwprijs voor betaald met de wetenschap dat de deksel bovenlangs olie lekt. De deksel is op zich nieuw, maar is nu reeds op 2 TL's gemonteerd en op beiden lekte die.

Nu wil ik het bij mij proberen en als hij met de originele pakking lekt dan wil ik het met vloeibare pakking proberen. Iemand hier ervaring mee?
Welk merk gebruiken jullie en waar krijg ik het (bij Heuts?). Het moet wel van die pakking zijn wat uithard en dan rubber word.

Tips zijn welkom  :idea:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Loctite, alleen even navragen welk type je kunt gebruiken, i.v.m. olie enz.
Er bestaan meer dan 100 soorten loctite.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: "QuattroFrits"Loctite, alleen even navragen welk type je kunt gebruiken, i.v.m. olie enz.
Er bestaan meer dan 100 soorten loctite.

gebruik ik ook altijd :thumbsup:
Smells like rubber

@Nippon

misschien ligt 't aan de manier van monteren dat 't lekt

en dan kun je veel en/of goede pasta opsmeren wat je wil  :wink:

ik neem aan dat die meuk vlak is  :lol:

Toledo

Pasvlakken eerst goed schoonmaken, dan kruislings aandraaien, met een niet al te hoog aanhaal moment, te vast is nooit goed. Ik denk dat 8 Nm genoeg is
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Steefke™

Citaat van: "Toledo"Pasvlakken eerst goed schoonmaken, dan kruislings aandraaien, met een niet al te hoog aanhaal moment, te vast is nooit goed. Ik denk dat 8 Nm genoeg is
:stupid:
Smells like rubber

Tomzel

Loctite indeed.
Bv de Loctite Quick gasket 5910. Hoogwaardige vloeibare pakking, Weerstaat akke gangbare vloeistoffen (olie, koelvloeistof en ATF)

Niet te gebruiken op de koppakking of op onderdelen die voortdurend in contact staan met benzine,

Continue bedrijfstemp 200 C

Dicht klepdeksels, oliecarters, thermostaten, water- en oliepompen, distributiedeksels enz.

Kost ongeveer 20-25 euri
SEIZE THE CARPE (or something like that!)
Honda NTV650